අපේ අම්මා 1

මෙය මවක් සහ පුතකු අතර සිදුවන කතන්දරයක් බැවින් ඔබ මෙය කියවීමට අකමැතිනම් කරුණාකර කියවීමෙන් වලකින්න .

මේ දවස්වල මෙන්න මේ වගේ කතා ගොඩක් ආව.කීප දෙනෙක් අකමැත්ත ප්‍රකාශ ක‍රල තිබුන. නමුත් මේවා මනකල්පිත කතා විදිහට සලකන්න. මොකද serious ගන්න දෙයක් මවෙවගේ නෑ. මේ කතාව අපිට එව්වේ HarshaBlak කියල අපේ මිත්‍රයෙක්/දිගටම ලියන්න ලැබෙන්න කියල wish  කරනවා .ඔයාලගේ අදහසුත් දක්වන්න.නැතිනම් ඉස්සරහට එන කොටස් කියවන්න ලැබෙන එකක් නෑ.

මේක සිද්ද වුනේ මං A/L කරලා ගෙදර ඉන්නකොට. විභාගේ ඉවර වුනාට පස්සේ මට ගෙදර ඉන්නකොට පොඩි ජොබ් එකක් සෙට් වුනා Abans එකේ. නමුත් උඹලා ට කියන්න බැරි වුනා මං ගැන මගේ නම කසුන්. මං ඉන්නේ ගාල්ලේ. ජොබ් එක නම් මට සෙට් වුනේ ගොඩක් දුර. කොහෙද කියන්න ඕනේ නෑ නේ. මං කෙලින්ම කතාවට බහින්නම්කො.

අපේ ගෙදර ඉන්නේ මමයි අම්මයි විතරයි. තාත්තා ඉන්නේ ඕමාන්. අවුරුදු 5ක් වෙනවා අම්මාව divorce කරලා. හිටපු දවස්වල අම්මත් එක්ක නිතරම රණ්ඩු වුනා. අපේ අම්මා ගොඩක් අසරණ වුනා මාත් එක්ක. නමුත් අම්මා සැලුන් එකක් කරපු නිසා අපි කොහොම හරි ජීවත් වුනා. අම්මා ගැන කියනවනම් අම්මා ගේ වයස 40යි. මට ලෙඩක් දුකක් කරදරයක් තිබුන වෙලාවට මට එකම පිහිට මගේ අම්මා. ඇත්තටම අම්මා මට හරිම ආදරෙයි.

අම්මා ගෙදර ඉන්නේ බොභොම සැහැල්ලුවෙන්. අම්මා තාමත් ලස්සනයි. අපි කොහෙ හරි ගියොත් පිරිමින් අම්මා දිහා දෙපාරක් බලනවා ඒතරමටම sexy look එකක් තිබුනේ. අම්මා රෑට අඳින්නේ විනිවිද පේන නයිටියක්. ඒක යටින් අම්මා මුකුත් අඳින්නේ නෑ.

 

අම්මා මනමාලියන්ට අන්දවන්න ගිහින් මහන්සි වෙලා සමහර දවස් වල ගෙදර ආවාම bra එකයි panty එක පිටින් සාලෙට ඇවිල්ලා සැටි එකට වැටිලා fan එක දාගෙන relax එකේ ඉන්නවා. මෙහෙම ඉන්නකොට අම්මාගේ සුවඳට මට ඉබේටම නගිනවා. මං ඉතින් සද්ද නැතුව TV එක බල බල ඉන්න කොට අම්මා මගේ දිහා මටත් හොරෙන් බලනවා කියලා මට තේරුණා.  මෙහෙම පැයක් විතර අම්ම ඉඳලා බාත්‍රූම් යනවා. මං නිදා ගන්න කලින් හැමදාම xxx බලල තමයි අම්මාවත් මතක් කරලා අතේ ගහලා නිදාගන්නේ. මට ජොබ් එකට යන්න දවස් ලං වුනා. ඒත් අම්මා කැමති නෑ යනවට.  මොකද ගියොත් මට එහෙ නතර වෙන්න වෙන නිසා. අම්මා ටිකක් විතර සුදුයි. වැඩිය බඩත් නෑ body shape එක ලස්සනට තියන් ඉන්නවා.

 

කොහොම හරි දවසක් මං හවස වැලක් බල බල හිටියා. ගෙදර අම්මා හවස එක පාරටම ආවා. මටත් ඒ වෙලාවෙ උපරිම වෙලයි හිටියෙ ඉකමනටම මං off කරලා normal විදිහට හිටියා. අම්මා කාමරේට ආවා “අම්මා අද කලින් ආවේ ඇයි?” “නෑ පුතේ අද එච්චර වැඩ තිබුනෙත් නැති එකේ මං ගෙදර ආවා. පුතා කෑවද? නෑ අම්මේ තාම නෑ. මෙච්චර වෙලා මොකද කලේ? ගිහින් කන්න. මං යනවා එහෙනම් නා ගන්න” කියලා යන්න කලින් මගේ කෙලින් වෙලා තිබ්බ එක අම්මා දැකලා සද්ද නැතුව හිමීට ගියා නා ගන්න. “අම්මා දකින්න ඇති මගේ එක?? ඒත් අම්මා සද්ද නැතුව ගි‍යේ නොදැක්ක ගානට නේ. මං ඉතින් TV එක බල බල හිටියා. ඉන්නකොට අම්මා ආවා වෙනදා වගේම තුවාය පිටින්, නමුත් අද ලොකු වෙනසක්, කොට තුවායක් ඇඳගෙනයි අම්මා ආවේ. තන් දෙකත් ලාවට පේනවා. අම්මා තුවාය අතින් අල්ල ගෙනයි ආවේ ඒතරමටම කොටයි. මමත් ගෙදර ඇඳගෙන හිටියේ කොට කලිසමක් විතරයි. අම්මා…..තන් දෙකත් ලස්සනට තියෙනවා. අම්මා කාමරේට ගියේ පුක ලස්සනට පද්දගෙන. මට දැන් හොඳටම නැගලා. මට මෙච්චර කල් අම්මාව මෙච්චර ලස්සනට දැකලා නෑ. මං ඉක්මනටම කාමරේට ගිහින් හොඳ අතේ පාරක් ගැහුවා. බඩු ගංගාවක් මට ගියා. ඊට පස්සේ මං නාගෙන හවසට කාලා නිදා ගත්තා. ඇහැරුනේ අම්මා ගේ සද්දෙටයි. “පුතා නැගිටින්න මොකද නිදි අවේලාවේ? 8.00 යි වෙලාව යන්න නැගිටල ගිහින් මූන හෝදගෙන එන්න”. එතකොට මට ආයෙමත් නැග්ගා. මොකද අම්ම අද ඇඳගෙන ආවේ කොට නයිටියක්. Transparent එකක්. අම්මා ගේ තන් දෙක උල් වෙලා මට පෙනුනා. අම්මා මේක දැක්කා. “මොනවද මගේ දිහා බලන්නේ?” මට කියාගන්න වචන එන්නේත් නෑ. එතකොට අම්මා දැක්ක මගේ කෙලින් වෙල තිබ්බ පොල්ල.

ඒක දැකලා “අනේ තියෙන විසේ හිහ් හිහ්..” මට පොලව පලාගෙන යන්න හිතුනත් එක පාරටම අම්ම මගේ එක අල්ලලා” ආනේ….චූටියට හිටපු මී පැටියත් දැන් ලොකුයි නේ….කෝ බලන්න” කියලා කලිසම පහත් කරල ඇල්ලුවා..මට තවත් නැග්ගා. මගේ බෝල දෙකත් මිරිකුවා.. “ආආආආආව්ව්ව්ව්ව්ව් …අම්මේ…..රිදෙනවා…ම්ම්ම්” අනේ සොරි පුතේ…අම්මා ටිකක් වෙලා අත ගාලා මගේ දිහා බලලා අඩන්න පටන් ගත්තා.

