පවුලම වල් ( with new Update)

මතකද ඉස්සර ඔයාල කියවපු පවුලම වල් කතාව. ඔන්න එකේ අලුත් කෙනෙක් ලියන්න පටන් අරගෙන තියනව.ගොඩක් හොදට ගාලගෙන යනවා කතාව.ඔයාලගේ අදහස් දක්කවල දිරිමත් කරන්න. මේකේ මුල් කොටස පහල තියනවා PDF එකක් විදිහට.එතනින් පස්සේ කොටස්ටික තමයි පහල තියන්නේ.එහෙනම් තවත් කතාවකින් හමුවෙමු

පරණ කොටස
Pawlama+wal+1

මට පුදුමයි මට වුන දේ ගැන. මගේ ලොකු අක්කා මට චූ කරන්න මගේ පයිය අල්ලන් ඉන්නවා. මේ ගැන හිතද්දි පයිය බහින්නේ නෑ. මට පුදුම විදියට ලැජ්ජ හිතුනා මන් ගැන. මගේම අක්කා මට උදව්වක් කරද්දිත් මට මාව පාලනය කර ගන්න බැරිද ?

ඇයි මල්ලි ? අක්කා මගේ අපහසුතාවය දකින්න ඇති. මට කථා කරගන්න පුළුවන් කමක් තිබ්බේ නෑ. ඒත් පුංචියට හිනා වුනා. අයියෝ කොල්ලො ගණන් ගන්න එපා ඕවා. මොකෝ අපි දැකලා නැති දෙයක් යැ. පුංචි කාලේ ඉඳන් අපි අතරෙ හැදිලා දැන් කරඳඩු උස් මහත් වුනාම අපෙන් ඈත් වෙන්න හැදුවට එහෙම බෑ කොල්ලෝ..අපි ඔයාට කොයි තරම් ආදරෙයිද මල්ලි ? අපි මොනවා වුනත් ඔයාව ආදරෙන් බලා ගන්නවා…මේ දේවල් ගැන හිතන්න එපා.අපි ඉක්මනට සනීප වෙමු. ලොකූ මෙහෙම කථා කර කර ඉන්දැද්දි කාමරේ දොර ඇරෙනවා ඇහුනා.


ආ මොකෝ මේ.. ම් කොල්ලට චූ බරයි වගේ නේද..අක්ක උදව් කරන්නේ නැද්ද ? මාව කාමරේට එක්කන් ඇවිත් උදව් කල නර්ස් ආයිත් ඇවිත්. නෑ මිස් මල්ලිට මන් උදව් කලා. පලවැනි වතාවට මේ වගේ දෙයක් කලේ. ඒත් මගේ මල්ලිනේ මිස්. එයාට අපි හැමෝම ආදරෙයි හුඟක්. ඒ නිසා ඒ හැමදේම ආදරෙන් කරනවා. අපිට ඉන්න එකම කොල්ලානේ… අක්කා මෙහෙම කියද්දි මට ඇඬුනා. මන් වසූ, මධූ ගැන දන්නවා. ඒත් ලොකූව ඒ වගේ ලඟින් ආශ්රේය කලේ නෑ. ලොකූත් මට හුඟක් ආදරෙයි කියන දේ මට තේරෙන්නේ දැන් තමයි. මන් ලොකූගේ මූණ දිහා බලද්දි මන් දැක්කා එයාගේ ඇස්වල කඳුළු තියෙනවා. පව් කෙල්ල….

හරි හරි. අපිටත් සහෝදර සහෝදරියො ඉන්නවා ගණන් ගන්න එපා නංගි කියලා නර්ස් අක්කව සනසනවා මන් බලාගෙන. හරි අපි මේ කොලු පැටියාව හෝදන්න ඕනා. දැන් ඩොක්ටර් ආවම නැත්නම් අපිට තමයි බැනුම් අහන්න වෙන්නේ. ඉතින් මට උදව් කරනවාද නර්ස් අක්කාගෙන් ඇහුවා. මිස් මට පුළුවන් මල්ලිව හෝදන්න අක්කා උත්තර දුන්නා. ඔයාට බෑ දරුවො. මල්ලි වුනාට එයා දැන් ලොකු ළමයෙක්. ඒ වගේම එයාට වෙලා තියෙන ඩැමේජ් එකත් බරපතල්. එයාව හොලවන එකත් පරිස්සමින් කරන්න ඕනා අපි. ඔයාට ඒවා පුරුදු නෑනේ දරුවො නර්ස් අක්කට කිව්වා. මේ අය කථා වෙන දේවල් මට හොඳට ඇහෙනවා. ඒත් මට ඒවාට හූමිටි දෙන්නවත් බැරි හැටි.

හොඳයි මිස් දැන් මන් මොකක්ද කරන්න ඕනේ. මට මොනවා හරි කරන්න පුළුවන්ද ? අක්කා ඇහුවා. නෑ දරුවො,මන් කථා කරලා ඇටෙන්ඩන්ස් ලා ගෙන්න ගන්නම් වතුරත් එක්ක. ඉන් පස්සේ අපිට පුළුවන් එයාව වොෂ් කරන්න. ඔයා එළියෙන් ඉන්න. කැමති නම් ඇතුලෙන් ඉන්න. ඒකෙ ප්*රශ්නයක් නෑ. නර්ස් කිව්වා. නෑ මිස් මමත් මිස්ට උදව් කරන්නම් ඇටෙන්ඩන්ස්ලා ඕනා නෑ. අක්කා කිව්වා.

කොහොම හරි මහ මරුමුස් පෙනුමක් තියෙන යකෙක් වගේ එකෙක් ඒ කියන්නේ මේල් නර්ස් කෙනෙක් තමයි මාව හෝදන්න අර නර්ස්ගේ උදව්වට ආවේ. ඌ අක්ක දිහා කන්න වගේ බලන් ඉන්නවා දැක්කම මට හිතුනා ඇස් පොට්ට වෙන්න ඇස් වලට අනින්න. කෝ ඒත් මට මුකුත් කරන්න බෑ නේ.

පෙරේරා ඔයා වතුර එක තියලා යන්න. අපි දෙන්නෙක් ඉන්නවානේ අපිට පුළුවන් මේක කරගන්න. නර්ස් අර යකාට කිව්වා. ඌ මාර සතුටින් ගියේ. පඩි ගන්න යක්කු ඒ වෙලාවේ මට ඌ ගැන හිතුනේ එහෙමයි. ඉතින් අපි දැන් මෙයාව සෝදමු. කෝ ඉන්න මන් දොර වහලා එන්න කියපු නර්ස් ගදොර පැත්තට ගියා. මන් හිතන්නේ ලොක් කරන්න ඇති.

දැන් අපි මෙයාගේ ඇඳුම් හිමින් සැරේ ගලවමු. වැඩිය හොලවන්න එපා. එයාට රිදෙයි. නර්ස් මට අක්ක පොරවලා තිබ්බ බෙඩ් ෂීට් එක ඇඟෙන් පැත්තකට කලා. කෝ මේ ෂෝර්ටත් ගලවමු. කොල්ලෝ මේවාට ලැජ්ජ වෙන්න එපා දැන් ඉතින් ටික දවසක් යනකම් පිට අයටයි, ඔයාගේ ගෙදර අයටයි තමා ඔයාගේ හැමදේම කරන්න වෙන්නේ. ඔයාට හොඳ පවුලක් ඉන්නවා. හුගක් වාසනාවන්තයි කොල්ලා නර්ස් එහෙම කියද්දි මට නිකන්ම ලොකූ දිහා බැලුනේ ඉබේටම. එයා කඳුළු තිබුනත් හිනා වෙලා මා දිහා බලන් ඉන්නවා….

ෂෝර්ට ගලවන්න කියපු ගමන්ම මට බය හිතුනා. දැන් නම් පයිය බැහැලා ඒත් මේක ගලවපු ගමන් මන් දන්නවා බඩු කෙලින් වෙනවා කියලා. මොකද අතපය වැඩ නොකලට ඒක හොඳට වැඩ බව මන් දන්නවානේ. නර්ස්ම ෂෝර්ටත් පහතට කරන්න ගත්තා. මන් ඉතින් ඔහෙ බලන් ඉන්නවා. මෙයාගේ වෙන ඇඳුම් ගෙනත් තියෙනවාද අක්කගෙන් නර්ස් ඇහුවා. නෑ මිස් අපි හදිසියට දුවන් ආවා මිසක් ඒ ගැනවත් හිතාගන්න වුනේ නෑ. ඒත් දැන් අම්මලා එද්දි ඇඳුම් ගෙනෙයි අක්කා කිව්වා. හා එහෙනම් කොල්ලට එතකන් ඇඳුම් නැතුව තමයි ඉන්න වෙන්නේ කියපු නර්ස් හිනා වුනා. ඒ ගමන්ම ෂෝර්ට පල්ලහාට දාලා කෝ කොල්ලො ඔයාත් හිමින් සැරේ ඉන උස්සන්න බලන්න. මාත් උස්සන්නම් අක්කා එතකොට මේක ගලවයි හොඳද කියලා මගේ ඉන යටින් අත දාලා මාව ටිකක් ඉස්සුවා. මාත් පුළුවන් විදියට ඉස්සුනා. ඒත් මට ශක්තියක් තිබුනේ නෑ. අක්කා ෂෝර්ට මගේ ඇගෙන් අහක් කලා.

හරි දැන් අපි හිමින් සැරේ මෙයාව තෙමමු. කෝ ඔයා ඔය වතුර බේසමයි රෙදි කෑල්ලයි ගන්නනකො කියලා නර්ස් අක්කට කිව්වා. අක්කා මන් හිතන්නේ ඒක අරන් දෙන්න ඇති. ඊට පස්සේ මට දැනුනා මගේ මූණ, බෙල්ල සීතලට ඇතිල්ලෙනවා. අර රෙද්ද තෙමලා නර්ස් මාව පිහිදනවා. ඔයා මේක හොඳට බලාගන්න, *මෙයාව වැඩිය තද කරන්නේ නැතිව හිමින් සැරේ මෙහෙම පිහි දාන්න ටික දවසක් යනකම්. ඉන් පස්සේ අතේ බැන්ඩේජ් නැති හරියත් තෙමුවා. බඩ තෙමද්දි නම් අමුතු කිචියක් දැනුනා. මට හිනා යන්නත් ආවා. ඒ එක්කම මට දැනුනා වැඩේ වරදින්නයි යන්නේ කියලා.

නර්ස් ම*ගේ බඩ තෙමද්දි පයියත් හිමින් සැරේ නගින්න ගන්නවා *වගේ කියලා මට දැනුනා. ඕ හෝ මොකෝ මේ කියපු නර්ස් හිනා වුනා. මන් ඉතින් මක් කරන්නද? මන් අක්කාගේ දිහා බැලුවා. එයත් අතින් කට වහන් හිනා වෙනවා.

ඉන් පස්සේ නර්ස් මගේ යටි බඩ තෙමුවා. දැන් නම් පයිය පැලෙන්න වගේ. නර්ස් කිසි කථාවක් නැතුව මගේ ඇට දෙක, ඒ යට තෙත් රෙදි කෑල්ලෙන් පොගනවා දැන්. අක්ක පුදුම වෙලා *වගේ බලන් ඉන්නවා. ඒ අතරෙ මට දැනෙනවා මගේ ඇට දෙක නර්ස් හිමින් සැරේ මිරිකනවා වගේ. අම්මෝ මට ඉවසන්න බෑ. මගේ හුස්ම ටිකෙන් ටික වේගවත් වෙනවා. නර්ස් වගේ ම අක්කත් මගේ දිහා බලන් ඉන්නවා. මන් හිමින් සැරේ හිනා වෙන්න හැදුවත් හිනාවක් ආවද මන්දා.

හරි දැන් අපි මේක ත් හෝදමු. කෝ කෙල්ලෙ මට ඔය වතුර එක ලඟින් අල්ලා ගන්න පොඩ්ඩක්. නර්ස් අක්කට කිව්වා. අක්කා වතුර බේසමත් අරන් නර්ස් ලඟට අවා. නර්ස් මගේ පයිය යටින් අල්ල ගෙන අනිත් අතින් රෙද්ද බේසමට දාලා පොඟවගෙන පයිය වටේ ඇතිල්ලුවා. ඒ ගමන්ම අතෙන් ඉහලට පහලට පිහිදානවා. දැන්නම් මට ඉන්න බෑ.

මේ අතරේ නර්ස් එක අතකින් මගේ පෙරහම පස්සට කලා. කරලා වතුර ටිකක් දැම්මා. දාලා ඇඟිලි වලින් පිහිදැම්මා. අම්මෝ…..
මට බඩු යන්න වගේ. මගේ ඇඟ රත් වෙලා. කකුලේ මාපට ඇඟිලි වල ඉඳන් හිරි වැටෙන්න වගේ පටන් ගත්තා. මෙන්න බොලේ මේ යක්ෂ ගෑනි මගේ හම ඉහල පහල කරනවා. තවත් නම් ඉවසන්න බෑ….මන් අක්කගේ දිහා බැලුවා. එයා බයවෙලා වගේ බලන් ඉන්නවා. ඒ වගේම නර්ස් මගේ දිහා හිනා වෙලා බලන් ඉන්නවා. එච්චරයි… පුංචි කෙඳිරියකුත් එක්ක මට බඩු ගියා. ගියා කියන්නේ විද්දා. අක්කාට එක පාරටම මල්ලී කියලා කෑ ගැහුනා විතරක් නෙමේ වතුර බේසමත් අතඇරුනා. මගේ බඩේ හිටන් බඩු. නර්ස් ගෙ මුණෙත් තියෙනවා. නර්ස්ටත් අම්මෝ කියලා කියවුනා වගේ ඇහුනා…

මට හෙන අප්සට් එක. ලැජ්ජාව කියන්නේ කඳුළු එන්න ගත්තා. නර්ස් හිනා වෙවී අතට වතුර අරන් මූණ හෝදගන්නවා. එතකොටත් හිනා වෙනවා. මට ඇ*ඬෙනවා. අනේ අනේ කොල්ලො මෙයාට වෙලා තියෙන දේවල හැටියට නෙමේ වැඩ. අක්කා හෝදද්දී එහෙම ඕවා කරන්නේ නෑ හොඳද. නර්ස් කියනවා. *මේ අතරේ ම*ට දැනෙනවා මගේ කම්මුල දිගේ කඳුළු බේරෙනවා. ඒ එක්කම ලොකූ එයාගේ ඇඟිලි වලින් ඒ කඳුළු පිහිදලා දැම්මා…

ඕවා ඔහොම තමයි කොල්ලෝ. කොල්ලෝ වුනාම ගණන් ගන්න එපා. කෝ ඉන්න අපි මේ වැඩේ ඉවර කරලා ඉමු කියලා කියපු නර්ස් ආයිත් මාව තෙමන්න පටන් ගත්තා. මේ විදියට එදා පලවෙනි වතාවට මාව හේදුවා.

