යතුරු හිල (Key hole) – (XSLG Members Story)

 

This is our 100 Story

 

Ok! now time to give put chance story of our valuable readers experience.This story send us a our reader and member seenikota@gmail.com. Thanks a lot sister and to continue this to future.

To all Readers : please make your comment about this story.because its very valuable and motivate for writers.

  XSLG Staff

මචන්ලා මම මේ කියන කතාව ඇත්තම ඇත්ත. මේක වෙනකොට මට වයස 15-16 විතර ඇති. බොරු ඕන නැහැනේ. මගේ පක එහෙමටම ලොකු නැහැ. හැබය් හුරුබුහුටි. එක අතගගා ඉන්න එක මට ඉතින් මාර ආතල්. අපේ ගෙදර මම විතරය්. අම්මි, තාත්ත්ය් වැඩට යනවා. එන්නේ හවස වෙලා. මට තියෙන්නේ ගෙදර ඇවිත් අම්ම හදල තියෙන දෙයක් කාල ට්වුෂන් පන්ති යනවනම් එහෙමි නැත්නම් බුදිය ගනීමය්. අපිට තව anex එකක් තියෙනවා. මේකේ හිටියේ අලුත බැඳපු ජෝඩුවක්. කෙල්ලට 33 විතර. මිනිහට 35 විතර. මිනිහත් හොඳ කඳ බඩ තියෙන පොර. උ එන්නෙත් වැඩ ඇරිලා හවස.