 

“ඇයි අම්මේ අඩන්නේ?” මං මේ කලේ වැරදි දෙයක් නේද පුතේ?. ඉතින් ඒකට කමක් නෑ ඔයා මගේ අම්මා නේ. කියලා මං අම්මාගේ කඳුලු පිහ දාලා පොඩි kiss එකක් දුන්නා. ඊට පස්සේ අම්මා මාව තුරුල් කරගත්තා පපුවට. මට අම්මාගේ පපුවේ උනුසුම හොඳට දැනෙන්න ගත්තා. මං හිමීට අම්මාගේ පපුව ඉම්බා. හ්ම්ම්ම්……..අම්මා කෙඳිරි ගෑවා. මගේ පොල්ල තාමත් එලියේ. මං එහෙන්මම අම්මාව බදා ගෙන ඇඳට වැටුනා. පුතා…..හ්ම්ම්ම්ම්ම්ම්…අම්මේ….අම්මාව සනසන්න රත්තරන්…අම්මාගේ තන්දෙක නයිටිය පිටින්ම මං ඇල්ලුවා හරිම soft. මේඅතරේ අම්මා දගලන්න ගත්තා. දැන්නම් අම්මා හොදටම form වෙලා. ඊට පස්සේ අම්මා මගේ එක මිරිකන්න ගත්තා. මට ටිකක් රිදුනත් එක්ක. මං හිමීට තන්දෙක එලියට අරගෙන උරන්න පටන් ගත්තා විනාඩි10ක් විතර මාරුවෙන් මාරුවට. මගේ තොල් මටත් කලින් අම්මගේ තොල් වලට එකතුවෙලා දිවත් එක්ක අමුතු විදිහට. අම්මා හොදටම අමාරුවෙන් ඉන්නේ කියලා මට තේරුනා. එයා නයිටිය ගලවලා දැම්මා. අම්මෝ දැන්නම් සුරදූතියක් වගේ. “ඇයි කසුන්  බලන් ඉන්නේ.” මං පැනලා ආපහු බදාගෙන තොල් දාන්න ගත්තා. අම්මාගේ රස ගුහාව මාර ලස්සනයි ඔක්කෝම shave කරලා. ඒක මාර ලස්සනයි. “මම මේ ලෝකෙට ආවෙ මෙතනින් නේද අම්මේ?” “අනේ කොල්ලෝ මොනවද මේ අහන්නේ….ඉක්මනට…..ම්ම්ම්ම්ම්ම් මට ඉන්න බෑ….මං ඇගිල්ලක් ඇතුලට දැම්මා…ශාහ්…මාර සනීපයි…ම්ම්ම්ම්ම් ආහ්හ්හ්හ් කසුන්……ම්ම්ම්ම්ම්ම්.

 

අම්මා කෙදිරිගානවා රිදිල්ලට මොකද තාත්තා අම්මව දාලා ගියාට පස්සේ චූ හිල සීල් කරලා වහලා දාල තියලා වගේ තිබුනේ. මේ වෙනකොට අම්මට හොඳටම ලව් ජූස් ගලලා…මං ඒවා දිවෙන් ලෙව කනකොට අම්මා මගේ ඔලුව කකුල් දෙකෙන් චූවට හිරකර ගත්තා. මං දිවෙන් fuck කරා. ම්ම්ම්ම් අමුතුම රහක් දැනෙන්නේ… “ම්ම්ම්ම්ම් තව ඇතුලට දාන්න රත්තරන් ම්ම්ම්ම්ම්ම්”……..වැඩි වෙලාවක් යන්න කලින් අම්මට ගියා මගේ කටේම. මං ඔක්කොම ලෙව කෑවා…ඊට පස්සේ අම්මා මාව ඇදලා අරගෙන මගේ තොල් ඉරුවා. “මගේ ඒවා රහයිද මී පැටියෝ”? ඔව් අම්මේ… “දැන්නම් ඉන්න බෑ රත්තරන් මගේ ඇතුලට දාන්න”. මාත් ඉතින් බය නැතුව අමුවෙන්ම අම්මාගේ චූ හිලට තියලා තදකරා. ටිකක් හිරට විතර බැස්සේ “ආහ්හ්හ්හ්හ්හ් අම්මට හයියෙන් කරන්න රත්තරන්…ම්ම්ම්ම්ම්ම්.

මගේ එක දැන් උපරිම දික්වෙලා නහර වලින් අම්මගේ චූව ඇතුලට යනකොට මට ටිකක් රිදුනා හැබැයි මාර සනීපයි…මං වේගේ වැඩි කරා. “ආහ් ආහ් ආහ් තව…හයියෙන් ගහන්න මැණික…ආආආව්ව්ව්ව්…..ම්ම්ම්ම්ම්ම්…..අම්මට රිද්දවන්න….මේ අතරතුර මම අම්මට හුකන ගමන් තන් දෙකත් සූප්පු කරා.. මගේ පිට අම්මා ඇගිලි වලින් මිරිකගෙන එක අතක් පල්ලෙහාට ගෙනිහින් මගේ පුක ඇතුලට ඇගිල්ලක් දැම්මා මට නිකන් කරන් එක වැදුනා වගේ. මම ගහගෙන ගහ ගෙන යනකොට අම්මා කෑගහනවා.. “ආආආආඅහ්හ්හ්හ්හ්හ් මට යනවා…..ම්මාආහ්හ්හ්හ්හ්හ්…” අම්මාට ආයෙත් ගියා අම්මට පනත් නෑ සිහියත් මදි. “පුතා…ආහ්හ්හ්හ්….ම්ම්ම්ම්ම්ම්” වැඩිවෙලාවක් ගියේ නෑ මට ගියා බඩු ලෝඩ් එකක් අම්මගේ චූව ඇතුලට. අම්මට කතා කරගන්නත බැරි තරම් අමාරුයි. මටත් හරිම අමාරුයි. එහෙම්ම ම මගේ එක අම්මගේ චූව ඇතුලෙම තියෙද්දී මං අම්මා ව බදාගෙන නින්ද ගියා.

 

විනාඩි 20කට විතර පස්සේ, “ඔයා මගේ ඇතුලෙම යැව්වා නේද චූ පැටියෝ? කියලා මගේ එක එලියට අම්මා ගත්තා. මම මත් වෙලා අඩ නින්දෙන් හිටියේ. සොරි අම්මේ මට නවත්තගන්න බැරි වුනා. කමක් නෑ පැටියෝ මං ඔයාගෙ නේ.. ඔයා කැමති දෙයක් මට කරන්න. හ්ම්ම්ම්මා….මං අම්මගේ තොල්වලට kiss එකක් දුන්නා. අම්මා මට මොනවද තව දෙන්නේ?

“පුතාට තව මොනවද දෙන්න ඕනේ?” මට ආයෙත් නගින්න ගත්තා. “ආහ් මෙන්න මෙයා ආයෙත් නැගිටලා මාව මරයි ද දන්නේ නෑ” කියලා මගේ එක අම්ම මිරිකුවා. “අම්මේ…..”  ම්ම්ම්ම් ඇයි රත්තරන්?? “මගේ එක කටේ දාගෙන සූප්පු කරන්නකො.” හ්ම්ම්ම් කෝ එහෙනම් දෙන්නකෝ… “අම්මා….තියෙන සැප මට මුලු ලෝකෙම ලැබුනා වගේ. “මං තාත්තා එක්කවත් මෙච්චර දෙයක් කලේ නෑ පුතේ” දැන් ඉතින් මගේ හැම දෙයක්ම ඔයට අයිතියි. ම්ම්ම්ම්ම්ම්…මහ්හ්හ්හ් ආහ්හ්හ්හ්හම්මා විනාඩි 10ක් විතර මගේ එක සූප්පු කරා මගේ ඇට දෙකත් ඉරුවා. “අම්මේ නැගිටින්නකෝ, දැන් අනිත් පැත්තට හැරෙන්නකෝ.. “ඒ පාර ඔයා මොනවද කරන්න යන්නේ අම්මට?” “අම්මා කකුල් දෙක ඈත් කරන්නකෝ….අන්න හරි.” ඊට පස්සේ මගේ එක අරගෙන අම්මාගෙ පුකේ හිලට තිබ්බා අම්මා ගැස්සුනා.” අනේ ඕක කරන්න එපා රත්තරනේ..අම්මට රිදෙනවා..” “ අම්මා බය නැතුව ඉන්නකො” කියලා මං baby cream ටිකක් පුකේ ගෑවා.. දැන් මං හිමීට මගේ එක ඇතුලට බැස්සුවා. “ආආආආව්ව්ව්ව්ව්…පුතා රිදෙනවා හිමීට…ආහ්හ්හ්හ්… අනේ ඕක කරන්න එපා පැටියෝ…ආව්..” පස්සේ අම්ම වැඩේට නිකන්ම කැමති වුනා. මං මේ විදිහට ගොඩක් වෙලා අම්මට පුකේ ඇරියා. අම්මට මෙලෝ සිහියක් නෑ. මට ආයෙත් යන්න වගේ ආවා. “අම්මේ ඉක්මනට හැරෙන්නකෝ” අම්ම කතාවක් නැතුවම හැරුනා මගේ එක අම්මාගේ කට ඇතුලට තියලා අල්ලන් ඉද්දී මං අම්මගේ කට ඇතුලෙම බඩු ගංගාවක් ම ඇරියා. අම්මා ඒ සේරම ගිල්ලා.

