ඉන්ස්පෙක්ටර් ප්‍රියා (සිංහල චිත්‍ර කතාව) 1 – Inspector Priya (Sinhala Comic)

ඔන්න කාලෙකට කලින් අපේ තිබුන චිත්‍ර කතා අංශය අපහු ආරම්භ කරන්න හිතුව. දිනපතා මේ කතාවේ update  එකක් දෙන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා.මේඅ සදහා සහභාගී වෙන්න උදව් කරන්න කැමති අය ඉන්නවනම් අපිට මිල් කරන්න.මොකද එතකොට ගොඩක් හොදට මේක කරගෙන අන්න ලැබේවි.එහෙනම් මෙන්න Inspector Priya  චිත්‍ර කතාව ඔබ සැමට.

inspector Priyanka 1

Posted on June 28, 2012, in Sinhala Chithra Katha and tagged , . Bookmark the permalink. 24 Comments.

  1. ah.. eala machan… digatama danna..

  2. maru macha digatama karagena yamu ……..

    • Mata innama ba dan nam.. matat asai eth kellek nisa poddak bayai. eth mata palui. iwasannama ba mewa kiyewwama. mata katha krannako kawru wunat kamak na ane magei oyalagei asawa kohomahari ishtakaragamu. mama oyala kiyana ona deyakata kamati.
      mama malaben ~Sudheera~ 077 0214101

  3. pattama pattae machooooooooo
    mokada sinhala katha liwwata සිංහල චිත්‍ර කතා kauruth liyanna nenaaaaaa
    weda nm supiri machoooooooooo
    uparina patta
    habae digtama okla karagena palayan hodeeeeee

  4. neyamae eteuru tekath ekmanata dapan machan
    kari katawa

  5. නියම වැඩක්. අපි සිංහල චිත්‍රකතා මාලාවක් පටන් ගන්න ඕන. ඒක නවතාවයක්.

    • Mata innama ba dan nam.. matat asai eth kellek nisa poddak bayai. eth mata palui. iwasannama ba mewa kiyewwama. mata katha krannako kawru wunat kamak na ane magei oyalagei asawa kohomahari ishtakaragamu. mama oyala kiyana ona deyakata kamati.
      mama malaben ~Sudheera~ 077 0214101

  6. nikyami machooooo digatama liyanna

  7. meke indian eka mama balala thiyenawa.. :)

  8. ado uba indian unath aka niyameta thiyanawa ban
    ela ela
    thanks ban thawa dapan

  9. niyamtama niyammaai ,lebian katha thawa dannaaaaa

  10. neyamai neuama vadak degatama karagena yanna

  11. ko meka hemadama update karanawa kiuwane…

  12. නියම කතාව මචං, ඒත් මේකත් අර “කදුකර නේවාසික පාසල” වගේ ලත තැනම ලොප් වේවිද?

  13. මහේෂ් දේවේන්ද්‍ර

    පිස්සු හැදෙන සඳ…………. කියල වැඩක් නෑ………….එළකිරි කථාව………..

  14. kooo meke nxt kotasa???

  15. ko ban anik eawa tika. katha 2 ne thiyenne

  16. Adoo Ela machan Meke anith kotasa dapan ikmanata

  17. සොනික්

    සිරා බං එල ඈ තව දාපං.. බට් හැම වෙලා වේම කමෙන්ට් දාන්න වෙන්නේ නෑ බං. බං අපි හැමදාම බලනවා

  18. ela ela koooooooo ilaga kotasa ?