හැබය් මචන්ලා ගෑනි ගණන් ටීච කොළොඹ ලොකු ගෑනු ඉස්කෝලෙක. මාර කඳ. තනි කළු දෙකට මැදින් බෙදිච්ච කොන්ඩෙ පුක ගාවට දිගය්. මුණ ටිකක් දිගටි. ඇස දෙක ලොකුය්. තොල් එලියට චුට්ටක් පෙරලිලා. තොත්තුවක් දෙන්ඩ හිතෙනවා දැක්ක ගමන්. අමුතු කහ පාටක් තමඊ ඇඟ. ගැට දෙක මාරය්. හොඳට පිරිලා තියෙනවා. බඩ චුට්ටක් තියෙනවා. පුක ලොකු වට්ටක්කා බෑ දෙකක් වගේ එකට මිරිකිලා තියෙනවා. මාර sexy . මේකිගේ වැඩේ දවල්ට ඉස්කෝලේ ඇරිලා බස් එකේ ආවම නාන්ඩ ලිඳට එන එකමඊ. නාන්නේ මල් මල් වැටිච්ච දියරෙද්දක් ඇඳලා. මේකි එන සද්දේ ඇහිච්ච ගමන් මම පටස් ගාල ජනෙල් ටික වහල දානවා. මම උඩින් තියෙන වා කවුළු අස්සෙන් මෙකි දිහා බලාගෙන අතේ ගහනවා. ඔහොම මාස දෙකක් විතර ගියා, මට අතේ ගහලා ගහලා දැන් මේකිට හුකන්ඩ් ඕනේ. මෙකි නාලා ගියාම ආයේ පැත්ත පළාතේ එන්නේ නැහැ. අඩුගානේ අල්ලපු ගෙදර ඉන්න මම හොඳින්ද කියලවත් බලන්නද එපාය නැද්ද මචන්ලා? මම දහ අතේ හිතනවා කොහොමද මේකිව අල්ල ගන්නේ කියල. ගැහුවා ප්ලෑනක්. මම ටිකක් ගණන් වලට සෞත්තු විදිහට වැඩ කරන්නඩ ගත්තා.අම්මට තේරුණා වැඩේ . මොකද ගණන් වලට වෙන්නේ ට්වුෂන් පන්තිය හරිනැද්ද ? ඔවු අම්මේ මට හිතෙන්නේ දැන් කරන ඒවා මිස් දන්නේ නැද්ද කොහෙද! හ හා!!!. “ඉන්න මම ඇන්ටිගෙන් අහල බලන්ඩ කැමතිද පන්තියක් පටන්ගන්ඩ කියල!!! ” “අය්යෝ පන්ති දෙකකට යන්න බැ” හරි අනික නවත්තන්න!!!. කොල්ල දැන් හැම සඳුදා, බදාදා, බ්රහස්පතින්දම 3.30- 4.30 පන්ති. ඔහොම සති දෙකක් විතර ගියා. මමත් ප්රගතියක් පෙන්නුවා. අම්මත් හරි. බඩුවටත් ජොලි. දවසක්, එදා සදුදා, 3.45 ට විතර පොරක් ආව. මම බුවාව දන්නවා. අන්කල් කාරයාගේ යාලුවෙක්. මෙයා මට ගණන් තොගයක් දුන්නා හදන්ඩ කියල. අර පොරත් එක්ක ඇතුලට ගිහින් දොර වැහුව. අම්මට හුඩු. මමත් ඉතින් බබා වගේ ඉන්නේ. මට නිකන් තේරුණා මොකක් හරි පොටක් පෑදෙන්ඩ තමය් කියලා. මම හිටිය පුටුවෙන් හිමීට නැගිට්ටා සද්ද නැතුව දොර ලඟට ගිහින් හිලෙන් බැලුව. අම්මට සිරි ගජ කිව්වලු. මෙන්න අරුගේ පක උරණව එකසිය ගානට. මම ටිකක් වෙලා බලන් හිටිය. උ කලිසම පහත කරලා විතරය්. ගෑනිත් ඇඳුම් පිටින්. මෙන්න මෙයා ඇඳ අය්නේ පුක උස්සල කකුල් එලියට හිටින්ඩ දන ගැහුවා. අරූ ටක්ගාල නැවිල ගවූම ඉස්සුවා. අම්මට හුඩු. කිරිපාට බෝල පස්ස දම්පාට ජංගිය. මම ටක් ගාල මගේ ෆෝන් එකෙන් යතුරු හිල අස්සෙන් ෆොටෝ එකක ගත්ත. එලම කිරි. මුන් දෙන්නව අදුර ගන්න පුළුවන් ගානට ෆොටෝ එක තියෙනවා. මම ආයෙත් බලන්න ගත්තා. දැන් තමඊ අරුගේ පය්ය දැක්කේ. කළුම කලුය්. හැබය් මගේ එක ඊට වඩා ලොකුය් රතුය්. මමත් දැන් පය්ය අල්ල අල්ල යතුරු හිලෙන් බලනවා. අරු කැරියා ජංගිය පල්ලෙහට ඇද්දා. ම්හ. මට හුත්ත පෙන් නැහැ උන් ඉන්නේ පැත්තට. කමක් නැහැ ඔය පේන තරං මැදා. ඔන්න ඒ ගමන අරු හුත්ත අල්ලනවා ජූස් ටිකක් ඇඟිලි වලට අරන් උගේ පය්යේ ගාල එක පාරටම එබුවා. ගෑනිට කෙඳිරි ගාවූනා. මෙන්න ගෑනි කෑ ගහලා මගෙන් අහනවා “සඳරු … ගණන් ටික හරිද?” මේකිත් කපටි නැහැ. මම ටක් ගාල දිව්වා මෙසේ ගාවට. යකෝ මට ගණන් ටික දීල මිනිත්තු පහය්. මම කිව්වා “හදාගෙන යනවා ඇන්ටි” කියල. මම අයෙත් හිල ගාවට ගියා. අරු ගහනවා ගෑනි ඇස් වහගෙන. ටික වෙලාවකින් අරුට යන්නද වගේ උ ටක්ගාල පය්ය අරන් කැරිටික ඇන්ටිගේ පුක උඩට දැම්මා. මම ගත්ත එකෙත් පොටෝ එකක්. දැන් හරි මම ගියා මේසෙට. ඔන් මම හොඳ ළමය ගණන් හදනවා…ටිකකින් දොර අරුනා. අරු එනවා එලියට “එහෙනග් ශාන්ති වික්ර්මට කියන්ඩ් මම සෙනසුරාදාට ඇවිත් වැඩේ ඉවර කරන්නග් කියල. ඔකේ බායි !!” , ” හොඳය් සුනිමල්, බායි “. මමත් ශේප් එකේ ගණන් ටික හැදුවා මට මාර හෑපී. 4.30 යි. මම එන්නග් ශාන්ති ඇන්ටී. හොඳයි පුතා බායි. ඇන්ටි අද අන්කල් එන්ඩ් පරක්කුද? නෑ ඇයි පුතා.. නෑ අන්කල්ට පෙන්නන්ඩ් පොඩි ෆොටෝ දෙකක් තියෙනවා මේ බලන්ඩ්. මම ෆොටෝ දෙක පෙන්නුවා ඇන්ටි කරකවල අත්හැරිය වගේ උන…. දැන් හරි වැඩේ මම බයේ උන්නේ මෙකි අන්කල් දැනුවත්වද මේ හුකන්නේ කියල. “අනේ පුතා please මෙක අන්කල්ට පෙන්නන්ඩ එපා මම වදින්නන්” “අයියෝ ඇන්ටි වඳින එකෙන් මට පවු පිරෙන එක විතරනේ”. “මම කියන විදිහට ඉන්නවනඞ් මම දන්නවා රහස් රකින්ඩ.” “අනේ පුතා කියන ඕනෙම විදිහකට ඉන්නන්. ” “හොඳයි ” මම ඇන්ටිව අතින් අල්ලගෙන ඇඳ ගාවට අරන් ගියා. මට මේ වෙලාවේ උපරිමේට නැගලා. ඇන්ටිව අනිත් පැත්තට හරවලා මම පක ඇන්ටිගේ පුකට හේත්තු කරා.ඇන්ටි ගැස්සුනා එත් අයින් උනේ නැහැ. පකට කතා කරන්ඩ පුලුවන්නග් කියයි සැප ගැන..හම්මා … ගෑනි දන්නවා දැන් බඩු බනිස් වෙලා තමා තියෙන්නේ කියලා. මට මේකිට තොලක් දාන්න ආසාව තිබුනට අරුගේ පයිය කටට ගත්ත නිසා ටිකක් අප්පිරියයි. මම අත්දෙක මේකිගේ කිහිල්ල යටින් දාල ගෙඩි දෙක මිරිකන්න ගත්තා. අඩෝ මචන්ලා කියනවට විස්වාස කරපන් මාර මෙලෙක්. මට ආයේ හිතුනා බාගෙන කන්න තියෙන එක ඇයි මන් ඉහගෙන කන්නේ කියලා.මම සැප ගන්නවා වෙනුවට මේකිට සැප දෙන්න හිතුවා. කුක්කු ලාවට මිරික මිරික මම මේකිගේ කන්පෙති, බෙල්ල ඉම්බින්නයි හපන්නයි ගත්තා. ටිකකින් මේකි ටිකක් ඇඹරෙන්න ගත්තා මම නිපල් දෙක හොයාගෙන එවත් කෙනිත්තුවා. ගෑනි කෙදිරිගානවා. මිනිත්තු පහක් විතර මෙහෙම කරලා මම නැවැත්තුවා. නවත්තල මම කම්මුල් දෙකයි නළලි ඉඹල, “මගේ සුදු ඇන්ටියෝ, හෙට මට පන්ති හැබැයි අනිද්දා ඔයා ඉස්කෝලේ ඇරිලා ආවහම, පිටිපස්සෙන් අපේ ගෙදර එන්ඩ් ඕනේ. ඉස්කෝලේ ඇඳන් ගියා ඇඳුම පිටින්මයි, හයි හිල්ස් දෙකවත් ගලවන්ඩ් බෑ, හොඳේ?” මම යනවෝ බායි…! කියලා පුක මිරිකලා තට්ටුකුත් දාගෙන ගෙදර ගියා. 2 කොටසට ….