 

“කොහොම හරි අම්මට ඒ වැඩෙත් කරා නේද?” කියලා එයා මාව බදා ගත්තා. “බලන්න දැන් මට නැගිටගන්නවත් පන නෑ. අද මෙහෙම නම් මට හෙට මොනවා කරයිද දන්නේ නෑ කමක් නෑ පුතාට මගේ ඇඟ අයිතියි. කියලා මාව බදාගත්තා. මං හිමීට අම්මා ගේ වම් තනේ හපලා “මේවා ඔක්කොම මගේ නේද?” “අනේ අනේ අම්ම කියලා ගානකවත් නෑ නේ.” ඔයා මේ ලෝකෙට එලියට ආපු තැනටත් ආයෙත් ගියා නේද?” “ අම්මේ දැන් මොකද කරන්නේ අම්මගේ ඇතුලේ මගේ ඒවා ගොඩක් ගිහින්නේ?” “මං ඒවා බලාගන්නම්කෝ ඔයා බයනැතුව ඉන්නකෝ, ඔයා මාව දාලා යන්නේ නෑ නේද රත්තරන්?” මං ඔයා වෙනුවෙන් පන වුනත් දෙන්නම් ඒත් මාව දාලා යන්න එපා මට ඔයා නැතුව ඉන්නම බැරිවෙයි” කියලා අම්මා මට ආදරෙන් කිව්වා. “නෑ අම්මේ මං ඔයාව දාලා කොහේවත් යන්නේ නෑ කවදාවත්ම.” කියලා අම්මත් එක්ක එහෙම්ම ඇඳුම් නැතුව හෙලුවෙන්ම බදාගෙන නිදා ගත්තා. ඒ නිදා ගත්තෙත් කකුලක් උඩ කකුලක් දාගෙන. අම්මා මට තනෙත් දුන්නා උරන්න. මං ඒකත් කටේ තියාගෙනම මහන්සි වැඩි කමට නින්ද ගියා.

 

අපි උදෙන්ම නැගිට්ටා. “පුතේ නැගිටින්න රත්තරන් දැන් අම්ම යන්නත් ඕනේ නේ.” කියලා අම්මා මාව බදාගත්තා හෙලුවෙන්ම. මගේ එක ආයෙත් නගින්න පටන් ගත්තා. මං හිමීට අම්මගේ චූ හිලට ඇතුල් කරන්න හදනකොට, “අනේ කොල්ලෝ දැන් බැහැ හවසට කරමුකෝ දැන් මං යන්න ඕනෙ නේ.” මට ඉවසන් ඉන්න බැරි නිසා “ අනේ අම්මේ අම්මා ගියාම මං තනියෙන්නේ ඉන්නේ අනේ plzzz තව වෙලා තියෙනවා නේ. “පුතේ මං නාගන්නත් ඕනේ” නෑ නෑ නාන්න ඕනෙ නෑ අම්මේ අම්ම මට ජරාවක් නෙමෙයි”. කියලා කිව්වාම අම්මට ඇඩෙන්න ගත්තා. “ඔයා මගේ පන…කමක් නෑ හැබැයි පුතේ ඉක්මනට” කියලා මගේ එක අම්මගේ අතින්ම ඇතුලට දාගෙන අම්මා පොල් ලෙලි ගහන්න ගත්තා මගේ පැත්තට හැරිලා. තන් දෙකත් උඩ යනවා මාර ලස්සනයි. ඔහොම කරන ගමන් මං අම්මාගේ තනේ උරන්නත් ගත්තා. “ආහ් ආහ් ආහ්හ්හ්හ්හ්හ්….” අම්මා කෑ ගහන්නත් ගත්තා. මට එහෙන් බඩුයන්නත් ලං වෙලා මගේ එකට අම්මගේ චූ හිලේ රස්නේ හොඳට දැනෙන්න ගත්තා මොකද අම්මට ජූස් ගිහින් නිසා. විනාඩි 10 ක් විතර කලාට පස්සේ මට යන්න ආවා.

“අම්මේ මට යන්න එනවා..ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම් අහ්හ්හ්හ්හ්…. ඇතුලෙම යවන්න…… පැටියෝ……මට බඩු ගොඩක් ගියා ටිකක් වෙලා අපි හෙලුවෙන්ම බදාගෙන හිටියා.

 

“හ්ම් දැන් 8යි වෙලා ව මං යන්න ඔනේ පුතේ, යං එන්න ගිහින් අපි නාගමු.” කියලා අම්මත් එක්ක හෙලුවෙන්ම bathroom ගිහින් නෑවා. නාන ගමන් “ඔයා මාව හොඳට සතුටු කලා නේද රත්තරන්….?” “අම්මේ මං ඔයාට ගොඩාක් ආදරෙයි” “මාත් ආදරෙයි පුතේ…” කියලා ශවර් එකෙන් අපි දෙන්නම බදාගෙන නෑවා.

 

මේ මගේ එක කතාවක් විතරයි ඒත් වැඩියෙන්ම කලේ අම්මත් එක්ක විතරයි. දෙවෙනි කොටසකුත් තියෙනවා ඒක දාන්නේ තොපි වගේ  comments බලලා. එහෙනම් උඹලාට ජයවේවා….!

 

මීලඟටඑනකොටස්….

අම්මා ගේ ඇඟත් එක්ක දවස.

අම්මත් එක්ක සැලුන් එකේ.

සැලුන් එකට එන අක්කා කෙනෙක් එක්ක.

අම්මත් එක්ක sex toys.

මඟුල් යෝජනාවක්.

 

 

Posted on June 6, 2012, in Sinhala Story. Bookmark the permalink. 160 Comments.

  1. Thank you මචන් post කරාට… බලමුකො comments තියෙනවද කියලා ඊලඟ එකත් ලියන්න කලින්.

  2. අම්මා ගේ ඇඟත් එක්ක දවස.

    අම්මත් එක්ක සැලුන් එකේ.

    සැලුන් එකට එන අක්කා කෙනෙක් එක්ක.

    අම්මත් එක්ක sex toys.

    මඟුල් යෝජනාවක්.
    ado uba me katha tikath danawada ????????
    patta ptta mchooo
    uba nm daeyak nmae dewalayak
    heeeeeeee
    ela ela digtama liyapn mg daeyoooooooo
    heeeeeeee
    ap kapuna ehnm
    ela elzzzzzzzzzzzzz

  3. patta machoo ithuru tikath dapan puluwan nam wenas widihe ewath dapan

  4. tikak nuhuru unath amuthu hangeemak enawa. sira kathawa machan….

  5. niyama kathawa

  6. fuckthepotatos

    ela ela thawa liyapan ubata jaya

  7. maru maru digatama liyapan..

  8. machan niyamai mama kathawak danawa punci samaga sathiyak

  9. NIYAMAI MACHAN.HODATA INCEST WIDIYATA LIYAPAN.KATAWATH KARADARAYAK NA MEWAGE WADA….THMANGE KAMATHTHA….AKAMATHI AYO BANNATA UTH HORENMA MEKA BALANNA ATHI.MANNAM KAMATHI….UBATA JAYA MACHO……..AHINSAKA ATHAL EKATA UBATA THANKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

  10. ado…. supiri hode… niyametama liyala thiyanawa.. machan ammath ekka katha karana eawa tikak wadipura dapan.. eathakota athal 1ka wadine machooooooo

  11. ah… kiyala wadak na supiri hode….
    ikmanata anith kotas tikath diyan machan..

  12. kamathi na thamai pako danawannan dapan thoge katha athuwena kiyala mokada api marenawada pakayo.. mewage kari katha dana ewnta hena hathama gahapiya.

    • අනේ උඹෙ අම්මට හුකාපන්.!

    • ane pako.. puke aro gannathuwa idapan….

    • ane huththige putho , tho kiyawanna kamati natnam nokiyawa hitapan , methana pake add danna hadnna epa

    • ane wesiga puthoooooo
      thota kiyawanna bari nm nikan edapnkooooooo
      mala karumayak unane ubala
      mokakda bnz meka theruma ?????
      mona huththakda mm dn ne

    • ඔච්චර අමාරුවෙන් මේවා කියවන්නේ ඇයි? කවුරුවත් කියවන්න බල කරේ නෑනෙ. කියවලා ගන්න පුලුවන් හැම ආතල් එකම අරගෙන දැන් බයිලා ගහන්න එපා ඕයි? ආස නැත්තන් කට වහගෙන හිටපන්. අනිත් උන්ට කියවන්න දීලා.