මාව හේදුවට පස්සේ මට අමුතුම සනීපයක් දැනුනා. ඒ විතරක් නෙමේ මට තාම ලැජ්ජයි වෙච්ච වැඩේට. මරුම වැඩේ කියන්නේ දැන් මට ෂෝර්ටක් නෑ. බෙඩ් ෂීට් එකෙන් තමයි දැන් මගේ යට කෑල්ල වහලා තියෙන්නේ. ඒ වගේම තමයි මට දැන් සනීපෙට නිදිත් මතයි. ඇයි මල්ලි අක්ක මගෙන් ඇහුවා. ඇත්තටම කියනවානම් අක්කා දිහා බලන්නත් දැන් ලැජ්ජයි වෙච්ච වැඩේට. යක්ෂ නර්ස් ගෑණි මාව නොමරා මැරුවා. මන් ඉතින් මොනවා කියන්නද? මන් යන්තමට හිනා වුනා. අක්කත් මගේ ඔළුව අත ගාන්න ගත්තා. මට හුඟක් සනීපයි. වැඩිය දෙයක් හිතන්න ලැබුනේ නෑ. මට නින්ද ගියා…..

මට ආයිත් ඇහැරෙද්දි කීප දෙනෙක් ගේ කට හඬවල් ඇහෙන්න ගත්තා. ඒත් මන් ඇස් ඇරලා බැලුවේ නෑ. ටිකකින් මට තෙරුනා අම්මලා ඇවිත් කියලා. ඉතින් මන් ඇස් ඇරියා. පුදුම සනීපයක් දැන්නම් දැනෙන්නේ. මගේ ඇඳ වටේ අම්ම, ලොකූ, මධූ හිටියා. ඒත් වසු හිටියෙ නෑ. අම්මේ මල්ලි නැගිටලා මධූ කිව්වා. පුතේ කියලා අම්මා ම*ගේ මූණ අත ගෑවා. ලොකුත් ඉන්නවා. ඒත් වසූ පේන්න නෑ. මන් මධූගේ දිහා බැලුවේ කෝ වසූ කියලා අහන්න. වසූ ආවේ නෑ මල්ලි දැන්. එයාට දුකයි හුඟක්. අනික දැන් රෑත් වෙලානේ. හෙට වසූ එයි.. කියලා මධූ මගේ අදහස තේරුම් අරන් වගේ කිව්වා. හ්ම් ඒකත් එහෙමද කමක් නෑ. මටත් දුකයි වසූ මා දිහා බලන් අඬද්දි….

හරි දැන් අම්මා අපි කව්ද රෑට ඉන්නේ මල්ලි ලඟ. එයාට චූ කරන්න වත් බෑනේ තනියම. මන් ඉන්නම් ලොකූ අද රෑත් මා ලඟ ඉන්නයි කල්පනාව. මට හීනියට වගේ හිනාවක් ගියා. ලොකූ ඔයා ඉඳියානේ අද මන් ඉන්නම් මධූ කිව්වා.. මේ මේ අද ඔයාලා දෙන්නම ගෙදර යන්න අර පොඩි කෙල්ල තනියම ගෙදර මන් ඉන්නම් මල්ලි ලඟ අම්මා මා ලඟ ඉන්න බාර ගත්තා. මොනවා වුනත් තවමත් අම්මා දෙයක් කිව්වාම ඒක පිලිගන්න ගතියක් අපි හැමෝගාවම තියෙනවා…

අන්තිමේදී අම්මා මා ලඟ ඉද්දි අක්කලා දෙන්නා ගෙදර ගියා. වසූ ව සෑහෙන්න මතක් වුනත් කරන්න දෙයක් නෑ. මට මුකුත් කියාගන්නත් බෑ. මගේ පුතේ මොකක් ද ඔයා මේ කර ගත්තේ ඔයා ඔය විදියට ඉන්නවා දකිද්දි අපිට කොයි තරම් දුකයිද පුතේ අම්මා මගේ ඔළුව අත ගාන ගමන් කියනවා. ඒවා අහද්දි දුකයි. මොනවා වුනත් හැම අම්මා කෙනෙක්ම මේ වගේ තමයි. තමන්ගේ දරුවො දුකට පත් වෙන වෙලාවක එයාලත් සෑහෙන්න දුක් විඳිනවා. ඒකේ තර්කයක් නෑ. අම්මා අඬනවා….

මේ අතරෙ නර්ස් කාමරේට ආවා. ආ අද අම්මද පුතා ලඟ ඉන්න්. හොඳයි හොඳයි. කියලා ඒ දෙන්නා වෙනම කථාවක්.ඉන් පස්සේ නර්ස් මගේ ඔළුවත් අතගාලා හිනාවෙලා යන්න ගියා. ඒ දෙන්න කථා කල කිසි දෙයක් මට තෙරුනේ නම් නෑ. මගේ පුතේ ඔයාට මොනව හරි දෙයක් ඕනා වුනොත් මට කියන්න හොඳද කථා කරන්න බැරි වුනාට කමක් නෑ ඔයා පුළුවන් විදියට කියන්නකො..කෝ මන් ඔයාට ඇඳුම් ගෙනාවා. අපි ඒක ඇඳගමු. ඔන්න කේස් එක. දැන් තමයි මට මතක් වුනේ දවල් තෙමද්දි ෂෝර්ට ගැලෙව්වා නේද කියලා.

අම්මා ෂෝර්ටකුත් අරන් ලඟට ඇවිත් පොරවලා තිබ්බ රෙද්ද අහක් කලා. ඉන් පස්සේ පුතේ මන් කකුලක් හිමින් සැරේ උස්සන්නම් ඔයත් උස්සන්න බලන්න කියලා මගේ එක කකුලක් යටින් ඉස්සුවා. මාත් මගේ සපෝට් එක දුන්නා. ඒත් කකුල උස්සන්න තියා හොලවන්නවත් මට බෑ. පුදුම අසරණකමක් දැනෙන්නේ මේ වෙලාවට. ඉන් පස්සේ අනිත් කකුලත් උස්සලා ඒකෙනුත් කලිසම අන්දවලා හිමින් සැරේ උඩට අදින්න ගත්තා. දැන් ටික ටික කකුල දිගේ කලිසම උඩට එනවා. මේ එද්දි අම්මාගේ අත් හිටන් හිටි ගමන් ඇ*ඟේ ගෑවෙනවා. ඒක නිකම් කිච්යික් වගේ. මල කෙලියයි. මෙන්න යකෝ මට දැනෙනවා මගේ පයිය නගින්න පටන් ගන්නවා. හුකනවා තමයි අම්මා ෂෝර්ට අන්දද්දි මගේ පයිය නගිනවා. දැන් අම්මාටත් පේනවා ඇති. ඒත් අම්මා මුකුත් කීවේ නෑ.
ටිකකින් කලිසම මගේ කලවා හරියට වෙනකම් ඇවිත් නැවතුනා. පයියත් උපරිමේට වගේ නැගලා. ඇයි පුතේ චූ බරද අම්මා අහපි. මන් නැහැ කියන්න හිමින් සැරේ ඔළුව හෙල්ලුවා. දැන් ඉතින් ලැජ්ජ වුනා කියලා මොකක් කරන්නද වෙන්න ඕනා දේ වෙලා ඉවරනේ. අම්මා මාව අල්ලද්දිත් මගේ පයිය නගිනවා කියන්නේ ඉතින්…….

මට ලැජ්ජයි. ඒත් අමුතුම ආතල් එකකුත් තියෙනවා. මට වෙලා තියෙන සන්ගෙදිය හින්දා කවුරුවත් බන්නින්නේත් නෑ. ඒත් ඉතින් මන් මහ දස කැරියෙක් වත්ද ? නැත්නම් අම්මා අනුකම්පාවෙන් කකලිසම අන්දද්දි මගේ පයිය නගීවියැයි…

අම්මා වචනයක්වත් කථා නොකර ෂෝර්ට උඩට ඉස්සුවා. දැන් ඇට දෙක හරියේ ඉලාස්ටික් එක. අම්මාගේ හුස්ම ගන්න වේගෙ වැඩී වගේ කියලයි මට තේරෙන්නේ. මොකද හොඳට ඇහෙනවා. පයිය කෙලින් වෙලා තියෙන්නේ. මන් හොඳටම දන්නවා ෂෝර්ට උඩට ගන්න නම් පයිය අල්ලලා පහත් කරන්න වෙන බව. ඒත් දෙයි*යනේ දැන් *කොහොමද ඒක කරන්නේ??

මන් දෙගිඩියාවෙන් ඉන්න අතරේ අම්මා මගේ පයිය බේස් එකෙන් අල්ලලා ඇඟ පැත්තට පාත් කරලා ෂෝර්ට උඩට ඉස්සුවා. අම්මාගේ අත හරිම රස්නෙයි. ඒ රස්නෙත් එක්ක පයියෙ රස්නෙ එක් වෙද්දි බුදු අම්මෝ* දැනෙන සැප. මට තේරෙන්නේ නෑ මේ මොනවාද වෙන්නේ කියලා. මගේ ඇක්සිඩන්ට් එකත් එක්ක හැම දේම වෙනස් වෙලා. මන් හිතන්නේ මේ විදියට ගියොත් මට මටම සසමාව දෙන්න බැරි තත්වෙට පත් වෙන බව දැන් මට තේරෙනවා.

ෂෝර්ට ඉන ගාවට දැම්මට පස්සේ මන් අම්මා දිහා බැලුවා. අම්මා මගේ දිහා හරිම ආදරෙන් බලා ඉන්නවා. මට තේරෙනවා මගේ ඇස් වලින් කඳුළු වැටෙනවා කියලා. මන් මන් ගැනම දුක් වෙනවා නේද? අම්මා මගේ කඳුළු පිහිදැම්මා. දැන් නම් මගේ පයියත් බැහැලා.
ඉන් පස්සේ මන් ආයෙත් උත්සහ කලේ නිදා ගන්න. අම්මා මගේ ඔළුව අත ගානවා… වසූ මන් කොයි තරම් නම් ඔයාට ආදරෙයිද ? ඒ ආදරේ වැරදිද හරිද කියන්න මන දන්නේ නෑ. ඒත් මට ඔයා නැතිව ඉන්න බෑ. ඒක නම් මන් දන්නවා. මතකද ඔයාට අපි තුරුළුවෙලා උන්නා. ඔයාගේ උණුසුමට මන් කැමතියි, ආදරෙයි වසූ. ඒත් අපි අතරේ මොකක් හරි අවුලක් තියෙනවා… තාමත් අම්මා මගේ ඔළුව අත ගානවා.

මේ අතරේ මට චූ බරක් හැදුනා.. හුටා දැන් මොකද කරන්නේ ? මන් අම්මා දිහා බැලුවා. එයා ඇස් දෙක පියා ගෙන ඔළුව අතා ගාන්නේ. මන් හිමින් සැරේ කෙඳිරියක් දැම්මා. එතකොටම අම්මා මගේ මූණ බැලුවා. දෙයියනේ මන් ගැන කොයි තරම් අවධානෙන්ද ඉන්නේ ? මට හිතා ගත හැකි අම්මා මට කොයි තරම් නම් ආදරේද කියලා. ඒත් දැන් චූ බරට මොකක් හරි කරන්නත් ඕනානේ. මන් හිමීට මට පුළුවන් විදියට චූ බරයි කියන එක කියන්න උත්සහ කලා. තොල් වලින් ශබ්දයක් පිට වුනාද නැද්ද කියන්න මන් දන්නේ නෑ. ඒත් තොල් හෙලවුන බවනම් මට ෂුවර්.

ඇයි පුතේ චූ බරද අම්මා කෙලින්ම ඇහුවා. මන් ඔව් කියන්න ඔළුව හෙලෙව්වා. අම්මා මට චූ දාන්න තියෙන භාජෙනේ ගෙනත් මගේ කලිසම පාත් කරලා පයිය හෙමින් සැරේ අල්ලලා භාජනේට ලන් කලා. ලන් කරලා අල්ලන් හිටියා. මන් දැන් චූ කරනවා. මේන් බොලේ මේ හුත්තෙ පයියා ටික ටික රත් වෙනවා. මට තේරු*නා බඩු කෙලවෙන්නයි යන්නේ. මූ නගින්නයි ලැහැස්තිය. මේ අතරේ චූ කරලා ඉවර වුනා. අම්මා හිමින් සැරේ පයිය හෙලෙව්වා අන්තිම චූ බින්දු කීපයත් භා*ජනේට වැටෙන්න. මල හුත්තයි. *ඒ හෙලවිල්ලට නම් තවත් පයිය නිකම් ඉන්නෙ නෑ. මෙන්න මේකා පණ ගහලා නැගිටිනවා.

අම්මා මගේ දිහා හිනා වෙලා බැලුවා. බලන ගමන් කියාපි කිසිම කොන්ට්රෝ ල් එකක් නෑ නේද ආ…. මට ලැජ්ජයි. පොළොව පලන් යන්න හිතුනා. ය*කෝ අම්මානේ මෙහෙම කියන්නේ. පයිය බැස්සේ කොහොමද කියන්න මන් දන්නේ නෑ. හැබැයි බැස්ස. අම්මා ඉන් පස්සේ ටිෂූ එක ගෙනත් පයිය හොඳට පිහිදැම්මා. පිහිදාලා ආයිත් ෂෝර්ට ඇතුලට දැම්මා. ඒත් අවාසනාව කියන්නේ ඒ පිහිදැමිල්ලටත් මේ කැරි පයියා නගින්න ගත්තද කොහෙද. ෂික් මන් වගේ වලත්තයෙක්…..