Posted on April 28, 2012, in Sinhala Chithra Katha. Bookmark the permalink. 25 Comments.

  1. ela machan ituru tikata dapan

  2. niyamai. ithiri ewath danna. Thanks!!!

  3. ela e la …niyamai.. digatama liyapan.

  4. Ela mahooo ithuru tikath dapan………………..

  5. niyamai macho.. digatama liyapan..

  6. මරු………………..මරේ මරු…..ඉක්මනට ඉතුරු ටිකත් දාපං….

  7. mage laga story kipayak thiyanawa ewa English walin thiyenne Sinhalata translator karala hamotama balanna puluwan widiyata sakas karaganna puluwan kenek innawa nam me page 1 ma pahalin a bawa mata danum denna mama ewa eyata mail karannam….

  8. elakiri macho .. anith tikath denna……………

  9. ela macho..niyami..katwa digtama karpan..machnala..family sex storyes ehma nedda?ape group eka ewa balna tami wediyenma kemti macho…

  10. uba deviyek machan

  11. machan family sex story dapanko……

  12. ela kollekne….
    digatama dapan…….(Y)

  13. macho me stories pdf karala dapanko.

  14. aunty laata akkalaata kemathi ekaa

    ela ela.mis lage akalage aunty lage ewata mama hari kemathiy

  15. weda nm sira mchooooo
    pattae
    digtama dapn

  16. mmm niyamai niyamai degatama danna
    patta patapata
    thanks

  17. ela ela! nxt part eka enakan balan innawa!

  18. ado marune… puluwannam family sex danna eawa apita onaaaaa

  19. iro_wel pissa

    ubala okkotoma godak pin………….ape athe viyadama hoyala denawata….

  20. maxxa machoooooooooooooo

  21. maxsaaaa meekee 2nd part 1ka dahanko bro

  22. patta pata pata………..

  23. Niyamai. Elama tamai

  24. macho meeke part 2 dahanko plzz. wating for part 2……………

  25. patta pata pata

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 3,891 other followers