  13. ela ela .. niyamai…digatama liyapan macho….maxxaaaaa

  14. ela kiri katawa machan.godak hodata liyala tiyenwa

  15. adoo maru machan.. apinan kamathi godaak. dapan digatama . api innawa kiyawanna .. patta aaa….

  16. ගමෙ එකෙක්

    දාපන් බං අනිත් එවිවවත් පරක්ක නොවී

  17. ela ela machan dapan ituru tikat

  18. elakiri,ohoma yamu digatama,onna vote kala

  19. coolmanu2009

    pate patta ahhh……niyamai……….supri thama…elamakiri…..aye kiyanna wachana ne…digatama karagena yan

  20. niyami machan iwmata ituru tika dapanko

  21. machanla meka mata iye wune….mai mage gfui iye film ekak baluwa…api echchara deyak kare neh….bt oya mirikala sapa gaththa… bt iye eya mage paiya athe gahuwa….mama agilla gahuwa….mage love juice tikak mage athe gawuna…passe mama e wele agilla gahanna athi….love juice tikak athulata giyoth babek hitinawada?????? mata sira uththarayak diyan bn….ehema wunoth mokada karanne??? plz help mee………bt kellata ada periods hadena dawasa…meka wune iye….ada dawal 12 wenakanuth periods hadila neh…????

    • මේ මචෝ, උඹ ඒකිගෙ හුත්ත උඩට කැරි ලීක් කරේ නැහැ නෙ, ඒක හින්ද බය වෙන්න දෙයක් නෑ. උඹේ අතේ ගෑවුන කැරි ටික ඇඟිල්ලෙන් ඒකිගේ අස්සට ගිහිල්ල බඩක් වෙන්න තියෙන චාන්ස් එක සෑහෙන්න අඩුයි.

      ඔය වගේ චකිතවල් අපිටත් ඒ කාලෙ ඇති වෙලා තියෙනව. මම ඒ කාලෙ ගල් කපන කොට ජංගිය උඩට කැරි වැදිල තියෙනව. ඉතින් ඕකට බය වෙනව. එහෙම බඩක් ආවෙ නෑ බන්. ඒක හින්ද බය නැතුව ඉඳපන්. ඒකිට පීරියඩ්ස් හැදෙයි. හැබැයි මීට පස්සෙ ටිකක් පරිස්සම් වෙයන්

      මනෝ

    • na ban ehema wenne na , anika kari unath athulatama yanna one babek labenna nam, love juice wala sperms na ne ban so dont worry awulak wenne na , umbata ochcharatama saka nam hithata awul ada eeye nam siddiya une Postinor parak deepan , mathaka thiyaganin macho meka emergency birth control tablet ekak , nithara nithara use karoth wanda wenna puluwan k. BT MAGE ADVICE EKA BAYA WENNA EPA MUKUTH SCENE WENA EKAK NA OYA TABLET MUKUTH ONETH NA AS LONG AS IT WAS ONLY LOVE JUICE

  22. ele ele degatama leyanna

    thanks

  23. ela machan, story kiyawanakotath patt machan, i like mature stories :)

  24. ela ela fun ekak gunna ne keyawanne

  25. maru niyamai……. anith kathath ikmanata danna

  26. machanla ammala ekka sex karana ewa liyanna epa amma kenekge watinakama kiyala nima karanna be

  27. aththatama meka liyapu thamange ammawa dakkahama nagina ekage ammata mata awith hukanda hithenawa

  28. thawa danna……………..

  29. thawa one apita………………..

  30. ikmanata anik ewath dapan ban……………………..

  31. me wage katha walata mama mara aasai……………….

  32. digatama liyanna………………..

  33. aluth ewa one ban ikmanatama…………………..

  34. හෙට අලුත්ම එකක් දානවා ඉවසලා බලන් ඉඳපල්ලා….හැබැයි comments,votes ඕන වෙනවා. උඹලාගේ ආතල් එකට මං මැරීගෙන ලියන්නත් එපැයි..

  35. NIYAMAI MACHO……EKMANATA DAPAN HODE……………………….???????????????

  36. ekmanat ekak ona keyawanna

  37. ela ela kathawa bnzz thawa dapan koooo

  38. ගමෙ එකෙක්

    මචෝ කථා රසයත් තියෙන දිග ඒවා දාපන්

  39. koo machan iknamata dapanko ani kotas tika

  40. nice….ohoma yan………

  41. votes මදි වගේ…පොඩ්ඩක් ඉවසලා ඉඳපල්ලා මටත් පවුල් ප්‍රශ්ණ…> මගේ කෙල්ලට මං වැඩක් දුන්නා ඒකිට චුට්ටක් අමාරුයි..ඒකත් කතාවට දාලම දෙන්නම්කො…ඉවසපන්……………

    • machoooooooooooooo
      ubalata apiwa amathaka welada ???????
      ube prashna ewara nm shpe eka kathawak liyala dapnkoooooooo
      ube weda athapasu karagannath epa

  42. ikmnata dapan machoo, umbe katha elakiri :D

  43. niyamai machan supiri… ituru eva tikath ikmanta dapanko…

  44. කෝඩි ලොක්කා

    සුපිරි මචෝ… අනිත් ඒවත් දාපිය…

  45. මටත් මේ අත්දැකීම තියනවා.. වෙන කෙල්ලක් එක්ක කරනවට වඩා අම්මාත් එක්ක කරද්දී අමුතුම ආතල් එකක් දැනෙන්නෙ

  46. koo ethuru katha dannadda

  47. koi machan ithuru tika…………

  48. ane ko ban…..

  49. For Rukshan Priyanga – ube kathawath apita kiyapanko machan…………………………..

  50. මචන් නියමයි එක එක පිස්සො කියන එවා උඹ ගණන් ගන්න එපා මචාන් අපි ඔයාගේ කථාව ආසාවේන් කියවනවා ඉතුරු කථා ටිකත් දාන්න, ඹයා දක්ෂ ලේඛකයේක් මගෙන් සුභ පැතුම්

  51. Maccccccchan ko ithuruwa

  52. ko ban ithuru tika ikkmata dapanko

  53. ituru tika dapanko k

  54. කුපාඩි මල්ලි

    කැරි පොන්නයා……වෙන හුකන්න එකක් නැත්නං කඩි ගුලකට ටොප දාපං අම්මට ******* නැතුව…………….. පොන්න වේස වැඩ කරන්න එපා හුත්තෝ

    • අනේ උඹ නිකං පුක නොදී හිටපිය…කුපාඩියා……!

    • පොන්නයා උඹ නේ හුත්තෝ.. කැරි වේස පකයා තොට මේවා බලන්න බැරිනම් මොන පකටද මේ ස්යිට් එකට එන්නෙ කැරි කුපාඩියා…..

    • අනේ කැරි කුපාඩියෝ තෝ වගේ කැරි පොන්නයෙක්ව ජාතක කරාට වඩා හොදයි බන් උබලගේ තත්තා කඩි ගුලකට පක දැම්මනම් තෝ වගේ අපතයෙක් හින්ඳ මේ වගේ site වලට ප්‍රශ්න ඇති වෙන්නේ නැ හුත්තිගේ පුතෝ උබ මෙකතාවට අක මැතිනම් පොන්නයෝ{{ මෙය මවක් සහ පුතකු අතර සිදුවන කතන්දරයක් බැවින් ඔබ මෙය කියවීමට අකමැතිනම් කරුණාකර කියවීමෙන් වලකින්න}}
      ඒ ට්‍ක හිතල මේ site එකෙන් අ යි න් වෙලා පලයන් මේක බලලා ෆුන් එකක් ගන්න එවුන්ට ඉන්න දීල තෝ මකබැවීලා පල

  55. machan meka ela.eka eka eun kiyana ewa ahanta epa.unta epanan kiyawan nethuwa idinine.ona eun kiyawai.uba ilaga katha tika dan nedda ikmanata…

  56. kiyawala balala ahinsaka athal ekak ganna eke warada mokakda ban.owa kauruth karanna yannene.anika ewele kiyeuwa hithin ain kala.eta passe tawat monawada ban.twa dapan ban me wagekatha. manasika leddu nowena eun me stories tiya site ekawt balanne mokatada kiya mn ahanna kamati. mewa kiyawala athhada balanna yna eunwanam ellala maralath madi.eth kiyawala athe parak gahala amthaka karala dana eke waradda mokakda ban

  57. koo anith kotas dannadda

  58. Ithuru kotas tikath ikmanata dannakooo….

  59. 2012 /10 / 08 අද මං අලුත් එකක් දැම්මා “එක පවුලක්” කියලා කතාවක්. මේක තාමත් upload කරලා නැති නිසා මං අපෙ අම්මා 2 දාන්නේ නෑ.. admin ට කියපල්ලා මං එව්ව එක ඉක්මනටම දාන්න කියලා මොකද මට තව වැඩ ගොඩක් තියෙනවා කරන්න. තව storys ගොඩක් තියෙනවා ඒවා දාන්නෙත් comments හොඳනම් විතරයි. දැනට දාල තියෙන ඒවට මගේ ස්තූතිය………!