දැන් මගේ ෂෝර්ටේ ටෙන්ට් එක ගහලා. අම්මාට ඒක අනිවාර්යෙන්ම නෝටිස් වෙන්න ඇති. ඒ ගැන කිසිම සැකයක් නෑ. ඒත් අම්මා මන් හිතන්නේ ඒ ගැන කිසිම වෙනසක් නොපෙන්ව ඉන්න උත්සහ කලා. ඇත්තටම අපේ අම්මා මට අවුරුදු 15 ඉඳන් තනියම තමයි ජීවත් වෙන්නේ. මට හොඳටම විශ්වාසයි තාත්තා ඇර කිසිම පිරිමියෙක් එක්ක බුදියන් නෑ කියලා. ඒ වුනාට අපේ අම්මාගේ ඇඟ ලස්සනයි. මූණත් එහෙමමයි. මේ ලස්සන අපේ අක්කලටත් ගිහින් තියෙනවා අපරාදේ කියන්න බෑ. අම්මා අපි 4 දෙනෙක් හැදුවා වුනාට තන් එහෙම තාම එල්ලෙන්නේ නෑ. හරිම ලස්සනයි. ඒ වගේම මට අම්මාගේ ස්කර්ට් එකෙන් ලාවට පේන විදියට ඒවා හොඳට රවුම්. ෂික් මොනවාද මන් මේ දකින්නේ…

අම්මගේ තන් *ගැන හිතද්දි ම*ගේ පයිය මගේ අවසරයකින් තොරව තව තව නගිනවා කියලා මට තේරුනේ ඒ හරියේ ඇති වෙච්ච අමුතු රිදිල්ල නිසා. ඔයාලත් දන්නවා ඇති නේ හොඳ ගානට පයිය නැග්ගම දැනෙන හැඟීම. දැන් මට ඉන්න බෑ. මේ අස්සේ අම්මා මගෙ පපුව අත ගානවා. බඩ හරිය. මගේ දිහා බලන් හිනා වෙනවා. තවත් අප්සට්.

ඇයි මගේ පුතේ අම්මා හිනාවත් එක්ක ඇහුවා. මන් ඉතින් මොනවා කරන්නද? හිමින් සැරේ හිනා වුනා. පුතේ මොකක් හරි අමාරුවක් තියේ නම් කියන්න කියන ගමන් අම්මා අම්මාගේ අතින් මගේ බඩේ රවුම් අඳිනවා. කොහොමද අම්මට කියන්නේ මගේ පයිය ටිකක් හොලවන්න නැත්නම් ඒක පැලෙයි කියලා. ෂික්…

මෙන්න යකෝ මේ වෙලාවෙම දොර ඇරෙන ශබ්දෙ ආවා. අම්මා ටක් ගාලා අත අහකට අරන් පැත්තට වුනා. ඒත් මගේ පයයි? ටෙන්ට් එක? ඒක වැහුනේ නෑ.

ආ කොහොමද දැන් අපේ කොල්ලට? සුපුරුදු නර්ස් නෝ*නාගේ කට හඬ. අම්මෝ ඩොක්ටර් හරි වෙන කෙනෙක් හරි ආවා නම් පටි රෝල්. මෙයා අවුලක් නෑ. මන් ඉතින් මූණටත් කැරි විද්ද කොල්ලනේ. ආ කොල්ල අමාරුවෙන් වගේ … නර්ස් මගේ ලඟට ඇවිත් ඔළුවත් අතගාන ගමන් අම්මත් එක්කත් හිනා වෙවී කියනවා. ඔය කියන්නේ නැගලා තියෙන පයිය ගැන තමා. මොකෝ අපිත් නොදන්නවැයි. මේ හුත්ත බහින්නෙ නෑ. *නර්ස් ආවට පස්සේ තවත් නගිනවා. දැන් නම් කැරි යවන්නම වෙනවා. නැත්නම් මට ඉන්න අමාරුයි.

අම්මේ පුතා චූ කරාද නර්ස් අපේ අම්මාගෙන් අහපි. ඔව් මිස් අම්මා උත්තර දුන්නා. එහෙනම් මොකෝ මේ ආ. මේ කලිසම තාම තෙමිලා තියෙන්නේ, අම්මෙ නර්ස් ආයිත් අහනවා. අනේ සොරි මිස් මට හරියට අල්ලන්න බැරි වුනාද දන්නේ භාජනේ. ය*කෝ අම්මා හොඳට මට හුජ්ජ කෙරෙව්වා*නේ. අම්මට හුඩු මට දැනුයි *තේරුනේ. බඩු යන්න කලින් එන සෙවල පාර. මල ජූලියයි. ෂෝර්ට තෙමෙන්නම ඇවිත්. මේ නර්ස් ගෑණිටත් ඉන්න බැරි හැටි.

අම්මේ අපි මේක පිහිදාමු. තව ටිකකින් ඩොක්ටර් වෝඩ් රවුන්ඩ් එකේ. මෙහෙම දැක්කොත් මටත් බණියි දන්නවානේ ඩොක්ටර්ගේ හැටි. කෝ ටිෂූ එක ගේන්න. අම්මා පිහිදානවාද මන් කරන්නද නර්ස් ඇහුවා. නෑ මිස් මිස්ම කරන්න මන් බලාන ඉන්න එක හොඳයි වගේ. ආ මෙන්න ටිෂූ කියපු අම්මා ටිෂූ එක නර්ස්ට දුන්නා. අම්මා දොර ටිකක් වහනවාද ?

අම්මා දොර වහන්න යද්දි නර්ස් මා එක්ක කට පිරෙන්න හිනා වෙලා ඇහැක් හෙම ගහලා ෂෝර්ට පාත් කලා. වේස්ට් බෑන්ඩ් එක පහලට යද්දි පයිය නිකන් ඒසී දැම්මා වගේ කූල් වුනා. නර්ස්ගේ වගේම අම්මාගේ කටිනුත් හ්ම් ගාලා ශබ්දයක් පිටවුනා කියන එක මට ෂුවර්. මාත් හිමින් ඇස් පහලට කරලා බැලුවා. අම්මෝ පයිය දිලිසෙනවා සෙවල වලට. ඒ මදිවට හුස්ම ගන්න රිදම් එකටද කොහෙද පයිය ගැස්සෙනවා. මටත් ආස හිතුනා මගේ පයිය දැක්කම.

අම්මේ මේක පිහිදැම්මට නම් මන් හිතන්නේ නෑ හරි යයි කියලා. දැන් ඩොක්ටර් ආවම අපිට බැණුම් අහන්න වෙන්නේ. මේ වගේ වෙලාවට කරන්න ඕනාා මොකද්ද කියලා දන්නවාද ? අම්මගෙන් නර්ස් අහපි.. අම්මා නිකන් ගොත ගගහ වගේ නෑ මිස් කියලා කිව්වා. දැන් නම් මට ඉන්න බෑ. අයියෝ කවුරුහරි මගේ පයිය මිරිකපල්ලා මට ඉන්න බෑ. මට කෑ ගහලා කියන්න වුවමනා වුනත් කෝ ඉතින් ශබ්දෙ පිටවෙන එකක් යැ හරියකට…

එහෙනම් අම්මා බලා ගන්නකො.. මොකද දැන් මෙයාව ගෙදර එක්කන් ගියාම ඔයාලටනේ කරන්න වෙන්නේ. තාම මෙයාගේ අත් වැඩ කරන්නේ නැති නිසා ඔයාලට සිද්ධ වෙනවා මෙයාගේ අවශ්යනතා සම්පූර්ණ කරන්න.. මොන මගුලක්ද මේ ගෑණි කියවන්නේ මට දැන් මල.

ඔන්න දැන් අම්මත් ඇඳ ලඟට අනිත් පැත්තෙන් ලන් වුනා. නර්ස් මගේ පයිය එයාගේ වම් අතින් බේස් එකේ ඉඳන් අල්ල ගත්තා. ඒත් එයාගේ අතට මගේ පයිය සම්පූර්ණයෙන් අහු වෙන්නේ නෑ. මේක හෙන සයිස්. මට හ්ම් ම් ගාලා කෙඳිරි ගෑවුනා. ඒ එක්කම අම්මයි නර්සුයි දෙන්නම මගේ දිහා බැලුවා. නර්ස්ගේ මූණෙ හිනාවක් තිබ්බත් අම්ම නිකම් තුෂ්ණිම්භූත වෙලා වගේ හිටියේ.

මෙන්න නර්ස් මට අ*තේ ගහන්න පටන් ගත්තා. මන් අම්මා දිහා බැලුවෙත් කෙඳිරි ගාමින්මයි. මන් දන්නවා මේක තමයි මට දැන් ඕනා කියලා.. නර්ස් ටිකෙන් ටික වේගෙ වැඩි කලා. ඒ ගමන්ම අම්මා එක්ක හිනා වෙනවා. අම්මා නර්ස්ගෙ දිහායි මගේ පයිය දිහායි බලන් ඉන්නවා. මේක දකිද්දි මට තේරුනා මගේ මාපටඇඟිලි වල ඉඳලා කරන්ට් එක වදින බව…

ආ … ආ….. මට ශබ්දය පිටවුනා. ඉවසන්න බෑ. ම් ම් ම් හ්. මේ වෙද්දි නර්සුත් අත උස් පහත් කරන වේගේ වැඩි කලා. කකුලේ ඇඟිලි වල ඉඳන් ආපු කරන්ට් එක ඇට වල්ලට වැදිලි පයිය මුදුනින් පිටවුනා… හ්ම්…..ම්……. ම… ම්……. ආ ආ….

සැප ඉවසගන්න බැරි තැන කැරි විද්දා… නර්ස්අගේ අතෙයි, ම*ගේ පපුවෙයි හැම තැනම කැරි… මට හිතා ගන්න බෑ. මට එක පාරටම අම්මා දිහා බැලුනා. අම්මා අත් දෙකෙන් මූණ වහගෙන ඉන්නවා. තවමත් නර්ස් අතේ ගහනවා. ඒ වගේම තමයි තාමත් කැරි යනවද කොහෙද මට තේරෙනවා පයිය ගැහෙනවා. ඒ මදිවට කකුල් පනත් නෑ. කකුල් විතරක් නෙමෙ ඉනෙන් පහලම පන නැද්ද කොහෙද.. යකෝ අතේ ගහලත් තියෙනවා, ඒත් මෙහෙම සැපක්. මේ නර්ස්මනේ කලින් දවසෙත් මට කැරි යැව්වේ ඒත් මේ වගේ සැපක් දැනුනේ නෑ. ඒත් මේක නම් මාරයි. නර්ස් තාමත් අතේ ගහනවා. පයිය බහින පාටකුත් නෑ. අම්මා ඇඟිලි අස්සෙන් මගේ දිහායි පයිය දිහායි බලනවා. මට මහන්සියි.

අම්මා හයියෙන් හුස්ම ගන්නවා මට ඇහෙනවා. මට හිතා ගන්න බෑ ඇයි මෙහෙම වෙන්නේ කියලා. අම්මා මට නර්ස් අතේ ගහනවා බලන් ඉඳි එක අමුතුම ආතල් එකක් වෙච්ච බව මට තේරෙනවා. තාමත් මගේ පයිය බැස්සේ නෑ. දැන් නර්ස් ඇඟිලි වලින් මුදුන මිරිකනවා. මන් හිතන්නේ අන්තිම කැරි ටික හලන්න වෙන්න ඇති. ටිකකින් නර්ස් ටිෂූ එකෙන් කැරි පිහිදැම්මා.

මේ බලන්න මේ ටිෂූ එකෙන් නම් මේවා පිහිදාලා ඉවර කරන්න බැරි වෙයි. මෙහා පුදුම ගොඩක් නේ වතුර වගේ පිටවුනේ. කෝ අම්මේ තව ටිෂු එකක් ගේන්න නරස් අපේ අම්මාට කිව්වා. අම්මා ගිහින් ටිෂූ එකක් ගෙනාවා. ඒකෙන් තමයි පපුව පිහිදැම්මේ. මේ වෙද්දි නම් පයිය ටික ටික බහිනවා කියලා මට තේරිලයි තිබ්බේ. ඒත් අම්මා නම් තාමත් වචනයක් වත් කථා කලේ නෑ.

දැක්කා නේද මන් මුලින්ම කිව්වේන ඒකයි. තාම කොල්ලෙක්නේ, මේ වගේ වෙලාවට කරන්න තියෙන හොඳම දේ කරන්න ඕනා. අනික එයා ඔයාගේ පුතා නිසා ටිකක් අමාරුයි තමයි. ඒත් අවශ්යි දේ අපි කරන්න ඕනා එයාව ඉක්මනට නැගිටුවා ගන්න නර්ස් අපේ අම්මාට කිව්වා. අපේ අම්මත් හොඳයි මිස් කියලා හිමින් සැරේ උත්තර දුන්නා. හරි මන් යනවා. ඔයා මෙයාගේ ෂෝර්ට අන්දන්න දැන් ඩොක්ටර් එයි හොඳද කියලා මගේ ඔළුවත් අත ගාලා නර්ස් ගියා.
අම්ම ටිකකින් මගේ ෂෝර්ට නිකම් ගැහි ගැහි වගේ උඩට කරලා බ්ලැන්කට් එක පෙරෙව්වා. ඒත් මගේ දිහා බැලුවේ නම් නෑ. කොහේ බලන්නද අම්මට ලැජ්ජ ඇති. ඇයි යකෝ තමුන්ගේ පුතාගේ පයිය අල්ලන් තමුන් ඉස්සරහ වෙන ගෑණියෙක් අතේ ගහලා කැරි විද්දට පස්සේ පුතා දිහා බලන්න පුළුවන් මොන අම්මටද ? ෂික් මාව මැරුනානම් හොඳයි කියලා මට හිතුනේ ඒ වෙලාවේ තමයි.

