අපේ ගෙදර – Intro

මේක ලියන කෙනාගේ නම මම දැන්ම කියන්නේ නා@. පුලුවන්නම් හිතල කියන්න බලන්න ඔයාල හොදට දන්නා කෙනෙක්

කතාවේ අරම්බයත් එක්ක බලමු ඔයාලගේ අදහස හරිද කියල.

ජාතිවාදී අදහස් පල කරන්න එපා. ඒවා හැම එකක්ම අයින් කරනවා පෙර දැනුම්දීමකින් තොරව

Ape Gedara

Posted on January 16, 2013, in Sinhala Story. Bookmark the permalink. 35 Comments.

  1. ela bn nxt akt ekmantaaaaa

    • MEKE ADMINA AMUMA AMU PONNAYEK.. UGE NAGINNE NAHA KIYALA, UTA KELLO SET WENNE NAHA KIYALA , U ATHAL GANNE UGE AMMAGEN …. ADO ADMIN KARI WADA KARANNA EPA PAKO….. KOLLAK WAGE GIHIN KELLEK HOYAGANIN THOGE AHINSAKA AMMATA WADA NODEEE….

    • ade ban ko ban eka ikmanata danne nadda ban umab dapannko ban ikmanatama

  2. ah… eala machooooooooooo

    • MEKE ADMINA AMUMA AMU PONNAYEK.. UGE NAGINNE NAHA KIYALA, UTA KELLO SET WENNE NAHA KIYALA , U ATHAL GANNE UGE AMMAGEN …. ADO ADMIN KARI WADA KARANNA EPA PAKO….. KOLLAK WAGE GIHIN KELLEK HOYAGANIN THOGE AHINSAKA AMMATA WADA NODEEE….

  3. නියම කතාවක් වගේ ලස්සනට ලියපන් ජය වේව!!

    සමා!!

    • MEKE ADMINA AMUMA AMU PONNAYEK.. UGE NAGINNE NAHA KIYALA, UTA KELLO SET WENNE NAHA KIYALA , U ATHAL GANNE UGE AMMAGEN …. ADO ADMIN KARI WADA KARANNA EPA PAKO….. KOLLAK WAGE GIHIN KELLEK HOYAGANIN THOGE AHINSAKA AMMATA WADA NODEEE….

  4. ikmanata dapan kolla… ela

  5. Jaya wewa ikmanta kathawa danna…..

  6. neyamai degatama leyanna

  7. intro nam danata keepaykma gihin thiyanawa..katha thamai neththe… kathawa giyoth hodai kiyannam…nethnam mehema intro witharak noda nikan hitapan kollo kade arinne nethuwa…

  8. sira talk eka…. :P

  9. liyamu balanna kathaawa, api kiyawanawa

  10. its ok But ammalava mewvata ganna epa kathava liyanna kalinma kiwva

  11. Oyaage kathawata maath ekagai friend..

  12. ponna hukannek

  13. genu mun ekka en nethi nisa amma lauwa hukaganna pakek

  14. maru macha…..ekmanata liyapan ubata jaya weva…………!!!!!!!!!!!!!

  15. intro nam machan godak giya passe katha ne ehema karanna epa machan

  16. MEKE ADMINA AMUMA AMU PONNAYEK.. UGE NAGINNE NAHA KIYALA, UTA KELLO SET WENNE NAHA KIYALA , U ATHAL GANNE UGE AMMAGEN …. ADO ADMIN KARI WADA KARANNA EPA PAKO….. KOLLAK WAGE GIHIN KELLEK HOYAGANIN THOGE AHINSAKA AMMATA WADA NODEEE….

  17. රාජපස්ස

    Osama ponnayo thoge ammatath eara ganna oni nam ekka wara..
    Pakaya..
    Nikn puka den nethuwa hitapiya hukanna..

  18. hukahan osama…ela kathawa machan..digaaatama liyanna patan ganin ehenam..jaya wewa…
    thi asa nethnam tho pala meken osama..

  19. yaluwane me katha liyanne pe shinhla paulwala thiyena sahodara kam nathikaranna,ape hith wala warad watahm athi karana, eka nisa oya katha wiswasa karanna epa,,oya ponnayange katha,,,,

  20. AULAK NA ACCHARA

  21. මේ කතාව අපේ අම්මා ගැන…….. වරදවා හිතන්න එපා..

    දැන් මට 20ක්. මේක වෙනකොට මට 16යි. අපේ තාත්තා රට ගියා අප් පෙඩ් කාලේම. ඉතිං ගෙදර හිටියේ අම්මයි මමයි විතරයි.
    අපේ අම්මා හරිම ලස්සනයි. නියම ශරිරයක් තියේනවා. තන් දෙක පුක හැදේම එලටම තියේනවා. මේ සීන් එක උනේ මං
    ඉස්කෝලේ ගිහින් හොරෙන් පැනලා කලින් ආපු දවසක. ඉතිං මං කලින් එන කොට ගෙදර දොර වහලා තිබුනේ. අම්මා කෙහේ
    හරි යනකොට යතුර ගේ පිටි පස්සේ හංගලා යන්නේ. මං ඉතිං ගියා යතුර ගන්න… යතුර නෑ. මට දැන් හෙන ප්‍රශනේ යතුරත් නෑ
    අම්මත් නෑ.
    අම්මාගේ කාමරේ ගාවින් යනකොට අමුතු සද්දයක් ආවා. මං හොරෙන් බලද්දි අම්මට වෙන මිනිහෙක් හුකනවා.
    කවුද බලනකොට පොල් පුවක් කඩන්න එන මිනිහා. දෙන්නම හෙළුනේ. එදා තමයි මං අම්මගේ කඳ දැක්කේ.. මටත් නැග්ගා.
    එ උනාට මට හෙන කේන්ති. මට කෑ ගැහුවා අම්මට ලැජ්ජ වගේම බය උනා. “ආ හ් පු පු පු පුතා……. මේ මේ.“ අම්මා බය උනා.
    අරෑට ගහාලා පන්නලා මං අම්මට බැන්නා. “මේවා නේද කරනනේ ආ මං නැති වේලේ ඉන්නවා මං තාත්තට කියනවා“