  60. ikmanata ithuru tika danna machooo nice story

  61. Ko ban ithuru tika kawadatada ban danne ?

  62. ithuru tika oneeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  63. ko ban katha tika dapankoooo machooooo aneeee

  64. කෝ බන් ඉතුරු ටික …………….????????

  65. niyamai machan niyamai. digatama dapan….

  66. කෝ බන් ඉතුරු ටික …………….????????

  67. niyama kathawa ban…mama hema dama ape amma diha balagena athe gahanawa..machan lassanata thawa amma gena liyapan..ubata jaya..

  68. ko ane ithurutika..??

  69. ethiri kotas tikath dapan kooooooooooooo…………???????????????????

  70. koo ane ithuru kotas tika…????

  71. අම්මා ගේ ඇඟත් එක්ක දවස.

    අම්මත් එක්ක සැලුන් එකේ.

    සැලුන් එකට එන අක්කා කෙනෙක් එක්ක.

    අම්මත් එක්ක sex toys.

    මඟුල් යෝජනාවක්.

    me tika ikmanata dannakoo… apita campus patan gattha ekenuth wadak ne ne tika kiyewwe nathnam..

  72. famaly sex experience thiyana aya mata liyaplla. amma diha balan athe gahana aya karapu aya anik hamadema wife la share karana aya serama kiyanna. fnb2727@gmail.com

  73. meka iturutika ikkamanata dapanko ban , lassani ban

  74. රොසාන්

    මචො උඔ අම්මත් එක්ක ගත්ත සැප නියමයි
    ඉදිරියටත් මේවගේ කතා ලියපන්, මේකේ රස දන්නෝ ඔබට හරි කැමතියි. ඔබට ජය.
    මටත් මේවගේම අත්දැකීමක් තියෙනවා, ඒක ඔබලට කියන්න පුළුවන් ද,

  75. රොසාන්

    මගේ කතාවත් එවන හැටි කියන්නකෝ.

  76. මීලඟටඑනකොටස්….

    අම්මා ගේ ඇඟත් එක්ක දවස.

    අම්මත් එක්ක සැලුන් එකේ.

    සැලුන් එකට එන අක්කා කෙනෙක් එක්ක.

    අම්මත් එක්ක sex toys.

    මඟුල් යෝජනාවක්.

  77. anith tikath ikmanata dapan machn

  78. රොෂාන්

    මචෝ ඉක්මනට ඒ කතා ටික දාපන්. මම ගොඩක් කැමතියි අම්මත් එක්ක කතාවලට, අම්මා ගේ ඇගත් එක්ක දවස කතාව ඉක්මනට දාපං.
    උඹබට ජය

  79. niyami mcho..ikmanata anith katha tika danna..ammage katha thami niyamata negala yanne

  80. එල එල පට්ට
    මචෝ ඉක්මනට ඉතිරි ටික දාපන්.

  81. කතාටික නම් නියමයි. තවත් ලියන්න

  82. මේ සයිට එකටත් කස්ටිය ගිහින් බලන්නකෝ

    Family sex ගොඩක් තියෙනවා

    http://homesexy.weebly.com

  83. පවුලේ වල් කතා කියවන්න කැමති අය මේ සයිට් එකටත් ගිහින් බලන්න.

    http://homesexy.weebly.com

  84. මුලින්ම කියන්න ඕන මේ කථාව කියවන ඔයාලා මා ගැන වරදවා හිතන්න එපා. මම මේ කථාව ඔයාලට කියන වාද කියලා හුග කාලයක ඉදලා කල්පනා කලා.

    නමුත් අන්තිමේ මේ කථාව ඔයාලට කියන්න මම තීරනය කලා. ඔයාලා මේ කතාවට එකග වෙන්නේ නෑ කියලා මම හොදාකරවම දන්නවා, එත් ඒ දේ සිද්ධ වුන නිසා ඒ දේ ඔයාලත් සමග බෙදාහදාගන්න මම කල්පනා කලා.

    (සමාවෙන්න මට ලස්සනට ඔයාලට මේ කතාව කියන්න බැරිවෙයි ඒකට මුලින්ම මම සමාව ඉල්ලනවා)

    මගේ තාත්තා මීට වසර ගණනාවකට පෙර මිය යන විට මට වයස අවුරදු 12 යි. ඉතින් තාත්තගේ මරණය නිසා අම්මයි මමයි ගොඩක් මානසිකව වැටිලයි හිටියේ. ඉටපස්සේ අම්මයි මමයි මේ ලොකේ තනි වුනා. තාත්තා නැතිවෙනකො අම්මට වයස 27 ක් විතර ඇති අම්මව තාත්තා බදිනකොට අම්මට වයස 14 යි කියලා අම්මා මට කියලා තියෙනවා.

    මගේ තාත්තා හරිහොද කෙනෙක් එයා අම්මට හරි අදරේයි එයා අම්මවයි මාවයි හොදින් බලාගත්තා අදරේ කලා. ඇතැම් දවස්වල අම්මා තාත්තගේ පොටෝ එක දිහා බලාගෙන අඩනවා මම දැකලා තියෙනවා.

    ඔන්න ඉතින් කාලය ගෙවිලා ගියා, මට සාමාන්‍ය පෙළ විභාගයට පෙනි සිටින්න අවස්තාවත් අවා, මේ දවස්වල තමයි මට දනුෂ්ක කියලා යාලුවෙක් හම්භ උනේ, මිනිහා මාර පොරක් තමයි, මම ඒ වනකොට sex ගැන වැඩිය දැනගෙන හිටියේ නෑ, දනුෂ්කයා මාර දේවල් දන්නවා මිනිහා මට පිරිමි ළමයෙක් දැනගතයුතු ගොඩක් දේවල් කියලා දුන්නා. මම තාත්තා මියගියාට පස්සේ ගොඩක් දුරට අම්මා බලාගෙන ගෙදරටම වෙලා හිටියා මිසක සමාජයට ගියේ නෑ.

    ඉතින් එක දවසක් දනුෂ්ක මට කීවා යමුද මචන් ඉන්ටනෙට් කැපේ එකකට කියලා මම ඉන්ටනෙට් වැඩිය ගැන දැනන් හිටියේ නැ ඒ නිසා යමක් ඉගෙන ගන්න යන්න හිතුවා, අපි ගිය කැපේ එක තිබුනේ මහරගම ටවුන් එකේමයි. දනුෂ්කයි මමයි එක මැෂින් එකක් අරගෙන නෙට් එකට ගියා ඒ කේ පොඩි කාබර් වශයෙන් තියෙන නිසා අපි බලන දේවල් අනිත් අයට පේන්නේ නෑ.

    දනුෂ්කයා මාර දේවල් නෙට් එකෙන් පෙන්නුවා ඒකේතියෙන දේවල් පිංතූර වීඩියො වගයක් මට පෙන්නුවා ඒවා මාර විදියට වෙබ් පිටුවල දාලා තිබුනා මම මේවන තෙක් ගැහැනියක ගේ නිරුවත දැකලා තිබුනේ නෑ, ඉතින් ඒ නිසා මමත් ඉතින් ආශාවෙන් ඒ දෙවල් බලන් හිටියා .

    දනුෂ්ක මට ටික වේලාවකින් මච්න් බලපන් මේ සීන් එක කියලා වීඩියෝ එකක් මට පෙන්නුවා, ඒකේ තිබුනේ අම්මයි එයාගේම පුතයි සංසර්ගයේ යෙදෙන සීන් එකක්. ඉතින් මම ඒක දැක්කම උඩගියා මෙහෙමත් මිනිස්සු මේ ලෝකේ ඉන්නවද කියලා, එහෙම වෙන්න පුළුවන්ද, මම කිව්වා මචං මම යනවා කියාලා මම යන්න ලැස්ති වුනා, දනුෂ්ක කියනවා මචං කලබල නොවී හිටපන් කියලා, තවත් වීඩියෝ එකක් පෙන්නුවා, මට මතක හැටියට ඒක ජපන් වීඩියෝ එකක් ඒ වීඩියෝ එක නියමට තිබුනා හරියට නාට්ටියක් වගේ මමත් ඉතින් එක බලලා හිතින් ගොඩක් සතුටු වූනා.