මෙහෙම ටිකක් ඉද්දි ඩොක්ටර් ආවා. ඇවිත් මාව එහෙන් මෙහෙන් අල්ලලා බැලුවා, අම්මාට මොනවාද කිව්වා.. මට ඒවා ඒ තරම් දැනුනේ නෑ. මන් බොහොම අවුලෙන් උන්නේ මට වෙච්ච දේට. මට ඒත් ඇහුනා ඩොක්ටර් කියනවා මන් හරි ශක්තිමත්ලු. තව දවස් කීපයක් ඉන්නත් ඕනා ලූ. අනේ මන්දා…
ඩොක්ටර් ගියාට පස්සේ අම්මා ආයිමත් මගේ ඔළුව අත ගාන්න පටන් ගත්තා මගේ ලඟ ඉඳන්. මට හෙන ලැජ්ජයි වෙච්ච වැඩේට. ඒත් ඉතින් මක් කරන්නද. අම්මා ඔළුව අත ගාද්දී පුදුම සනීපයි. මට එහෙමම නින්ද ගියා.

මන් ආපහු නැගිට්ටේ පුදුම විදිහෙ තිබහකින්. මේ වගේ තිබහක් මට දැනිලා නෑ ඉස්පිරිතාලේ නැවතුනත් හරි. මන් හිමින් සැරේ වතුර කියලා කිව්වා. අම්මා මන් ලග නෙමෙයි හිටියෙ. ඒත් වතුර කියන එක ඇහිලද කොහෙද අම්මා ලගට ආවේ එක ක්ෂණයෙන්. ආවා විතරක් නෙමේ මට වතුරත් හැන්දකින් පෙව්වා…

වතුර තිබහෙන් පස්සෙ පොඩියට වගේ බඩගින්නකුත් දැනුනා. ඒත් ඉතින් කන්න පුළුවන් යැ. අම්මාට මන් හිමින් සැරේ බඩගිනියි කියලා කියා ගත්තා. පුතේ අක්කලා එනකන් මුකුත් ලොකුවට කන්න දෙයක් නම් නෑ, බිස්කට් තියනවා. ඒත් කන්න කලින් අපි ඩොක්ටර්ගෙන් අහලා ඉන්න ඕනා මන් එනකන් ටිකක් ඉන්න හොඳද කියලා කියපු අම්මා ඉක්මන් ගමනින් පිටත් වෙලා ගියා. ටිකකින් ආපු අම්මා මට බිස්කට් එකක් කවන්න පටන් ගත්තා. …

බිස්කට් දෙක තුනක් කද්දි මට ටිකක් පිට්. මන් ඇති කියලා කිව්වා. අම්මා මගේ කට පිහිදැම්මා, බිස්කට් කුඩු හැලිලා තිබුන ඒවා අහක් කලා. මේ වෙලාවෙදි මට හිතුනා මේ තරම් ආදරෙන් ඉන්න අම්මා මට නර්ස් අතේ ගහද්දි බලන් ඉන්නවා දැක්කම මට සෑහෙන ත්රිවල් එකක් නේද කියලා. ෂික් මන් වගේ *පුතෙක්. අම්මා ගැන මෙහෙම හිතන්න පුළුවන්ද පුතෙක්ට. නමුත් දැන් හිතලා ඉවරයි. මට ආයිත් නිකන් චූ බරක් වගේ හැදීගෙන ආවා.

මන් අම්මට ඒ ගැන කියන්න ගියේ නෑ. ඒත් දැන් නම් මට චූ බරයි. මන් අම්මට හිමින් සැරේ චූ කියලා කියා ගත්තා. දැන් මට අවශ්යෑ දේ ශද්දෙ ඒ තරම් පිට නොවුනත් තොල් හොලවලා කියන්න මට පුළුවන්. අම්මා භාජනේ අරන් ඇවිත් රෙද්ද පැත්තකට කලා. ඒ වගේම ෂෝර්ට පහත් කරන්න පටන් ගත්තා. ඒත් පහත් කරන්න කලින් නැවතිලා මගේ දිහා බැලුවා. බලලා හිනා වුනා. මන් හිතන්නේ ඉස්සෙල්ලා වුන දේවල් හිතෙන්න ඇති.

ඒත් අම්මා ආයිත් ෂෝර්ට පහලට කලා. දෙයියන්ගේ පිහිටෙන් මේ සැරේ පයිය නැගලා නෑ. ඒත් දැන් පට්ට චූ බරයි. පයිය කැවෙනවා වගේ. ඉතින් අම්මා ගැහෙන අතින් පයිය අල්ලලා භාජනේට ලන් කලා. මමත් චූ කලා. චූ කරලා අන්තිම ටික හැලුනාට පස්සේ අම්මා හිමින් සැරේ හරියට අයිස් පැකට් එකක අන්තිම අයිස් ටික කටට බේරනවා වගේ පයියෙ යට ඉඳන් මිරිකගෙන භාජනේට හලලා එහෙමම චුට්ටක් ගැසුවා. ඔන්න පුතේ කෙලවුන තැන. මට තේරෙනවා වැඩේ කචල් වෙන්නයි යන්නේ කියලා. මෙන්න පයිය අඬු ගසා දාලා නැගිටින්න හදනවා. තාමත් අම්මගේ අතේ තුරුල්වෙලා ඉන්න පයිය ඔන්න දැන් නගිනවා. මට හොඳටම දැනෙනවා රස්නෙට. මෙහෙම නගිද්දි අම්මාගේ අත පයිය වටේ තවත් තද වෙනවා. මට මාර අප්සට්. මන් අම්මා දිහා බැලුවා. අම්මගේ ඇස් නිකන් පියවෙලා වගේ. එක සැරේටම අම්මා පයිය අත ඇරියා.

ඉන් පස්සේ අම්මා මට නොපෙනී ගියා. මන් හිතන්නේ ටොයිලට් එකට යන්න ඇති චූ ටික හලලා එන්න. පයිය එහෙමමයි. ගැහි ගැහි තියෙනවා. අම්මා ආයිත් ටිෂූ එකක් අරන් ආවා. ඇවිත් පයියෙ බේස් එකෙන් අල්ලන් උඩ කොටස් පිහි දැම්මා. ඉන් පස්සේ පෙර හම පස්සට කරලා ටොපා ගහලා ටොපාවත් පිහිදැම්මා. මේ පිහිදාද්දි අම්මගේ ඇඟිලි තුඩු පයියෙ මොට්ටුවෙ ගෑවෙනවා. මට දෙව්ලොව සැප. පයිය නගිනවා නහුතෙට. මන් දැක්කා අම්මා හිමින් සැරේ හිනාවෙනවා.

අනේ අනේ… අම්මා නිකන් කෙඳිරියකින් වගේ කිව්වත් මට ඒක ඇහුනා. දැන් ඉතින් නර්සුත් නෑ මට වෙයිද දන්නේ නෑ නර්ස් කලා වගේ කරන්න මෙයාව තිබ්බ තත්වෙට ගන්න අම්මා මගේ දිහා බලලා හිනා වෙලා කියනවා. මට ලැජ්ජාවෙ බෑ.

ඒත් මන් ලාවට හිනා වුනා. හ්ම් හ්ම මට තේරෙනවා මොනවා වුනත් මගේ කොල්ලනේ දැන් ඉතින් අත පය හොලවන්නත් බෑනේ.. හ්ම් කියපු අම්මා ගිහින් ටිෂූ එකක් අරන් ආවා.

දැන් මගේ පයිය ගැහි ගැහි තියෙනවා. අම්මා හිමින් සැරේ ටිෂූ එක පයියේ බේස් එක ලඟින් තිබ්බා. ඒ කියන්නේ අර මවිල් වැවිලා තියෙන්නේ එතනින්. තියලා හිමින් සැරේ පයිය අතින් අල්ල ගත්තා… අල්ලගෙන මුලින්ම මුදුනේ ඉඳන් පල්ලහාට අත සිනිදුවට පහලටයි ඉහලටයි කලා. අම්මෝ දැනෙන සැප. අම්මාගේ අතේ තියෙන සිනිදු කම.. මට පිට කෙනෙක්ට කියලා හොඳ අතේ පාරක් ගැහුවේ නර්ස්. ඒත් ඒ නර්ස්ගෙ අත මේ තරම් සනීප නෑ.

ඉතින් අම්මා උඩ ඉඳන් පහලට වෙනකම් හිමින් සැරේ අත පල්ලහාට අරන් ආවා පයිය දිගේ. ඉන් පස්සේ යට ඉඳන් උඩහටත් ඒ විදියටම අරන් ගියා… ඉන් පස්සේ මගේ ටොප් එකේ අර මුද්ද වගේ තියෙන තැනින් අල්ලා ගත්තා ඇඟිල් දෙකකින්. මන් දැන් රත් වෙලා ඉන්නවා අම්මා මොකද කරන්නේ කියලා හිතා ගන්න බැරිව. ඉන් පස්සේ අම්මා පෙර හම පස්සට කලා.

දැන් මට හුස්ම වැටෙන්නෙත් නකෑ හරියට. මන් අම්මාගේ මූණ දිහා බැලුවා. ඒත් අම්මා බලන් ඉන්නේ පණ ගැහෙන මගේ පයිය දිහා. පයියත් දැන් හොඳ ගානට පදම් වෙලා. ටික ටික සෙවල බේරෙනවා. අම්මා ආයිත් හම උඩට කලා මුදුන වැහෙන කම්. ආයිත් ටොපා ගැහුවා. අමුතුම විදිහෙ සීතලක් පයියට දැනෙනවා. මගේ ඇස් පියවුනා. එත්කොටම වගේ මට දැනුනා අම්මා මගේ ඔළුව අත ගානවා. ඒ වගේම පයිය ටිකෙන් ටික දැන් අම්මාගේ ඇඟිලි වලට මිරිකෙනවා. මාරයි…

මන් ඇස් පියාගෙන මගේ පයියට අම්මා දෙන සැප විඳගෙන උන්නා. එක් අතකින් ඔළුව අතගාන අම්මා අනිත් අතින් පයිය මිරිකනවා. මන් අම්මගේ දිහා බැලුවා ඇස් ඇරලා. අම්මා යන්තමට හිනා වෙවී මගේ දිහා බලන් ඉන්නවා. මමත් හිනා වුනා. දැන් නම් මට ඉස්සෙල්ලා දැනුන ලැජ්ජාව දැනෙන්නේ නෑ. දැන් මට ඕනා තව තවත් මේ විදිහට අම්මාගේ අත් වලින් අතේ පාරක් ගහගන්න. සංස්කෘතියට, සදාචාරයට වඩා දැන් තියෙන්නේ ආශාව….

ඔන්න දැන් මට දැනෙනවා අම්මාගේ අත මගේ පයිය වටේ මිරිකලා හිමින් සැරේ ඉහලට පහලට යනවා.. හ්ම් හ්ම් ම්… හම්…. මට කෙඳිරි ගෑවෙනවා. අම්ම හුස්ම ගන්න ශබ්දෙත් මට ඇහෙනවා. ම්.. ම්… මට දැන් ඕනා ටිකක් වේගෙන් අම්මට කියලා අතේ ගස්ස ගන්න.. කෝ ඒත් කොහොමද කියන්නේ ? මන් පුළුවන් උපරිම උත්සහය දාලා කිව්වා අම්මේ තව ටිකක් හයියෙන් කියලා.. බොලේ මට ඒක අම්මට ඇහෙන්න කියා ගන්න පුළුවන් උනා. මන් දන්නේ නෑ එච්චර ශක්තියක් මට කොහෙන් ආවද කියලා. නමුත් අවශ්යු දේ කිව්වා. අම්මා පයිය අත ඇරලා මගේ කම්මුල් අල්ලගත්තා. මගේ පුතේ ඔයාට කථා කරගන්න පුළුවන්.. අම්මා මගේ මූණ අත ගානවා.. මන් ඉතින් හ්ම් හ්ම් කියනවා. මගේ පයිය ගැහෙනවා සෙවල පෙරනවා. අම්මට ඒක දැන් අමතක වෙලා වගෙයි. මේ වෙලාවට තමයි හිතෙන්නේ කථා නොකරම උන්නානම් හොඳයි කියලා. ඇයි යකෝ පටන් ගත්ත වැඩේ ඉවර කරන්න එපැයි මටනේ අමාරු…
අම්මාගේ ඇස් වලින් කඳුළු ගලනවා. දෙයියනේ අම්මා අඬනවා. චික් මන් වගේ පුතෙක්. අම්මා මන් ගැන දුක් වෙලා මරි සතුටු වෙලා හරි මන් වෙනුවෙන් කඳුළු හලනවා. ඒ අතරේ අම්ම මට අතේ නොගහන නිසා මන් මල පැනලා ඉන්නවා. ඒත් අම්මා ටික වෙලාවකින් කෝ ඉන්න පටන් ගත්ත වැඩේ ඉවර කරන්න කියලා ආපහු මගේ පයිය අත් දෙකෙන්ම අල්ලන් අතේ ගහන්න ගත්තා. අප්පා හිරට දැනෙන සැප. ..

දැන් වැඩේ නැගලා යනවා.. ඉන්න පුතේ මන් ටිකක් වේගෙන් කරන්නම් කියපු අම්මා එක අතක් මගේ බඩ උඩින් තියලා අනිත් අතින් ගහන්න පටන් ගත්තා හරියට තව ටිකකින් පයිය නැති වෙයි කියලා හිතලා වගේ. එහෙම කරද්දි නම් මට තේරුනා වැඩි වෙලාවක් ඉන්න බැරි වෙන බව. කොල්ල අවුට් වෙන්නයි යන්නේ. මේ අතරෙ අම්මගේ මූණ මගේ පයිය පැත්තට පාත් වෙලා තිබ්බේ. මන් හිතන්නේ අර එක අතක් බඩ උඩ තියන් ඉඳපු නිසා වෙන්නැති.

වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ. කකුලේ ඇඟිලි පැත්තෙන් සුපුරුදු කරන්ට් එක වදින්න ගත්තා.. මාපටඟිල්ලෙ ඉඳලා පටන් ගත්ත විදිලිය දැන් ටිකෙන් ටික උඩට එනවා. අම්මාත් හොඳ ගානට අතේ ගහනවා. හ්ම් . . . ම් . . . . . අම් . . මේ .. .. මට ය.. න් … න වගෙ. . . . .යි …. ආ..හ්…

දැන් නම් මට හොඳට කථා කරන්න පුළුවන්.. අම්මා තවත් වේගෙ වැඩි කලා.. මෙන්න බොලේ. කකුලෙන් පටන් ගත්ත විදුලිය දැන් කලවේ.. ඇට දෙකේ.. පයියටත් ආවා…. ආහ් …… අම්මේ .. . . . . . ආහ් ආහ් ම්. . . ම්. . . .ම් … මට කැරි ගියා…. අම්මා තාමත් ගහනවා. මගේ ඇස් පියවෙලා. සතුට දරා ගන්න බෑ. අම්මා හිමින් සැරේ හම උස් පහත් කරන්න ගත්තා. කැරි ටික උරලා ගන්න වගේ. තාමත් මට අම්මගේ මූණ පේන්නේ නෑ. මොකද අන්තිම හරියෙදි අම්මා මට පිටිපස්ස හැරිලා උන්නේ… මගේ කකුල් හිරිවැටිලා වගේ..