  19. මගේ නම කාන්චන. මේ සිද්දිය වෙනකොට
    මට වයස 17යි. මම මතුගම පෙරවරු
    පාසලකට ගියා දෙවනි පාර o/l කරන්න.
    මේකට කෙල්ලෙක් අවිත් හිටිය 3වෙනි පාර
    o/l කරන්න. ඒකි තනියම හිටියෙ පලවෙනි
    දවසෙ. කොල් ලො හමෝගෙම අස්
    තිබුනෙ මේ කෙල්ල ගාව. අඩ් 5 ක් ව්තර
    උස. මාර ලස්සනට පීරිච්ච බෝල කදක්
    තිබුනෙ. මේකිගෙ නම උදේනිකා . මට
    යාලුවො කිඋවා මේකිව set කර ගනින්
    කියල. 2වනි
    දවසෙ මේකිගෙ ගමේ කොල්ලෙක්ගෙන් මම
    විස්තර අහුව ඒ කොල්ල
    කිඋවෙ මේකි මාර ගොනක් කියල. හබයි
    මාර අහින්සකයි. මම මේකිගෙන් යාලුවෙන්න
    අහුව. මේකි මම අව්රරුද්දක් බාල නිසා අදි
    මදි කලා. මම දිගටම අහද්දි මේකි කමති
    උනා. මට ඔන උනේ මේ සුරන්ගනාවිගෙන්
    සපක් ගන්න විතරයි. මේකි ටිකක් දුප්පත්.
    මම class cut කරල මේකිව කලුතර බිච්
    අරන් ගියා.
    පස්සෙ ලිහිනියාවෙ බාග්යා රෙස්ට් එකට
    අමාරුවෙන් එක්කන් ආව. මේකිව
    අඩෙ දාගෙන තොලක් දම්ම. මේකි මාර
    පිරිසිදුයි. මම මේකිගෙ
    ටි එක යටින් අත දාල තනයක් මිරිකුව මාර
    සනීපයි . මේකිට මාව ශුවර් නිසා වඩ් ය අදි
    මදි කලේ නා. මම හෙමිහිට ට් එක
    ගලෙඋව. වෙස්ට් එකත් ගලෙඋව. මම ආයි
    මේකිගෙ බෙල්ල වටේ හොදට kiss කලා.
    beshiyar එකට උඩින් අයි ටිකක් තන් දෙක
    මිරිකුව. අගේ එක මයිල් ගහක්වත් නා.
    බෙශියර් එකෙ huk එක පන්නල අත්
    දෙකෙනුත් පන්නුව. මාර ගෙඩි දෙක ටෙනිස්
    බෝල දෙකක් වගේ. සුදුම සුදුයි. දුබුරු පාට
    nipple දෙක. මම film එකකවත් දකල
    නා මෙච්චර ලස්සන
    තන් දෙකක්. මට දන් හොන්දට නගල. මමත්
    කලිසම ගලවල මගෙ එක එලියට අරන් ආයි
    මේකිගෙ තන් දෙක උරන්න ගත්ත. මේකිත්
    ද්න් මගෙ ඔලුව kiss කරනව. මම නගිටල
    මේකිගෙ සායයි pantiyai දෙකම එක පාර
    ගලෙඋව. මේකි පොට් එක මාර පිරිසිදුවට
    තියන් ඉන්නව. මම එතනත් හොදට kiss
    කරා. මේකි දගලනව. මම නගිටල
    මගෙ පයිය කෙල්ලගෙ අතට දුන්න . කෙල්ල
    අතගානව අට දෙක හිටන්. මම කිඋව
    උරන්න කියල. කෙල්ල ටොපා පස්සට කරල
    තොල් දෙකෙන් හොන්දට මස්සාජ්
    කරා. මාර සප. මම කෙල්ලව අන්දට අරන්
    මගෙ පයිය මේකිගෙ කිම්බට ලන් කරා.
    එතන හොන්දට තෙත් වෙලා. මම හෙමිහිට
    අතුලට තද කලා. මාර හිරයි. බහින්නෙම
    නා. මම අයි ගම්ම අරන් තද කලා. ඒ
    පාරනම් බස්ස. කෙල්ලටයි මටයි දෙන්නටම
    කන්දුලු පන්නා. මම එහෙම්මම
    කෙල්ලගෙ අග උඩ නගල අයි තොලක් දම්ම.
    අයි නගිටල හොන්දට ගහුව. උද්ෙනිකාව
    අනිත් පත්ත හරවල දන ගස්වල ඔලුව
    මෙට්ටෙට පාත් කරල විනඩි15 වගේ ගහූව
    මට යන්න ලගයි. මම පයිය
    එලියට අරන් බඩු ටික එලියට යව්ව.
    උදෙනිකා මහන්සියට නිදි මම phone එක
    අරන් video පාරක් දාගත්තා.
    පස්සෙ දෙන්නම ගිහින් wash එකක්
    දා ගෙන 12 වෙනකොට මතුගමට අවා.
    උදේනිකාව පලවත්ත bus එකකට අරලවල
    මම ගෙද්ර ගියා.

  20. Niyamai kathawa.digatama danna.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 3,917 other followers