    වීඩියෝ එක බලලා ඉවර වුනාම දනුෂ්ක මට කියනවා උඔ දන්නවද අපි ඔය බලපු වීඩියෝ එකේ හිටියේ කවුද කියලා, මම කිව්වා මම දන්නෑ එත් සීන් එක නම් මරු කියලා, දනුෂ්ක එතකො කියනවා, ඒත් අම්මයි පුතයි ගේ sex එකක් තමයි කියලා,

    ඇත්තමයි යාළුවනේ මට අම්මයි පුතයි ගේ sex එක ගැන මුලින් ලොකු අකමැත්තක් තිබුනත් එක ඒ වීඩියො එකෙන් යම්තරමක් දුරට අඩුවුනා කියලා මට හිතුනා.මොකද එකවගේ මිනිස්සු ලොකේ හැමතැනම නැ නේ ඒකයි අනික හැමොටම හැගීම් දැනෙනවානේ ඒකයි.

    ඔයාලා මංගැන දැන් වැරදියට හිතයි මට බනියි මූනන් බල්ලෙක් කියලා ඒත් හැගීම් කියන ඒවා එනවා යනවා හැමතිස්සෙම වෙනස්වෙනවා කියලයි මට හිතෙන්නේ ඉතින් මටත් වුනේ ඒකයි. මගේ කතාව ඔයාලට කියාගෙන යන්නම්

    ඉතින් අපි පංති එන දවස්වලට කපේ එකට ගියා, දනුෂ්ක මට ඉන්ටනෙට් යූස්කරන ආකාරය ගොඩක් දේවල් මට කියලා දුන්නා.

    මේ දවස්වල තමයි අම්මා මට ඉගෙන ගන්න කියලා කොම්පුටර් එකක් ගෙනත් දෙන්න කතාකලේ ඉතින් ඒකට මම ගොඩක් කැමති වුනා. ටික දවසකින් ඒකට ඉන්ටනේට් කනෙක්ෂන් එකකුත් ගත්තා, දැන් ඉතින් මට ඉන්ටනේට් යන්න කැපේවලට යන්න ඕනවෙන්නේ නෑ .

    ඉතින් මම හැමදාම රැට අම්මා නිදාගත්තට පස්සේ රැට හොරෙන් නෙට් එකට යනවා ගිහින් ෆුල් ආතල් එකක් video එකක් බලලා ගන්නවා (අතේ පාරක් ගහලා). ඉතින් ඔහොම කාලය ගත වෙනකොට මට එක් දවසක් කලින් බලපු වෙබ් එකක අම්මයි පුතයි සංසර්ගයේ යෙදෙන වීඩියෝ එකක් බලන්න ලැබුනා ඉතින් මම එක බලාගෙන වෙනදාවගේ රසවින්දා. ඒ වීඩියෝ එකේ ඒ අම්මයි පුතයි අතර සිදුවූ සංසර්ගය දැකලා මට මාර සතුටක් දැනුනා ඒත් එක්කම මට මගේ අම්මව මතක් වුනා, මේ වෙලාවේ අම්මා තනියම කාබරේ නිදි.

    ඉතින් දවසින් දවස මම අම්මයි පුතයි දෙන්නා ඉන්න වෙබ් සයිට් හොයමින් sex video බැලුවා මට ඒවාගෙන් ගොඩක් සතුටක් ලැබුනා google එකේ Sex Mom and son නැත්තම් Mom Fuck son වශයෙන් සර්ච් කරපුවාම ඕනතරම් වෙබ් සයිට් තිබුනා, මම ඉතින් ඒවා අතර ගොඩක් වෙලාවට බැලුවේ ජපන් වීඩීයෝ මොකද ඒවා ටෙලිනාට්‍යය වශයෙන් කතා අනුසාරයෙන් තියෙන නිසා මම ගොඩක් ඒකට කැමති වුනා. මේ කියවන ඔයාලටත් ඒ වගේ video ගොඩක් මේ සයිට් එකේන් ඕනනම් බලන්න පුලුවන් මම බොරුද කියන්නේ කියලා බලන්න, මේ කතාවෙන් පස්සේ මම බලපු ලස්සනම Mom fuck son විඩීයෝ link ඔයාලට බලන්න දාන්නම්. අනික තමයි ලංකාවේ එහෙම දේවල් සමාජයේ ප්‍රසිද්ධ නොවුනට මේවා ඕන තරම් ලංකාවෙත් සිදුවෙනවා. හැමරටකමත් සිදුවෙනවා, අම්මලා කවදාකවත් ඒවා කියන්න යන්නේ නැ එකයි ඒවා හෙලිනොවන්නේ. පිටරටවල නම් ඕනතරම් සිදුවෙනවා ඒකනේ ඉන්ටනේට් එකේ දහස් ගණනක් වෙබ් සයිට් තියෙන්නේ. ඇතැම් විට එයාලගේ ප්‍රධාන ආධායම තමයි වෙබ් සයිට් එක.

    අනික රුසියාව වගේ රටවල් වල අම්මලා ඩිවොස්වෙලා තමන්ගේ පුතා සමග නැවත විවාහ වෙනවා ඒක ඒ රටට ප්‍රශ්නයක් නෙවෙයි. අනන්තවත් පුතාලා තමන්ගෙම අම්මා එක්ක සංසර්ගයේ යෙදෙනවා, මේ ඔක්කොම බලන්න ඔයාලා නෙට්එකෙන් පොඩි සර්ච එකක් දාලා ලෝකේ දිහා බලන්න කියාලා මම ඔයාලට ආරාධනා කරනවා.

    ඉතින් කියන්න බැරි වුනා මාගේ අම්මත් හරිම හැඩැයි ලස්සනයි, ඒ නිසාදෝ මට දැන් ටික ටික ‍අම්මා ගැන කලින් නොදැනුන අමුතුම හැගීම් දැනෙන්න ගත්තා, මගේ අම්මා මට හරිම ආදරෙයි ඒයා මම කියන ඕනම දෙයක් මට දෙනවා, ඒ එයාට මේ ලෝකේ මම විතරක්ම සිටින නිසාවෙන්න ඇති, ඒ වගේම මමත් අම්මට ගොඩක් ආදරේයි.

    තාත්තාගේ මිය යැමෙන් පසුව අම්මාට තවත් විවාහයක් කරගන්න තිබුනත් මම ලොකු ළමයෙක් නිසා අම්මා විවාහ වෙන්නේ නෑ කියාලා අම්මා මට කියලා තියෙනවා, අම්මා මම නිසා හැම දෙයක්ම ඉවසාගෙන දරාගෙන සිටිනබව මම දැනන් හිටියා.

    දවදක් මම නාන කාබරයට හදිසියේ යනකො මම මෙතෙක් නොදැක්ක දෙයක් මට දකින්න ලැබුනා, ඒ අම්මා ඇතුලේ නානවා, අම්මට දොර වහන්න අමතක වෙලයි තිබුනේ, මම ඉක්මනට එලියට අවා, අම්මා මවා දැක්කේ නෑ, එත් මම අම්මව හොදට දැක්කා, එදා ඒ දැක්ක දෙයින් මගේ සිත අවුල්වෙන්න පටන් ගත්තා, මම දැක්කා අම්මා එයාගේ යෝනිය පිරිමදිමින් තනියම සතුටුවනවා, ඉතින් මම කල්පනා කලේ තාත්තත් නැති එකේ මෙහෙම වන එක සාමාන්‍ය දෙයක් කියලයි.

    ඉතින් මම දැක්ක දර්ශනය මගේ සිතට නැවත නැවත එන්න පටන් ගත්තා ඒ අම්මගේ නිරුවත් රුව මට මැවී පෙන්න ගත්තා ඒ නිසාදෝ මට දෙවැනි දවසෙත් අම්මා නාන වෙලාවේදී ගිහින් බලන්න හිතුනා, ඒදා නාන කාබරයේ දොර ලොක් කරලයි තිබුනේ. ඉතින් මට නැවත ඒ ආකාරයට අම්මව දැකීමේ අවස්තාව නැවත ලැබුනෙ නෑ.