ෂහ් බලන්න මට කරපු වැඩේ මගේ කොල්ලා කියපු අම්මා මගේ පැත්තට හැරුනා. මළ කෙලියයි කැරි අම්මගේ මූණෙන් බේරෙනවා. නලලෙ ඉඳන්. කොන්ඩෙත් තියෙනවා සුදු පාටට කැරි බින්දු දෙක තුනක්. හුට්ට පටයි. ෂික් ෂිකේ ෂික්. ඒ වුනාට අම්මා එහෙම ඉද්දි මාර ගතියක් තියෙනවා. ලස්සනයි. මේ විදියට කැරි බින්දු මූණෙ තියෙද්දි කවදවත් මන් අම්මව දැකලා නෑ. ඒකත් මගේම පයියේ කැරි. . . බලන්න මට වොෂ් කරගන්න වෙනවා අම්මා හිනා වෙවී කිව්වා… මෙහෙම කථා කරද්දි අත් ඉස්සෙනවා. අතේ ගහපු අතේ කැරි එකයි. ලයිට් එළියට දිලිසෙනවා.. දැන් නම් මටත් හිනා. . .

මේ බලන්න මේ තරම් දෙයක් වෙලත් කොල්ලගේ මෙයා තාම එහෙමමයිනේ අම්මා ආයිත් හිනා වෙවී කිව්වේ පයිය අල්ලලා මිරිකන ගමන්. . මේවා දකිද්දි ඉතින් මැරුණ මිනිහෙක්ගේ වුනත් පයිය නොනැග තිබ්බොත් තමයි පුදුමෙ. මට නිකන්ම හිනා ගියා. මොකෝ හිනා වෙන්නේ මාව නාන්න වෙන තත්වෙට පත් කරලා ආ.. කියපු අම්මා හිනා වෙලා තවත් සැරයක් පයිය හොලවලා.. මගෙන් එහාට ගියා. මන් හිතන්නේ මූණ හෝදන්න වෙන්නැති. …..

අම්මා ගියාට පස්සෙත් මට හිනා… අම්මගේ මූණ පුරාම කැරි. මගේ කැරි. සුදු පාටට… තැන් තැන් වල.. නිකටෙ එහෙම වැක්කෙරෙනවා. ඒකනම් පුදුම සීන් එකක්. *මන් දැක්කමයි. කෙනෙක් හිතයි මෙහෙම වෙන්න පුළුවන්ද කියලා. මන් දැක්කා එහෙම කොමන්ට් එකක් දාලා තියෙනවා. මට ඒ යාළුවා ගැන නම් කියන්න තියෙන්නේ *සොරි කියලා තමයි.

ඉතින් අම්මා ගියාට තාමත් මගේ පයිය තිබුනේ එළියේ. මේ අතරෙ මට ඇහුනා දොර ඇරෙන ශබ්දේ. දෙයියනේ මගේ පයිය තාම බැහැලා නෑ. ඒ මදිවට තාම කලිසම ඇතුලෙත් නෙමේ. ෂීට් එකත් පහලට කරලා හොඳට පයයි පේනවා. කව්ද මේ වෙලාවේ ?

මගේ ලඟට ආවේ නර්ස්. ආව් ආව් කියලා නිකන් නෝන්ඩියට* වගේ කියාගෙන සුපුරුදු නර්ස් මගේ ලඟට ඇවිත් නලල අත ගෑවා. මෙයානම් මගේ පයයි දැකලා තියෙනවානේ. එයාට ඒක අලුත් දෙයක්* නෙමේ. ෂක් මන් හිටියෙ නෑනෙ. ලොකු ගේමක් ගිහින් වගේ මෙතන නේද කියපු නර්ස් පයිය මිරිකුවා. ඒ විතරක් නෙමේ පයිය වටේ බේරිලා තිබ්බ කැරි ඇඟිලි වල ගාගෙන මගේ පයිය පුරාම ඇතිල්ලුවා. මෙන්න බොලේ කැරි පයිය ආයිත් රත් වෙවී නගින්න පටන් ගත්තා. මට තේරෙනවා ආයිත් කැරි යවන්න වෙයි *වගේ කියලා. කෝ කොල්ලගේ අම්මා කියලා නර්ස් ටිකක් හයියෙන් කථා කලා. දෙපාරක් විතර කථා කරද්දි වොෂ් රූම් එක පැ*ත්තෙන් වෙන්න ඇති අම්මා කෑ ගහනවා ඇහුනා ටිකක් ඉන්න එනවා කියලා. ඒ අතරේ මේ යක්ෂ නර්ස් වේසි මට අතේ ගහනවා. ඒ විතරක්යැ මගේ පයිය ? මෙන්න ආපහු ඒක ගේමට සෙට්* වෙලා.

මේ අ*තරෙ වෝෂ් රූම් එකේ ප්ලස් කරන ශබ්දෙ ඇහුනා. ටිකකින් අම්මා ආ නර්ස් නේ කියාගෙන ආවා මා ලඟට. ඒ එද්දිත් නර්ස් අතේ ගහනවා. අම්ම මගේ දිහා බලලා හිනාවකුත් දැම්ම නේද කියලා මට හිතුනා. ඔයාගේ කොල්ල නම් මාරයි මෙයා. බලන්න එයා හුඟක් ශක්තිමත්. ඉක්මණින් එයාට සනීප වෙයි. මන් ඇතුලට එද්දි හිනා වෙවී උන්නේ. දැන් බලන්නකො මන් හිතන්නේ ඔයා එයාට මොනව හරි කරලා තියෙනවා.. නර්ස් කියවන් යනවා. අනේ නෑ මිස් අපේ අම්මා තටමනවා. මොනවාද නැත්තේ මේ බලන්න මන් එද්දි *මේ වටේ තිබ්බ ඒවා කියලා එයා කැරි ගෑවිලා තිබ්බ අත අම්මට පෙන්නුවා. මන් ඒ වෙලාවේ අම්මගේ මූණ දිහා බැලුවා. අම්මට ඇස් පියවෙලා දිග හුස්මක් ගිය බව මට ෂුවර්. ඒත් මන් දන්නේ නෑ ඇයි කියලා. ඒත් අම්මා පස්සෙ දවසක කිව්වා නර්ස්ගේ අතේ තැවරිලා තිබ්බ කැරි වලින් ආපු සුවඳ දැනුනම අම්මට මොකද වුනේ කියලා හිතා ගන්න බැරි වුනා කියලා.

බලන්න ඩොක්ටර් එහෙම ආවා නම් ආ.. මතක තියා ගන්න මේක කලාට පස්සෙ මෙතන පිරිසිදු කරන්න හොඳද කෝ දැන් ගේන්න ටිෂූ එකක්. නර්ස් අම්මට කිව්වා. අම්ම ඉක්මනට කිසිම හිනාවක් නැතිව ගියා. ඒ අතරෙ නර්ස් මගෙ පයියට සුර සැප දෙනවා. ඔයාලා කියන්නේ නර්ස්ගෙ අත පුරාම කැරිනේ. මේ කැරි ගෑවුන අත පයියෙ දාරෙ දිගේ ඉහලටයි පහලටයි යද්දි දැනෙන සැප වචනෙන් කියන්න බෑ. අමුතුම ලිස්සිල්ලක් ලිස්සන්නේ. සමහර වෙලාවට අත හෙලවෙනවාද කියලා දැනෙන්නෙත් නෑ, ඒ තරම් සනීපයි. දැන් වැඩේ නැගලා යනවා. අම්මා ඔය අතරෙ ටිෂූ එකක් අරන් ආවා. ඒ එද්දි මගේ පයිය නගින්න පුළුවන් තරමට නැගලා.

ඔයා ටිකක් ඉන්න දැන් මේක පිහිදැම්මා කියලා වැඩක්* නෑ පේනවානේ. මේක හමාර කරලම පිහිදමු කියලා නර්ස් අම්මට කියද්දි අම්මපගේ කටෙන් හා මිස් කියලා කියවුනා. ඒක කියවුනා නෙමේ පැන්නා. මටත් පුදුමයි. නර්ස්ට හිනා ගියා. ඒ වගේම අතේ ගැහිල්ලත් නැවතුනා. ඒත් පයියෙන් අත අහකට ගත්තෙ නෑ. ආ හා කියපු නර්ස් අමුතු පණක් ඇවිත් වගේ ගහන්න පටන් ගත්තෙ නැද්ද ඒ පාර පයියෙ හම ගැලවෙන තරම් වේගෙන්. ඒ පාර නම් මට දැනුනා වැඩි වෙලා යන්න කලින් ආයත් කැරි පාරක් විදින්න පුලුවන් කියලා. ඒත් ඉතින් මෙහෙම මුන් මට අතේ ගහන ගහන සැරේට යවන්න කැරි මගේ ඇට වල්ලේ හැදෙනවාද කියලා මන් දන්නේ නෑ නේ. ඒත් ඉතින් සුපුරුදු කරන්ට් එක නම් ටිකෙන් ටික සුළැඟිල්ල දිහාවෙ දැනෙන්න පටන් ගත්තා.

මගේ කලවා කොර වෙලා ව*ගේ. කෙඳිරි ගෑවෙන්න ගත්තා. මේ අතරෙ පුදුම දෙයක් සිද්ද *වුනා. ඒ කියන්නේ අපේ අම්මා මගේ ඔළුව අත ගාන්න ගත්තා. අම්මට හුඩු. ඒ පාර අමුතු හයියක් *මගේ ඇඟට ආව වගේ. නර්ස් ඇට අත ගාන්න ගත්තා එක අතකින්. ඒ ගමන්ම අතේ ගහනවා. අම්මා ඔළුව අත ගානවා. වැඩි වෙලා ගියෙ නෑ. යටි පතුලෙ ඉඳන් ආපු කරන්ට් එක මට අම්මේ කියලා කියවෙද්දිම ඇඟත් දර දඬු කරන් මගේ පයියෙන් කැරි විදියට පිටවුනා….

ආහ් ම්ම් ම් ම් මට ඇඟට අමුතු අමාරුවක් දැනුනා. මගේ ඇට දෙක කොරවෙනවා වගේ. හාන්සි වෙලා ඉන්න අමාරුයි. ඉබේම මාව ඇඹරෙන්න ගත්තා. අම්මා මගේ මූණෙන් අල්ල ගෙන නලල ඉම්බා. තාමත් නර්ස් මට අතේ ගහනවා. මගේ පයිය කැරි වක්කරනවා. කෙනෙක් ට හිතෙයි මොන මගුලක්ද මේ කියන්නේ මෙහෙමත් වෙන්න පුළුවන්ද කියලා. ඒත් මල්ලිලා මේ ලෝකේ වෙන දේවල් වෙනවාද කියලා වෙනකම්ම කෙනෙක්ට කියන්න *බෑ කියලා අමතක කරන්න එපා.

ඔයාගේ පුතා නම් මාර කොල්ලෙක් ආ… මට සෑහෙන්න පිරිමි මේ හොස්පිට්ල් එකේදී මුණ ගැහිලා තියෙනවා, ඒත් මේ වගේ කෙනෙක් නම් මගේ ජීවිතේට හම්බවෙලා නෑ. බලන්න මන් මෙතනට එද්දි මෙයා එක සැරයක් තමුන්ගේ ශක්තිය පිට කරලා උන්නේ. බලන්න විනාඩි 10ක් ගියෙ නෑ ආයිත් පාරක් වොව් මටනම් හිතා ගන්න බෑ. මන් දෙයක් කියන්නද ? ඇස් වහක් කටවහක් නෑ මේ කොල්ලට හොඳට ශක්තිය තියෙනවා. ඉක්මනින් සනීප වෙයි. ඔයාට ඉන්නෙ හොඳ කොල්ලෙක්… කියන්න තේරෙන්නේ නෑ නර්ස් කියවන් ගියා. මන් අපේ අම්මා දිහා බැලුවා. එයාගේ අත තාමත් මගේ ඔළුවෙ කොන්ඩෙ අතරෙ එහෙ මෙහෙ දුවනවා. ඇස් වල පුංචියට කඳුළු බිංදු කීපයක් තියෙනවා.

මටත් පුදුමයි. ඇත්තටම මගේ ජීවිතේ කවදාවත් මෙහෙම අත් දැකීමක් ලැබිලා නෑ. නර්ස් කිව්වා වගේ විනාඩි කීපයක් ඇතුලෙ අතේ පාරවල් දෙකක් එක පිට වැදුනා. ඒ මදිවට ඒ හැම වෙලාවෙම අතේ ගහපු අයගේ අත පිරෙන්න මගේ පයියෙන් කැරි විද්දා. ඒ පාර මන් බැලුවේ තාමත් මගේ පයිය දිගේ උඩ*ට පහලට යන නර්ස් ගේ අත දිහා. ඇඟිලි අතරින් සුදු පාටට කැරි බේරෙනවා. ඉතින් මේ වගේ වෙන්නේ කොහොමද කියලා මට තේරෙන්නේ නෑ. කොහොම වුනත් අම්මා මගේ ඔළුව අත ගාන්න ගත්ත ගමන් අමුතුම ශක්තියක් ඇඟට ආපු බව නම් මට ෂුවර්.

කෝ කෝ මේ බලන්න තාමත් මේක ඒ විදියමයි ෂහ් ඇත්තම කියනවනම් අත අරින්න හිතෙන්නේ නෑ කියපු නර්ස් පයියෙ තොප්පිය හරියෙන් මිරිකුවා. අම්මේ ඌහ් ආයි මට රිදුනා විතරක් නෙමේ ඒ වේදනාව කටින් පිටවුනා. අම්මත් එක පාරටම මාව අත ඇරියා. අනේ සොරි කොල්ලො ආසාවට මිරිකුවේ කියපු නර්ස් ආයිත් තොප්පිය සිනිදුවට අත ගෑවා. මට හෙන කේන්තියි. යකෝ අතේ ගැහැව්වා මදිවට දැන් පයිය මිරිකන්නත් එනවා. සෙල්ලම් බඩුවක් කියලා හිතනවාද දන්නේ නෑ..

කෝ අපි දැන් මේක පිරිසිදු කරලා මෙයාට ඇඳුම් අන්දමු කියපු නර්ස් අම්මා ගෙනාපු ටිෂූ එකෙන් පයිය පිහිදැම්මා. මිරිකපු පාරට මන් හිතන්නේ පයිය පන නැති වුනා. අම්මා මුකුත් කියන්නේ නැතිව ඔහේ නර්ස් කරන දේ දිහා බලන් ඉන්නවා. නර්ස් මගේ පයිය හොඳට පිහිදැම්මා. මයිල් ටිකත් පිහිදැම්මා. කැරි වැටිලා මවිල් ගැට ගැහිලා. පිහිදාද්දි රිදෙනවා. මන් ඉතින් ඇඹරි ඇඹරි ඉඳියා. පිහිදාලා ඉවර වෙලා මට ෂොර්ට ඇන්දුවා.

හරි මන් ගිහිල්ලා එන්නම් අදත් අම්මාද පුතා ලඟ ඉන්නේ කෑම කොහොමද නර්ස් ඇහුවා. *යකෝ දැන් තමයි ඒවා මතක් වෙලා තියෙන්නේ. දුවලා කෑමත් අරන් එයි මිස් අපේ අම්මා කිව්වා. හා එහෙනම් හරි මොනවා හරි වුවමනාවක් උනොත් කථා කරන්නකො…

මන් සිවිලිම දිහා බලන් කල්පනා කලේ මොකක්ද මේ වෙන්නේ කියලා. මට වෙච්චි ඇක්සිඩන්ට් එක මගේ විතරක් නෙමේ අපේ පවුලේ හැමෝගෙම ජීවිත වෙනස් කරලා. මේ වෙද්දි අම්මායි ලොකූයි මට අතේ ගැහැවුවා. ඒ මදිවට අර කොහෙවත් ඉන්න නර්ස් ගෑණියෙකුත් ඒකට හවුල් වෙලා. මොනවද මේ වෙන්නේ…

ඇයි පුතේ අම්මා මගේ ඔළුව අත ගාන ගමන් ඇහුවා. ම්හ් මන් උත්තර දුන්නා. පුදුමයි කියන්නේ දෙවැනි අතේ පාරෙන් පස්සෙ මට අමුතු පණක් ආවා ඇගට. තාමත් ඒ විදියටම තියෙනවා. ශබ්දයක් පිටකරගන්න වචනයක් කියා ගන්න වෙනද තරම් අමාරු වක් අද නෑ. නර්ස් කිව්වා වගේ මට අනිත් අයට වඩා ශක්තිය තියෙනවාද ? දැන් අක්කලා එනවා ඇති. මන් දන්නේ නෑ මොනවා වුනාද කියලා පුතාට. ඒත් පුතාව ඉකිමණින් සනීප කරගන්න පුළුවන් හැමදේම අපි කරනවා පුතේ අම්මා ඔළුව අත ගාන ගමන් කිව්වා. අම්මා ගැන මට දුකයි.

කාලය ගත වුනා. මගේ කෙල්ලො තුන්දෙනා ඒ කියන්නේ ලොකූයි, මදූයි වසූයි බරටම උස්සන් මාව බලන්න ආවා. මේ අතරෙතුරේ දොස්තරත් මාව බලලා මන් ඉක්මනට සනීප වෙයි කියලා අම්මට කියලා ගියේ. මටත් ඒකනම් හිතුනා. ඒ වගේම දොස්තර කිව්වා මට කන්න පුළුවන් නම් කෑම දෙන්න කියලාත්. ඉතින් වසූලා කෑමත් ගෙනත් තිබුනේ. රෑ මා ලඟ නවතින්න මධූයි වසූයි තීරණය කලා. ඇත්තම කිව්වොත් වසූව එක්කන් යන්න අම්ම උත්සහ කලත් කෙල්ල ට්ර යි කලේ නවතින්නමයි. පස්සේ මධූත් අම්මට කියලා නැවතුනා. අම්මායි ලොකූයි ගියෙ මට කෑමත් කවලා ඉවර වෙලා. වේල් ගානක් බත් ඇටයක් කන්න බැරිව උන්න මට ඒ බත් ටික කෑවම තව ටිකක් සනීප දැනුනා. දැන් වසූ මගේ ඔළුව අත ගගා අඬනවා එයා නිසායි මට මෙහෙම උනේ කියලා. මධූ වසූව සනසනවා එහෙම කියන්න එපා කිය කියා. මටත් එයාට කියන්න ඕනා වුනේ ඒකම තමයි.

මේ අතරෙ මට බොකක් සෙට් වේගෙන එනවා වගේ කියලා තේරුනා. මාර කෙලියයි. හොස්පිට්ල් ඇඩිමිට් වුනත් හරි බොකක් සෙට් වුනේ නෑ. ඒත් දැන් කෑම ටික ඇඟට වැටුනාට පස්සේ තත්වෙ වෙනස්. මන් මධූට කථා කලා. වසූ ඉතින් අඬන එකමනේ. දැන් මට නෝමලි කථා කරගන්න පුළුවන්. ඇයි මල්ලි මධූ ලන් වුනා. එතකොට වසූත් ටිකක් එහාට වුනා. අක්කෙ නර්ස්ට හරි ඇටෙන්ඩන්ට හරි කථා කරනවාද මන් ඇහුවා. ඒ ඇයි මල්ලි අක්කා ඇහුවා. අක්කෙ මට ටොයිලට් යන්න ඕනා. ආ ඕකටද අම්මා මට කිව්වා ඉන්න මන් භාජනේ ගේන්නම් මොකටද නර්ස්ලා ඕකට කියපු මධූ චූ කරන්න ගන්න භා*ජනේ ගෙනාව. වසූ ඇස් ලොකු කරන් බලන් ඉන්නවා. නෑ අක්කෙ මට කක්කා බරයි මන් කිව්වා. ආ…. දැන් මොකද කරන්නේ මධූ ඇහුවා. ඒක තමයි කිව්වෙ නර්ස්ට කියන්න කියලා. නෑ නෑ ඕනා නෑ මන් දැක්කා භාජනේ තියෙනවා මන් ගේන්නම්.. මට දැන් නම් වැඩේ සෙට් වේගෙනයි එන්නෙ ෂූවර් එකටම. මධූ ගිහින් ප්ලාස්ටික පොච්චිය අරන් ආවා. වසූ තාමත් බලන් ඉන්නවා. මුන් මට මක් කරයිද දන්නේ නෑ නොදන්න වැඩි කරන්න ගිහින්.

මධූ කොට්ටයක් අරන් මාව හිමින් සැරේ උස්සලා මගේ ඉණ යටින් තිබ්බා. එයා ඒකට වසූගේ උදව්වත් ගත්තා. මාත් ඇඟ උස්සලා උදව් කලා. මටනෙ රෙන්න බර තියෙන්නේ. ලැජ්ජ වෙන්න එපා මල්ලි කරන්න දෙයක් නෑ කියලා හිමින් සැරේ ෂොර්ට පල්ලෙහාට කලා. ඉන් පස්සෙ කලවා පල්ලෙහාට වෙන්නත් කොට්ට තිබ්බා දෙන්න එක්ක. දැන් මගේ ඉණ හරියෙන් ඉස්සිලා. ඉන් පස්සෙ මාව ඉණෙන් හිමීන් සීරුවෙ උස්සලා පෝච්චිය මගේ පුකට ගානට සෙට් කලා. පුදුමෙ කියන්නේ මගේ පයිය ඔහේ තියෙනවා අනික් වෙලාවට නම් අල්ලද්දි නගිනවානේ. ඉතින් මන් යන්තමින් තටම තටම රෙව්වා. මධූයි වසූයි වාඩි වෙලා බලන් ඉන්නවා. මන් ඉතින් රීලා ඉවරවෙලා කිව්වා මධූ හරි කියලා. දැන් තමයි වැඩේ කවුද මගේ පුක හෝදන්නේ. මුන් අඩු තරමෙ මන් පොඩි කාලෙවත් පුක හෝදලා නෑ මගේ. ඒත් ලොකූනම් හෝදලා තියෙනවා.

මධූ තමයි එතනත් මුල් වුනේ. එයා ටිෂූයි වතුර භාජනෙයි ගෙනාවා. ගෙනත් මාව හිමින් සැරේ උස්සලා පෝච් එක අරන් වසූට අල්ල ගන්න කියලා අස්සෙන් අතදාලා පුකේ දාරෙ දිගේ හිලත් අහුවෙන්න ටිෂූ එකෙන් පිහිදැම්මා. පිහිදාලා ඒක ත් පොච් එකට දැම්මා. මෙහෙම අස්තසෙ අත දාගෙන ඉද්දි මගේ පයියෙත් වදිනවා. ඒ විතරක් නෙමේ කියන්න බැරි වුනා මේ වෙද්දි පයිය නැගලා. ඉතින් මාත් ගනන් ගත්තෙ නෑ. මධූ වතුර අරන් රෙදි කෑල්ලක් පොඟවලා පුක හේදුවා. දැන් මන් ආයිත් ඇ**ඳේ. හැබැයි පයිය ගේමට රෙඩි.

මල්ලි මේකට මොකද කරන්නේ මධූ අහනවා. මන් ඉතින් කොහොමද කියන්නේ අතේ ගහපන් කියලා. ම් ම්. අක්ක ෂෝර්ට අන්දන්න මන් කිව්වා. ඉතින් මධූ පයිය පහතට තද කරලා ෂෝර්ට ඇන්දුවා. මේ වෙනකම් වසූ වචනයක් කථා කලේ නෑ ඔහේ බලන් ඉන්නවා මධූ මට කරන දේවල් දිහා….