    දවසක් මම බලපු වීඩියෝ එකක තිබුනු අදහසක් මට ආවා, මම පොඩි වෙබ් කැමරාවක් අරගෙන නාන කාබරයේ නොපෙනන ලෙස හොරෙන් හයිකලා, හයිකරලා අම්මා නාන වෙලාවට මගේ කාබරයේ දොරවහගෙන මම අම්මගේ ශරීරය සහ ඇය තනියම සතුටු වන ආකාරය Computer එකෙන් බලමින් සතුටුවුනා (අතේපාරක්ගැහුවා). ඇතැම් ඒවා Recode කරගෙන පස්සේ වෙලාවල්වල මම ඒවා බලමින් සතුටුවුනා, මේ වනකොට මගේ අම්මාගෙ වයස 32 ක් විතර ඇති ඒත් ඇය හරි හැඩයි ලස්සනයි, ඉතින් ඒකම වෙන්න ඇති මට ඒ හැගීම් ගොඩක් දැනෙන්නේ ඇත්තේ,

    ඉතින් මේවනකොට නම් මට අම්මා ගැන ගොඩක් දේවල් හිතිලයි තිබුනේ, මට දැන්නම් අම්මාව දකිනකොට ඇගේ පස්සපැත්ත දකිනකොට මට මාවම පාලනය කරගන්න අමාරුවුනා , මගේ පයිය නගිනනවා, මොකද මම අම්මගේ පස්සපැත්ත හොදට කැමරාවෙන් දැකලා තියනවානේ ඒකයි.

    ඒ වගේම අම්මගේ පපුව තන්දෙක දකින කොටත් මට අම්මාව බදාගෙන සිපගන්න හිතෙනවා, අතින් අල්ලන්න හිතෙනවා, නමුත් මට බයයි අම්මා මට කොයි විදිහට ප්‍රතිචාර දක්වයි ද කියලා.

    දවසක් මට මගේ යලුවා මේ වනකොට ඒයා කරන වැඩක් ගැන මට කීව්වා ඒ තමයි දනුෂ්ක තමන්ගේ අම්මත් සමග සංසර්කයේ යෙදෙනා බව, මම පුදුම වුනා මම එයාගෙන් ඇහුවා ඒක කරන්නේ කොහොමද කියලා, මිනිහා මට කියනවා සමහර දවස්වල තාත්තා නැති දවස්වලට අම්මට සිහිය නැති වෙන බෙහෙත් වර්ගයක් සමග රැට කිරි එකක් හදලා දෙනවා කියලා, ඉට පස්සේ ඇයත් එක්ක සංසර්ගයේ යෙදෙනවා කියලා. මම පුදුම වුනා, මිනිහා මට කියනවා කාටවත් කියන්න එපා කියලා.

    ඉතින් මම මගේ අම්මා ගැන මිනිහත් එක්ක මොකුත්ම කියන්න ගියේ නෑ, දවසක් මම දනුෂ්කගේ ගේ ගෙදර ගිය වෙලාවක එයා එයාගේ අම්මගේ තේ එකට දාන මත්වන කුඩු වර්ගය මට පෙන්නුවා, මම ඒදා දනුෂ්කටත් හොරෙන් ඒ කුඩුටිකක් අරගෙන ගෙදර ආවා.

    ඉතින් මමත් අර ගෙනාව මත් වන බෙහෙත් අම්මා බොන තේ එකට දාලා අම්මට බොන්න දුන්නා, අපි හැමදාම කැමකාලා තේ එකක් බොනවා ඒ නිසා මට ඒක පහසුවුනා, ඉතින් අපි වෙනදාවගෙම රැ TV බලමින් තේ බිව්වා ටික වෙලාවක් යනකොට අම්මා කියනවා, පුතේ මට නිකන් නිදිමතයි වගේ මම නිදාගන්න යනවා ඔයා TV බලලා දොරවල් වහලා නිදාගන්න කියා අම්මා කාබරයට ගියා නිදාගන්න, මම විනාඩි 30 ක් මපණ TV එක බලලා ගෙදර දොරන් වහලා හෙමිහිට අම්මා සිටින කාබරය පැත්තට ගියා, වෙනදාවගේම අම්මා දොරවහල තිබුනේ නෑ මම හෙමිහිට කබරයට ඇතුලුවෙලා අම්මේ කියලා කතා කලා අම්මා ඇදේ හොදටම මත්වෙලා නින්ද ගිහිල්ලා කියලා මට දැනුනා. මට ලොකුබයකුයි ඒ අතරම මොකද්දො ලොකු ආශාවකුයි ඇතිවුනා. මම අම්මා නිදාගෙන සිටින ඇදෙන් ඉදගත්තා, ඉදගෙන අම්මගේ උරහිසට අතතියලා අම්මේ අම්මේ කියලා කිහිප සැරයක් කතාකලා, මට දැනගන්න ඕන වුනේ අම්මට ඇත්තටම සිහිය නැතිවෙලාද කියලා බලාගන්න අම්ම කතාකලේ නැ ඉතින් දැන් මට තිබුනු බය නැතිවෙලා ගියා, මට ලොකු ආශාවක් ඇතිවුනා.

    මම මුලින්ම කලේ අම්මගේ පපුව එහෙම නැත්තන් තන්දෙක ස්පර්ෂ කරන්න ගත්තා ඉටපස්සේ මම අම්මගේ ඇදුම්ගලවමින් තන්දෙක සිපගත්තා, හොදට ඇතිවෙන්න ඉරැවා පිස්සෙක් වගේ මම අම්මගේ රවුම් මහත සුදුපාට වුල් තන්දෙක සිපගත්තා, අත්දෙකෙන්ම මිරිකුවා මම මගේ ජීවිතේපලමු වරට මේ සතුට විදින නිසා මට ගොඩක් සතුටක් දැනුනා.

    මම පුංචිකාලේ කිරිබීපු තන්දෙක හරිම ලස්සනයි පුලුන් වගේ මම ඒ තන්දෙකක අතර මගේ මූන ඔබාගේන සතුටුවුනා. ඉටපස්සේ මම මගේ දකුණු අතින් අම්මගේ කකුල් දෙක දෙපැත්තට ඇත්කරලා අම්මගේ ගවූම ඇතුලෙන් අත දැම්මා අම්මගේ යෝනිය මයිල් වලින් පිරිලා තියෙන බව මගේ අතට දැනුනා මම මයිල් අස්සේ අම්මාගේ යෝනිය නැත්තම් හුත්ත හොයමින් පිරිමදින්න ගත්තා.

    මම මේ දක්ව නරඹලා තියෙන Video වල කරන දෙවල් මතක් කරමින් මම අම්මාගෙන් සතුටුවෙන්න පටන්ගත්තා.

    හෙමි හෙමිට අම්මව දෙපැත්තට හරවමින් අම්මා ඇදන් සිටිය ඇදුම් සියල්ලම අයින් කලා, අම්මව සම්පූර්නයෙන්ම නිරුවතින් බලන්න මට ගොඩක් ආශාව තිබුනා නානකොට කැමරාවෙන් දැක්කට හැබහෙන් දැකලානැ නේ එකයි, ඉටපස්සේ අම්මගේ කකුල් දෙක දෙපැත්තට ඇත් කරලා කලුපාට මයිල්වලින් පිරුණු යෝනිය (හුත්ත) සිපගනිමින් ලෙවකන්න පටන්ගත්තා ඒක මට ගොඩක් සතුටු දැනන අවස්තාවක් වූණා.

    ඉට පස්සේ අම්මගේ ඇග උඩට ගොඩවෙලා මගේ කකුල් දෙක අම්මගේ ඇග දෙපැත්තෙන් දාගෙන ඇග උඩ ඉදගෙන අම්මගේ තන්දෙකේ මගේ පයිය අතුල්ලමින් අම්මගේ කටට මගේ පයිය ඇතුල් කරනන්න උත්සහ කලා, ඒත් අම්මා තද නින්දට වැටිලා නිසා එයාගේ කට ඇරුනේ නෑ, ඒ නිසා මට ඒ සතුට ලබන්න බැරිවූනා.

    ඉට පස්සේ ආයේත් අම්මගේ යෝනිය (හුත්ත) සිපගෙන ලෙවකමින් මගේ දාර පයිය (ආ…. ඔයාලට කියන්න බැරිවුනානේ මටත්තියෙන්නේ හොද හයේ හතරේ බාන්ඩයක් තමයි) අම්මගේ මයිල් පිරුණු හුත්තට තියලා ආශාවෙන් හෙමි හෙමීට ඇතුලට තල්ලු කලා, මගේ පයිය ලොකු වැඩි නිසාදො ඇතුලට යනවා හොරයි, මම කටෙන් කෙල ටිකක් අරගෙන මගේ පයියේ ගාලා නැවතත් අම්මාගේ ලස්සන කකුල් දෙක අතරේ තියෙන කළු මයිල් වලින් පිරුණු හුත්තට තියලා ආශාවෙන් අතුලට හෙමීහිට තල්ලුකලා, මගෙ පයිය හෙමිහිට අම්මාගේ හුත්ත ඇතුලටම බැස්සුවා මට මාර සැපක් දැනුනා මම මේ දක්වා නොදැන සිටියත් මගේ සිත කාලයක සිට මේ ආශාව ලබන්න බලන් සිටලා තියෙනවා කියලා මට හිතුනා.

    ඉතින් මම අම්මගේ ඇග උඩින් වැතිරමින් අම්මව දැඩිව ග්‍රහනය කරගෙන මම අම්මාගේ මුහුන සිපගනිමින්, තන්දේක උරමින් මගේ පයිය වේගයෙන් අම්මගේ හුත්ත ඇතුලට යවන්න පටන් ගත්තා, මම වනාඩි 10 ක් පමණ දිගටම කරගෙන ගියා, (ආ… කියන්න බැරිවුනා අර මත් වෙන කුඩුවලින් ටිකක් මගේ තේ එකටත් මම දාගත්තා ඒනිසා මමත් යම්තරමකට මත්වෙලයි හිටියේ) ඒ නිසා මට ඉක්මනට වතුර යන්න ගත්තේ නෑ ඒක මට ගොඩක් හොද වුනා අම්මත් එක්ක ගොඩක් වෙලා සංසර්කයේ යෙදෙන්න, මම අම්මගේ ශරීරයේ හැම තැනක්ම ස්පර්ශ කරමින් සිපගනිමින් ගොඩක් සතුටු වුනා . තාත්තා ඉන්න කාලේ අම්මත් එක්ක මේ වගේ හුගක් සතුටු වෙන්න ඇති කියලා මට හිතුනා.මොකද අම්මගේ බොඩි එක sex වලට ගොඩක් හොදයි කියලා මට දැනුන.

    මම මගේ පයියෙන් අම්මගේ හුත්තට දිගටම කරගෙන ගියා දැන් මට යන්න වගේ, මම ඉක්මනට මගේ පයිය අම්මගේ හුත්තෙන් එලියට ගත්තා, වතුර ටික පැත්තකට ඇරියා, මට වතුර ටික ගියාට පස්සේ නම් ගොඩක් බය හිතුනා අම්මට ඇහැරෙයි ද, ඇහැරුනොත් මොකක් වෙයිද, මම අම්මට කොහොම මූනදෙන්නද කියලා මම ඉක්මනට අම්මා ඇදගෙන සිටිය ඇදුම් තිබුන විදිහටම අන්දවලා මම ඉක්මනට කාබරයට ගියා.

    එදා රෑ මටනින්ද ගියේම නෑ මට හිතුනා මම කලේ ලොකු වැරැද්දක් කියලා, ඒත් කරන්න දෙයක් නෑ මේ වනවිට වෙන්න තියෙන දේවල් වෙලා ඉවරයි. මම බයවුනේ පසුවදා මම අම්මට කොහොම මූද දෙන්නද කියලා, අම්මාගේ හැසිරිම වෙනස් වෙනයි කියාලා , ඒත් පසුවදා අම්මගේ හැසිරීම තුල මට විශේෂ දෙයක් දකින්න ලැබුනේ නෑ, ඒ නිසා ඒ බය මට නැතිව ගියා.

    එදායි පස්සේ මගෙයි අම්මගෙයි sex Life එක ආරම්භ වුන නිසා රසවත් සිද්ධි කිහිපයක්ම සිද්ධ වුනා , ඒවා මේ කතාවේම ලියන්න බෑ පස්සේ වෙලාවක මම ඔයාලට ලියන්නම්.

    මම දන්නවා ඔයාලා ඒ කතා ටිකත් කියොව්වොත් ඔයාලා මේ වනකොට මාගැන ඇතිකරගෙන තියෙන වැරදි වැටහිම සම්පූර්ණයෙන්ම අයින් කරගන්නවා කියලා. ඒ ටිකත් කියවා බලලා මගේයි අම්මගෙයි Sex story එක ගැනත් Sex Life එක ගැනත් තීරනය කරන්න. හැබැයි ලංකාවේ විදිහටම නෙමෙයි ලෝකෙත් එක්ක.

    ඇත්තමයි යහළුවනේ මෙච්චර කථාව දිග්වුනෙ මේ කතාව බොරැවක් නොවෙන නිසාත් ඔයලාට ඔක්කොම සිද්ධිය කියන්න ඕන නිසාත්
    ලගදිම ඔයාලට මම මේ කතාවේ සත්‍ය වීඩියො ද බලන්න වෙබ්එකට දානවා එතකොට ඔයාලම බලල කියන්නකො .

    හෝව් හෝව් අනේ මේ කතාවට Comment එකක් දාන්න අමතක කරන්න එපා

    • ane pako…. thota manasika asahanayakin pelena gon vesige puthek…. thota mechchata deyak karaganna puluvannam bariya… allah deiyo vadala me kari sinhala ballanva shudda margayata gaththoth arenna thopi nam valema thama… islam veyalla… thopita aththa penei….. islam kivvahama dan mulu lokema piligannava…. ubalata visa gannath lesi….

    • machan… ela kathawa.. umba continue karapn. anik u wage bageta nawaththanne natuwa… ela keep it up

    • machn umba karapu wede hoday keyannath ba narakay keyannathba umbe kamatha ne umba kamathe deyak thamay e unnata umba kathawa leyala ewara karapan.

    • දුෂ්ෂන්ත, අයිසෙ, තමුසෙ මාර බඩුවක් නෙ ඕයි ! උඹෙ කතාව නම් පට්ට ! අගේ කර කර ඉන්නැතුව දානවකෝ ඔය ඉතුරු කතන්දර ටිකයි වීඩියෝ ටිකයි.

  85. macho face eka hide karala video tika dapan

  86. insect sex වලට කැමති අයට මෙන්න ටොප් සයිට් එකක්.
    ගිහිල්ලම බලන්නකෝ

  87. not working this site

  88. bro site eka weda ne ban…ko ara videoz? mona site ekeda upload karanne?plz reply soon

  89. ane budu macho video eka dapanko..ube skype name eka deepankoo…mail eka hari????reply plz bro

  90. http://homesexy.weebly.com

    දැන් වැඩ Site ගිහින් කස්ටිය ගිහින් බලන්න

  91. upadate wenne nedda me site eka???????
    http://homesexy.weebly.com

  92. ado me wage katha ara sinahalawalforum.com eketh dakka

  93. හොද කොල්ලා

    elakiri,ohoma yamu digatama,onna mama balagena ennawa ok

  94. ammata hukanna katha keyawala ammata hukkanna hadapu hukkapu un ennawannam mekkata email ekk ewapun k.thissa@yahoo.com

  95. මමත් අම්මට හිකුවා

  96. ane machn amila umbe kathawa apita deppan

  97. monna huthakda ado sade vetharay badu nane

  98. homesex.weebly site eka ko..ane mata inna be ikmanata me site eka dapan dushantha..

  99. වලත්තයා

    මීලඟටඑනකොටස්….

    අම්මා ගේ ඇඟත් එක්ක දවස.

    අම්මත් එක්ක සැලුන් එකේ.

    සැලුන් එකට එන අක්කා කෙනෙක් එක්ක.

    අම්මත් එක්ක sex toys.

    මඟුල් යෝජනාවක්.

    මේ ටික ඉක්මනට දාපල්ලකො, මේකෙ කතාවක කාලෙකින් දැක්කෙ නෑ…

  100. kathavanam niyamay.meka kiyavapu girl kenek aduna ganna kamathiy .0778763944 coll me

  101. වලත්තයා

    මේ කතාවේ ඉතුරු ටිකට මොකද උනේ සහෝදරයා.. ලස්සන කතාවක් දිගටම ලිව්ව නම් ප්‍රතිචාර ගොඩක් ලැබේයි,

  102. ko mekle ithuru ewa

    ikmanata inna bero

  103. MUTA HENNA GAHALADA KATHAWA NATHE

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 3,894 other followers