ඉතින් මේ අතරේ මාව බලන්න දොස්තරත් ආවා. මගේ ප්*රගතිය ගැන එයා හුඟක් සතුටු වුනා. මන් අහගෙනයි ඩොක්ටර් මධූට කියනවා මට ඉක්මනට සනීප වෙයි කියලා. එයාලා හිතුවෙ නැති තරම් ඉක්මනට මට සනීප වෙනවා කියලත් ඒ අපේ පවුලේ කට්ටිය ආදරෙන් වගේම විශ්වාසෙන් මාව බලාගන්න නිසාත් කියලත් කිව්වා. ඒක අහද්දි මට ඇඬුනා. මොකද කියනවා නම් මේ දවස් ටිකට මට හොඳටම තේරුම් ගිහින් තියෙන්නේ අපේ පවුලේ අයට මාව කොයි තරම් වටිනවාද කියලා… ඉතින් ඩොක්ටර් තවත් මධූගෙන් ඇහුවා අපිට පිරිමි නෑයෝ නැද්ද කියලා. මධූ කිව්වා පවුලටම ඉන්න එකම පිරිමියා තමයි මේ ඉන්නේ කියලා. කිව්වා විතරක් නෙමෙයි මගේ ඔළුවත් අත ගෑවා. මේ අතරේ මට ඇහෙනවා වසූ අඬනවා. ඩොක්ටර් ඇහුවා ඇයි මේ අඬන්නේ ආ සනීප වෙනවනේ එයාට කියලා. ඉතින් මධූ කියනවා නෑ ඩොක්ටර් මේ අපේ මල්ලි. මේ නංගි තමයි මෙයාට වඩා වැඩිමල්. මේ දෙන්නා තමයි ලඟින්ම ඉඳියේ ඉතින් එයාට හුඟක් දුකයි කියලා. ඩොක්ටර් ඉතින් වැඩිය මුකුත් නොකිය ගනන් ගන්න එපා මල්ලිට ඉක්මනින් ගෙදර යන්න පුළුවන් වෙයි කියලා ගියා. ආපහු නිහඬතාවය ඇති වුනත් ඒ අතරෙන් වසූගේ ඉකි ගහන ශබ්දයත් ආවා….  මෙහෙම කාලය ගෙවෙද්දි සුපුරුදු නර්ස් මාව බලන්න ආවා. ආ කොල්ලෝ අද අක්කලා දෙන්නෙක්ම ඉන්නෙ තනියට ආ කියාගෙන ආපු එයා මධූගේ හොඳ යාළුවෙක් වගේ අත් වලින් අල්ලන් කොහොමද දරුවො කියලත් ඇහුවා. වසූ දිහා බලලා අනේ ඇයි මේ කෙල්ල අඬන්නෙ සතුටු වෙන්න ඕන වෙලාවේ දැන් ඩොක්ටර් කිව්වේ කොල්ලව ඉක්මනට ගෙදර යවන්න පුළුවන් වෙයි කියලා.. වසූට කියලා බොරුවට අඬන්නෙ නැතිව ඉන්න දරුවො කියලා අවවාදත් කලා. ඉන් පස්සෙ එයා මාව චෙක් කරලා ඇහුවා ඇඟ හෝදමුද කියලා. මන් ඉතින් පුංචි හිනාවක්හෙම දාලා හාන් කියන්න ඔළුව හෙලෙව්වා. ඇත්තටම මාර සනීපයක් දැනුනෙ එදත් මාව හේදුවට පස්සේ. ඒකමයි මන් කිව්වේ. නර්ස් මධුට කියනවා මෙයාව හෝදන්න කලින් සැරේනම් අම්ම, අක්ක උදව් කලා. මන් දන්නේ නැ ඔයාලට පුළුවන්ද කියලා. මොකද මට තනියම කරන්න බෑ. *මන් ඇයටන්ඩන්ට් කෙනෙක් ගෙන්වන්නම් හොඳද කියලා. අනේ මේ අහිංසක කෙල්ල කියාපි මිස් අම්මයි අක්කයි කලානම් අපිටත් උදව් කරන්න පුළුවන් වෙයි, කියන්න මොකක්ද කරන්නේ කියලා. ඉතින් නර්ස් කියනවා හොඳයි එහෙනම් මට වතුර බේසමයි ටවල් එකයි ගේන්න. ඉතින් මෙහෙම කිව්වම වසූ මධූට කලින් හා මිස් මන් ගේන්නම් කියලා බාත්රූම් එක පැත්තට ගියා..  ඒ අතරේ නර්ස් මට හිනා වෙලා හොරෙන් ඇහැකුත් ගැහුවා.. හ්ම් මොකක්ද මෙයා කරන්න හදන සෙල්ලම ?  ඉතින් නර්ස් ඔය අතරෙ මධූට කථා කරලා ඇහුවා මෙයාට වෙන ඇඳුම් තියේද කියලා. මධූ ඔව් කිව්වා. ඉතින් නර්ස් මට පොරවලා තිබ්බ ෂීට් එක පැත්තකට කලා. දැන් මන් ෂෝර්ට පිටින්. එයා හිමින් සැරේ ෂෝර්ට පාත් කරන්න ගත්තා. ඒත් එක පාරටම ඒ වැඩේ නැවැත්තුවා. ආ මොකෝ මේ හරිය තෙමිලා තියෙන්නේ. ආ මිස් මල්ලිට ටොයිලට් යන්න වුවමනා වුනා. ඉතින් අපි එයාට ඒකට උදව් කලා. ඒකයි කියලා මධු කිව්වා. ඕ හෝ කියලා නිකන් විසිල් එකක් වගේ ශබ්දෙරකුත් පිට කරපු නර්ස් ආයිත් ෂෝර්ට පාත් කලා. මේ අතරේ වසූ වතුර එකත් අරන් ඇවිත් කොහෙන්ද තියන්නේ කියලා ඇහුවා. ඉතින් මන් එයා දිහා බැලුවා. කෙල්ල බය වෙලා වගේ මගේ ඇ*ඟේ පල්ලෙහා *කොටස බලන් ඉන්නවා ඇස් පිල්ලන් නොගහ. මට හිනාවක් ගියා. හ්ම් මේ තියෙන්නේ නර්ස් කියනවා ඇහුන නිසා මන් ආයිත් පල්ලෙහා බැලුවා. අම්මද බොල මෙන්න පයිය නගින්න පටන් අරන්.  ඒ පාර මන් බැලුවෙ මධූ දිහ. එයාත් මගේ දිහා බැලුවා. බලලා හිනාවක් දාලා ඇහැකුත් ගැහුව්වා. මටත් ඒ තරම් ගානක් වුනේ නෑ. නර්ස් ෂෝර්ට පල්ලෙහාටම කරලා කකුල් වලින් පැන්නුවා. දැන් මන් හෙලුවෙන්. පළමු වතාවට විරුද්ධ ලිංගිකයො තුන් දෙනෙක් ඉස්සරහ මන් අමු හෙළුවෙන්. එයින් එක්කෙනෙක් මට කිසිම සම්බන්ධයක් නැති කෙනෙක්. අනිත් දෙන්නා මන් මගේ පණ වගේ ආදරේ කරන මගේම එකම ලේ තියෙන මගේ සහෝදරියන් දෙන්න. මේ අය අතරේ මන් හෙළුවෙන් වැතිරිලා ඉන්නවා.  මාව සම්පූර්ණයෙන්ම නිරුවත් කලාට පස්සේ නර්ස් වසූව ලඟට අඬ ගහගත්තා. එයාට කිව්වා වතුර ගන්න ලඟින් ඉන්න කියලා. වසූ ඔළුව වැනුවා විතරයි. ඉතින් නර්ස් පැනල් එක වතුර බේසමෙන් තෙමලා මගේ පපුවෙ ඉඳන් පල්ලෙහාට පිහිදාන්න ගත්තා. පපුව, බඩ පිහිදැම්මට පස්සෙ එයා වතුර ටිකක් අරන් මගෙ බුරියට දැම්මා. අම්මෝ ඒකෙ සීතල….  ඉන් පස්සෙ බුරියට එයාගේ පුංචි ඇඟිල්ල දාලා බුරියෙ තියෙන වතුර ටික කැලැත්තුවා. අම්ම*ට හුඩු දැනෙන සැප. යකෝ මෙහෙම සැපක් කවදාවත් දැනිලා නෑ. මේ ගෑනි දවසෙන් දවස මගේ ඇඟට අමුතු අමුතු දේවල් දෙනවා. මාව ගැහෙනවා වගේ. මන් මධූ දිහායි වසූ දිහා යි බැලුවා. වසූ නම් බය වෙලා වගේ. ඒ වගේම පුදුමෙනුත් වගේ බලන් ඉද්දි මධූ කිසිම වෙනසක් නැතිව හිනාවත් එක්කම බලන් ඉන්නවා. මේ අතරෙ අර යක්ෂ ගෑණි මගේ බුරිය ඇඟිල්ලෙන් කලත්තනවා.  ඉන් පස්සෙ එයා බුරියෙ වතුර රෙදි කෑල්ලකින් පිහිදාලා ආයිත් වතුර ටිකක් දාලා ඒකත් පිහිදැම්මා. ඉන් පස්සෙ පැනල් එක පොඟවලා යටි බඩ තෙමන්න ගත්තා. මේ වෙද්දි නම් ම*ට ඇහෙනවා වසූ හුස්ම ගන්න ශබ්දෙ. ඉතින් වැඩේ යනවා. මන් ඇස් පියා ගත්තා ඒ සැප විඳින්න. ඕනා මගුලක් වෙද්දෙන් කියල හිතුනා මට. ඉතින් මට දැනුනා නර්ස් මගේ පයිය අල්ල ගන්නවා. ඉන් පස්සෙ වතුර ටිකක් අතින් අරන් පයියෙ මුදුනෙ ඉඳන් පලල්ලෙහාට හැලුවා. පයියත් නැගලා හින්ද කෙලින් වෙලා තියෙනවානේ. වතුර හලද්දි මුදුනෙ ඉඳන් බේරෙනවා. නර්ස් කිසිම ශබ්දයක් නැතිව වැඩ. ඉන් පස්සෙ ඒ වතුර ටික මගේ පයියෙ හොඳට ගෑවෙන්න එයා අතින් ඇතිල්ලුවා. මා සනීපයක් දැනෙන්නේ. වතුර එක්ක නර්ස්ගේ අත ඉහල පහල යද්දි. පයියනම් හොඳටම නැගලා. ඉතින් නර්ස් පයියෙ ටොපා ගැහැව්වා. එතකොටනම් මාත් ටිකක් ඔළුව උස්සලා බැලුවා. ෂහ් මට මාර ආඩම්බරයි. ටොපා නිකන් මිදි ගෙඩියක් වගේ දිලිසි *දිලිසි තියෙනවා. වතුරත් වැටිලානේ. ඉන් පස්සේ වතුර ටිකක් අරන් ටොපා ගේ රින්ග් එක වටේ ඇඟිලි වලින් ඇතිල්ලුවා. එහෙම කරද්දි අනිත් අතින් පයියෙ බේස් එක හරිය මිරිකනවා. මට ඉන්න බෑ. යකෝ මාත් *මනුෂ්යෙයෙක්නේ. මටත් තියෙන්නෙ මනුෂ්යට පයියක් කියලා හිතන්නෙ නෑ නෙ මේකි.  මගේ කකුල් ගැහෙනවා. නිකන් කෙන්ද පෙරලෙන්න වගේ. මෙහෙම වෙද්දි පයිය අත ගාන එක නවත්තපු නර්ස් දෙපාරක් විතර අතේ පාරක් ගැහැව්වා. ඉන් පස්සෙ මගේ වල්ල හෝදන්න ගත්තා. යකෝ කැරි යන්න ඔන්න මෙන්න තියලනේ මේ හුත්ති අතේ ගැහිල්ල නවත්තලා වල්ල මිරිකන්න ගත්තේ. අයියෝ මට දිග හුස්මක් ගියා. ඇයි කොල්ලො කියලා ඒ පාර මේකි නිකම් කින්ඩියට වගේ අහනවා. හුත්ති……  වල්ල තෙමුවට පස්සේ නර්ස් මගේ කලවා තෙමුවා. ඒවා අතුල්ලලා පිරිසිදු කරලා ඉන් පස්සෙ කකුල් දෙකත් තෙමලා පිරිසිදු කලා. මගේ පයිය තාමත් ගැහි ගැහි තියෙනවා. හොඳට නැගලා.  මාව පිහිදැම්මට පස්සේ ගෑණි මධූට කිව්වා මට අන්දන්න එකක් ගේන්න කියලා. ඉන් පස්සෙ මධූ ෂෝර්ටක් ගෙනත් දුන්නා. නරස් පල්ලෙහා ඉඳන් සුපුරුදු විදියට ඉහලට අන්දන් ආවා. ඇවිත් පයිය ගාව නැවතුනා. බලමු දැන් මොකක්ද කරන්නේ කියලා. මටත් දෙගිඩියාවක්. තාමත් පයිය කෙලින්.  ඔයාලාට දෙයක් කියන්න ඕනා ඒ නිසා ඔයා ඕක පැත්තකට තියලා මේ ලඟට එන්න කියපු නර්ස් මධූටයි වසූටයි ලඟට කථා කලා. ඔයාලා ඔයගේ මල්ලි ගැන හොඳින් දැන ගන්න ඕනා. මොකද කියනවානම් එයාට මේ වෙලාවෙදි කවදාටත් වඩා ඔයාලගේ උදව් ඕනා. එයාට තනියම කිසි දෙයක් කරගන්න බෑ. *පේනවානේ ඔයාලට. මේ බලන්න. එයා හුඟක් ශක්තිමත් කෙනෙක්. ඉතින් එයාගේ ඇ*ඟේ අවයව හොඳින් වැඩි කරනවා. මේ වගේ .. කියලා කියපු නර්ස් මගේ පයිය හොඳට මිරිකලා අල්ල ගත්තා. එයාට මෙහෙම වුනාම ඉන්න අමාරුයි. නමුත් එයාට මුකුත් කරගන්න බෑ. ඉතින් මේ වගේ වෙලාවක් ආවම ඔයාලා ඒ කියන්නේ ලඟ ඉන්න කෙනා එයාට උදව් කරන්න ඕනා. මෙහෙම කියද්දිත් නර්ස් මගේ පයිය මිරිකනවා. මට මාර සැප. මේ ගැන මන් ඔයාලගේ අම්මවයි අක්කවයි දැනුවත් කරලා තියෙන්නේ හොඳද. ඔයාලත් දැන ගන්න. මේ වගේ වෙලාවක් ආවම මොකක්ද කරන්න ඕනා කියලා. හොඳයි හොඳට බලා*ගන්න.  මන් වසූ දිහා බැලුවා. කෙල්ල ඇස් ලොකු කරන් බලන් ඉන්නවා මගේ පයිය දිහා. පයියෙ මොට්ටුව නර්ස් ගේ අතට උඩින් එළියට නෙරලා තියෙන්නේ. දන්නවානේ අර තුඩ වගේ කොටස. ඒකේ පුංචියට පිණි බිංදුවක් වගේ තියෙනවා. අර කැරි යන්න කලින් තියෙන්නෙ. ඇත්තම කිව්වොත් මට දැන් ඕනා කොහොම හරි වල්ලෙ හිර කරන් ඉන්න කැරි ටික පිට කරන්න. ඉවසගන්න බෑ දැන්. මධූ තාමත් හිනා වෙවී බලන් ඉන්නවා.  මේ බලන්න, හොඳට බලන්න. මේ වගේ වැඩිය තද නොවෙන්නත් වැඩිය බුරුල් නොවෙන්නත් වෙන්න මේක අල්ල ගන්න. ඉන් පස්සෙ හිමින් සැරේ මෙන්න මෙහෙම අත මේක දිගේ ඉහලට පහලට කරන්න මේ වගේ. ආහ් ආහ් ආහ් අම් මෝ… මට ඉවසගන්න අමාරුයි දැන්නම්…. කකුල් තද වෙන්න ගත්තා. හිරි *වැටෙන්න ගත්තා. දරදඬු වෙන්න ගත්තා මාව….. මේ බලන්න ඔයා*ලගේ අතට මේ වගේ දැනෙද්දි වේගෙ වැඩි කරන්න නර්ස් මධූටයි වසූටයි කියනවා. මේ අල්ලලා බලන්න..කියපු නර්ස් පයියෙන් අත ගත්තා. මධූ ඉක්මනටම පයිය මිරික ගත්තා. අම්මෝ….. මධූ …. … ආහ් ආ…හ් … මට කෙඳිරි ගෑවුනා… ටිකක් කරන්න බලන්න මන් කලා වගේ නර්ස් මධූට කිව්වා. මෙන්න මධූත් කියන පමාවෙන්ම වැඩේ පටන් ගත්තා. අර හිනාව තාමත් එහෙමමයි. ආහ් ආහ් අම් ම්.. ..යටි පතුල් හිරි වැටෙන්න පටන් ගත්තා මගේ… කෝ නවත්තන්න දැන්. ෂික් මේ නර්ස් හුත්ති මට කැරි ටික යවන්න දෙන්නේ නැති හැටි..  කෝ දැන් ඔයත් බලන්න කියලා වසූට කථා කලා. මධූ හිනාවකුත් එක්කම අයිනකට වුනා. වසූ මට බෑ මිස් කියලා කිව්වා. මේ බලන්න දරුවො ඔයාගේ මල්ලිට ඔයා ව ඕනා වුනාම ඔයා කොහොමද උදව් කරන්නේ ආ… නර්ස් ඇහුවෙ එච්චරයි. වසූ ගැහි ගැහි වගේ මගේ ලඟට ඇවිත් හිමින් සැරේ පයිය අල්ල ගත්තා. හ්ම් දැන් අක්කා කලා වගේ කරන්න.. වසූ හිමින් සැරේ අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා. මට හොඳටම දැනෙනවා එයාගේ අත ගැහෙන බව. හුස්මත් වේගෙන් වැටෙනවා. ටික වෙලාවක් යද්දි ආයිත් සුපුරුදු හිරිය වැටෙන්න ගත්තා. මගේ ඇඟ ආපහු දරදඬු වෙන්න ගත්තා. දැන් ඔයා ටිකක් වේගෙන් කරන්න දරුවො තව ටිකක් තදට අල්ල ගන්න. ඔය මුදුනෙන් වැක්කෙරෙන වතුර වගේ ඒවා හොඳට මුදුනෙ ගෑවෙන්න ඔයාගේ අත මුදුනටම ගන්න.. මධූත් ඇඳ ලඟට ආවා. දැන් වේගෙන් හා.. නර්ස් කියනවා. වසූ වේගෙ වැඩි කලා. මධූ අත් දෙක බැ*ඳගෙන බලන් ඉන්නවා පයිය දිහා. මගේ සීමාව පනින්නයි යන්නේ… ව…. සූ…… ආ….හ් …….  කැරි විද්දා පයියෙන්.. අයියෝ කියපු වසූ පස්සට පැන්නා… ෂික් හොඳම ටික.. ඒත් ඒ අවස්ථාව අහිමි වුනේ නෑ. ඇයි කියනවානම් මධූ ටක් ගාලා පයිය අල්ලන් අතේ ගැ*හැව්වා. ඉතිරි කැරි ටිකත් විදිනකන්…

වසූ දඟලපු දැඟලිල්ලට අපිට හිනා. ඇත්තම කියනවානම් මටත් දවස් ගානකට පස්සේ හිනාවක් ගියා. මට කැරි විද්ද එක මේ තරම් ජොලියක් වේවි කියලා හිතුවේ නෑ. කැරි විද්දටත් වඩා ඒකට වසූ හැසිරුන හැටි. හරියට නිකන් ඇගට ඇසිඩ් දැම්මා වගේනේ…. මධූයි නර්සුයි තාමත් හිනා වෙනවා. වසූ ඇස් රතු කරන් බලන් ඉන්නවා.  අයියෝ අයියෝ තාම පොඩි කෙල්ල කොල්ලෙක් සතුටු වෙනවා දැකලා *නෑ *නේ. ඒවා වස නෙමෙයි කෙල්ලේ මේ බලන්න කියපු නර්ස් හිනා වෙවීම වසූ ලඟට ගිහින් වසූගේ අතේ ගෑවිලා තිබ්බ කැරි වසූ ගේ අතින් අල්ලබන්ම ලෙව කෑවා. අම්මට හුඩු….. මගේ ජීවිතේ පළමු වතාවටයි මන් දකින්නේ වෙන කෙනෙක් මගේ කැරි කනවා. මේක දකිද්දි මට ඉවසුම් නැති වුනා. තාමත් මධූ මගේ පයිය හොලවනවා. කැරි ගිහින් ඉවර වුනත් පයිය බහින පාටක් නම් නෑ. ඇයි වදේ මේවා දකිද්දි කොල්ලෙක්ගේ පයියක් බහීවියැ නගින්න පුළුවන් උපරිමේටම නගිනවා මිසක්…  හිනාවෙන්ම නර්ස් ආයිත් මගේ ඇඳ ලඟට ආවා. දන්නවාද ඔයාලගේ මල්ලි මහ පුදුම කොල්ලෙක් අච්චර පිටවෙලත් තාම යකඩෙ වගේ එයාගේ චූ කුරුල්ලා. මන් හුඟක් අයගේ ඕක දැකලා අතගාලා තියෙනවා ඒත් මේ වගේ *එකක් නම් දැකලාවත් අතගාලා නෑ. මේ ගෑණි මධූගේ අත උඩින් අත තියන් මධූගේ අතත් අල්ලන් පයිය මිරිකන ගමන් කියාපි. මධූ මොනවක් වත් කීවේ නෑ.  එන්න දරුවො මෙහාට නර්ස් වසූට කථා කලා. වසූ ඒ පාර හෙමින් හෙමින් නර්ස් ලඟට ආවා. කෝ ඔයා අත ගන්න දරුවො නංගිට දෙන්න කෝ.. මධූ මගේ පයියෙන් අත අහකට ගත්තෙ වටිනා වස්තුවකින් අත අහකට ගන්නවා වගේ. ඉන් පස්සෙ වසූගේ අත අරන් නර්ස් මගේ පයියෙන් තිබ්බා. තියලා අත පැත්තකට ගත්තා. වසූ ටිකක් පයිය මිරික මිරික ඉඳලා අතේ ගහන්න පටන් ගත්තා.  අම්මෝ… මන් පණ වගේ ආදරේ කරන කෙල්ල මට අතේ ගහනවා දෙයියනේ…. මගේ යටි බඩ කොරවෙන්න ගත්තා. ඇයි දෙයියනේ.. ඒත් දැන් වෙන *වැ*ඩේට මන් කැමතියි. වසූනේ මට අතේ ගහන්නේ..හ්ම් හ්ම් ම් ම් ම් ම් ම් ම් …. මට කෙ*ඳිරි ගෑවෙන්න ගත්තා.. වැඩි වෙලාවක් ගියේ නෑ ආයිත් පාරක් මට යන්න සෙට් වෙන බව මට තේරෙන්න ගත්තා. වසූ ….. ව.. සූ…. මන් වසූට කථා කලා…  ඇයි රත්තරන් ? … කියලා කියපු වසූ මගේ දිහා බැලුවා. ආ…හ් හ්…. මට යන්න එන්නේ ආයිත් හයියෙන් කරන්න කෙල්ලේ මන් කිව්වා.. ඕහෝ කියලා කියපු නර්සුත් මගේ ලඟට ඇවිත් ඔළුව දිහා වෙන් හිට ගත්තා. වසූ අතේ ගැහිල්ලෙ වේගේ වැඩි කරන්න ගත්තා. මන් දඟලන්න ගත්තේ ඉවසන් ඉන්න බැරි නිසාමයි…  වසූ වසූ මට යනවා….වා…. කියල කියද්දි මට දැනුනා මගේ පයියෙන් කැරි යන්නයි යන්නේ කියල. මෙන්න බොලේ අපි කවුරුත් නොහිතපු දෙයක් එක පාරටම සිද්ධ වුනා. මටත් පුදුම හිතුනා විතරක් නෙමෙයි, මාව නැගිටුනා. වසූ එක සැරේටම *මගේ පයිය කටට දාගත්තාම. ඒ එක්කම කැරි විද්දා. සේරම වසූගේ කට ඇතුලේ.. ආහ්… ජීවිතේ පළමු වතාවට මගේ කැරි කෙල්ලෙක් ගේ කට ඇතුලේ. අ.. ම්.. මො…. හ්…. මටනම් ඉවසන්න බෑ.  වසූ ගේ කට දෙපැත්තෙන් කැරි බේරෙන්න ගත්තා. ඒ විතරක් නෙමේ වසූට ඔක්කාරෙට ආවා. එතකොටම මධූ වසූ ගේ පිටට තට්ටු කලා නංගි නංගි කියලා. ඒත් වසූ පයිය කටෙන් අහකට ගත්තෙ නෑ. නංගි නංගි මධූ වසූව පැත්තකට කලා…  මන් වසූගේ මූණ දිහා බැලුවා. පව් කෙල්ලගේ කට දෙපැත්තෙන් සුදු පාටට පුංචියට කැරි ගලලා. *මෙච්චර වෙලා ඒ දිහා බලන් ඉඳපු නර්ස් වොව් කියලා පුංචියට අප්පුඩියකුත් ගැහුවා. කෝ ඉන්න කියපු නර්ස් වසූ ලඟට ගිහින් වසූගේ කට දෙපැත්තෙ තිබ්බ කැරි ඇඟිලි වලින් අරන් එයාගේ කටට දාගෙන ඇඟිලි උරන්න ගත්තා… දෙයියනේ මේ ගෑණු ටික මාව මරන්නයි හදන්නේ….  හරි අපිට වැඩි වෙලාවක් නෑ කෝ අපි මල්ලිව දැන් ඇඳුම් අන්දලා ෂේප් කරමු ඩොක්ටර් හරි ආවොත් මහ විනාශයක් වෙන්නේ කියපු නර්ස් ටිෂූ ගෙනත් පයිය හරිය පිහිදාලා ෂෝර්ට අන්දලා *බෙඩ්ෂීට් එක පෙරෙව්වා… වෙච්ච දේවල් හීනයක් වගේ මට..

 

Posted on May 31, 2012, in Sinhala Story. Bookmark the permalink. 54 Comments.

  1. ado.. maru ban…. niyamaine…. digatama liyapan apita ona mewa thamai….

  2. degatama leyanna mara maru ape balagena ennawa degatama danna
    thanks

  3. kiyala wadak na pattai hode..

  4. ammai mamai 4 ko ban ?

  5. මරැ මචං කතා රසයක් තියෙන්න ඔින
    ඔහොම යං ඔහොම යං

  6. supiri machoo digatama dapan….

  7. well dan goooood

  8. meka nam pattama darunu ekak wage. Lassana kathawa. Hebei mokak hari amuthu deyak tihyenawa. kohoma unath thawa me wage ewa liyanna

  9. me kathawa liyanne alut kenek newei,parana kenama thamai

  10. ELA KATHA TIKA..DIGATAMA LIYAPAN MACHO…

  11. ado maru ban mare maru…. ko ban ammai mamai 4… ane ban digatama liyapan… jaya wewaaaaaaaaa

  12. Patta machan

  13. මචන් 3 වෙනි කොටසත් දාපන් සෙ‍‍ක්ස් ලස්සනට වැඩිකරලා…ආතල් පවුලක් බන්…..plzzz මචන් අනිත් කොටසත් ඉක්මනටම දාපන් උඹට ජයවේවා………………

  14. supiriyatama liyala thiyenawa macha. ela kiri. meka denma nawaththanda epa. digatama meka continue karapan

  15. lassanai meke ithiri tikath danna.. mama godak rasa vinda

    • oyata attatama rasa widina mama ugananamda harshi… oita wada rasa vidina puluwan phone sex walin…. kamathiinam mail ekak danna mata ishurox@gmail.com

      • don 3
        eka eka minissu rsa widina widi ekin ekata wenas
        uba 4n sex kalin rasa widinwa harshi me katha walin rasa widinwa
        eka hnda uba htanna epa hamoma 4n sex walinma rasa widiya yuthue kiyala
        ubath ekka waliyata nmae mcho repy kre
        k bro
        ela elzzzzzzzzzz
        ap kapuna ehnm uba waradiyata trum araganna epa mg repy eka

  16. niyamai mchn ithuru tikath ikmanatama dapan…………!!!
    me storye 1st part sahena parana scn 1k kiyala thama mama nam ahala thiyenne
    meke writer maru unath nathath niyameta 2nd part 1 continue karala thiyanawa
    ithuru tikath oya widiyatama supiriyatama dapan
    good job keep it up….(Y)

  17. machoo ithuru tikath ikmanata dapan mara fun machoo mae story eka..

  18. mwlooo rahak na..lankawe enne me wage ewa kiyawalath athal ganna eunda ,,thuuu nodakin…ara anushage story 1 wage ewa dammanam hamotama hodai neda..

  19. 03 weni kotasa dapanko. mare maru ban……srungaraya wadi karala liyapan….. umbe mahansiya wathure giye na. apita wathura yawaganna puluwan una

  20. ammo matath meka kiywala araka themila wage ..

  21. වේලු සුමන

    අඩේ මාරයි මචං. නියම කතා රසය. සිරා. උඹට ජය.

  22. The best one i saw in this site.. truly magnificent !!..

  23. adoooooooooooooo
    meka pattama pattae bro………
    loweth neeeeeeeeeeee
    mm 3parak kiyawwa
    ela ela digtama dapn hodeeeeeee

  24. ගමෙ එකෙක්

    මචං ඇයි බං කතා දාන්න පමා වෙන්නෙ ඉක්මනට දාපන් උඔ නමි මාරයි ආ……………….

  25. mchn siraa kathawa ban keep it up

  26. කියල වැඩක් මචන්! පට්ට පට පට

  27. අඩෝ ඈඊ උබ කතා දාන්න පරක්කු වන්නෙ ??????
    උබට තමත් අසනිපද ???????
    ඉක්මන්ට දාපන්කො
    අපිට කතා පරක්කු උනාම නින්ද යන්නෙ නෑතො…………

  28. ane ban ko anith kotas..

  29. ko ban storys ? 1k wath dan dawas 3n dala nahane……………………..

  30. ithuru tika ikkamanat deepiyoo…… matath inna bariyyooooo…………..

  31. machan eka kiri…..machan ilaga kotasa daddi download karanna puluwan widiyata dapan.kathwanan patta athal.

  32. ela bn ko ethuru tika

  33. Ripala Kolla

    මම මේ කතාවේ මේ නමට කැමතිම නෑ…. මේකේ මුල් කොටස LSO එකේ ‘our family’ කියලයි ගියේ.. දැන් අනිත් කොටස් ටික එකේ “ඉතිරි ටික” නමින් යනවා…….. මේ වගේ නමකින් දාපුවාම කතාවේ තාත්වික බව නැති වෙනවා… ඒක නිසා දාන එකා හරියට නමක් දාලා දැම්මනම් හොඳයි..!

    • machan, “LSO” kiyanne mokakda “LB” KIYANNE mokakda aluth blog page ekakda. karunakarala kiyanna puluwanda. thanx

  34. machn ela bn koithuru tikath dapan ikamanta

  35. aei ban meka update wenne naththe ? dan dawas keeyak balan hitiyada. thawama ubata rea une nadda ?

  36. Niyamai. Kiyala wadak na. Tawa digatama danna.

  37. thilanka ranasingha

    machan maxxa kathawa….

  38. ගමෙ එකෙක්

    ඇයි බං කථා දාන්න පරක්ක කරන්නෙ ඉක්මනට දාපන්කො
    අපි බලා ගෙන ඉන්නවා උඔ දානකමි දවසට 2ක් වත් දාපන්කො

  39. ane ko ban……

  40. mare maru machan epa wenne na ban me widihata digatama me kathawa liyapan machan

  41. ikmanat thawa kotas oneeeeee

  42. නියමයි කියලා වැඩක් නෑ super story1. මං මේ story1 දෙපාරක්ම කියෙව්වා ඒක ඒතරම් ලස්සනයි. මේ වගේ ඒව දිගටම ලියන්න.

  43. kiyala wadak na machan.katauttharath na

  44. niyama kathawa me wage katha thami oni..me katha ammala balanawanam thami hoda

  45. koo ban meke aluth kotasak awe nane sahenna dawasakin aaa aa moko

  46. lesiben gana sex story write karapan ko.
    worman and animals sex story write karapan ko.

    pdf dapako plzzzzzzzzzzzzzzzzzz
    superzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  47. :D patta machan. keep it up

  48. ela ela..digatama liyahan machan..

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 3,921 other followers