    අනේ පුතේ තාත්තට නම් කියන්න එපා.. අම්මා අඬනවා.
    මට ලැජ්ජයි තමුන්ට අම්මා කියන්න ෂික්.

    මේ වෙනකොටත් අම්මා හෙළුවෙන්.මටත් නැගගෙන එනවා.

    පුතේ ඔයාට තේරෙන්නෑ. මම ගැනියෙක් මටත් ආසාවන් තියේනවා. තාත්තා නැති උනාම මං මොනවද කරන්නේ.. අම්මා
    අඬ අඬා කියනවා…..

    එදා මං අම්මා එක්ක කතා කලේ නෑ. මට නින්දයාගෙන නකොට අමිමා ආවා මගේ කාමරේට. මං නිදියන්නේ සරමක් ඇඳලා.
    මං නිදිද බලපු අම්මා මගේ සරම ගලවනවා තේරැනා. සරම ගලවලා විසික් කරනකොට මට ඇහැරැනා.

    අම්මේ මොනාදමේ කරන්නේ ආ.
    අනේ පුතේ මං ආයේ පිට කාටවත් දෙන්නෑ රත්තරන්. ඔයා මගේ පුතා මං ඔයාට දෙන්නම්…
    අම්මෙ මෙනාද කියවන්නේ පිස්සුද?
    ඔව් ඔයා ගැන පිස්සුවෙන් ඉන්නේ..

    මටත් දැන් ෆොම් වෙලා. අම්මා ගැන හෙන ආසාවක් ඇති උනා…………

    හරි දැන් මං මොනාද කරන්නනේ..
    අම්මට හුකන්න මගේ පැට්යෝ……….

    අම්මට 36ක් උනාට පට්ට බඩ්ඩ..

    මමත් හා කිව්වා. ඒ අවසරනේ අම්මා මගේ පයිය උරනවා… මටත් දැන් ඉන්න බැහැ.. මම අම්මාගේ ඇදුම් ගලවලා තන් මිරිකුවා..
    තොලක් දාලා තන් උරලා මං ආයේ කටට දුන්නා… පස්සේ මං අම්මාගේ හුත්ත ලෙව කෑවා… එතකොම අම්මාගේ හුත්ත තේත් වෙලා.

    ආ අම්මට ගිහින් නේ…..

    ආ ආආආආ හ්… ම් ම් ම් ම් ම්හ්… මට බැ රත්තරන්. අනේ අසංක පැටියෝ මට හුකන්න…………….

    අම්මා මට නම කිව්වා අද…… අම්මාගේ නම රේනු.

    අම්මේ මං අම්මට අම්මා කියන්නද රේනු කියන්නද?.
    ඔයාට කැමති එකක් කියන්න පැට්යෝ.. මං ඔයාගේ නේ…..

    පස්සේ මං අම්මාගේ හුත්තට පයිය දැම්මා….
    ආව් ආආආආආආආආආආආහ්……………………………….ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්ම්මහ්.
    ආනේ ආයි අම්මා කෙදිරි ගානවා. මං හයියෙන්ම හිකුවා…….

    රැ 10 ඉදලා පාන්දර 1 වෙනකල්ම හුකලා පුකේත් ඇරියා..
    හුත්ත ඇතුලේම බඩු යැව්වා…. එහෙමම බාදාගෙන නිදිය ගත්තා…………………….

    කොහොම හරි තවත් මං හුකනවා.. මේක මගේ හොදම යාළුවන්ට කිව්වා.. උන්ටත් ඕනි කිව්වා. පස්සේ අම්මාව මං යාළුවන්ට දුන්නා.
    මගේ යාළුවෝ 12 ක් විකර අම්මට වග කිව්වා… අම්මමයි මමයි ගැනියි මිනිහයි වගේ. තාත්තා 3 පාරක් ඇවිත් ගියා ඒ තුන් පාරට
    දවස් 2යිලු හිකුවේ.. තාත්තා ගියාට පස්සේ මමයි අම්මාගේ මිනිහා.

    මේක ඇත්තම කතාවක්……… මගේ අම්මා රේනුකා.. ඔයාලත් කැමති නම් එන්න.

    email-amilapakaya9@gmail.com

  22. great….post…..

  23. කාන්තාරයේ සිවලා

    මරු..

  24. meka ikmanta dapan bn

  25. ko yako kathawa.patan gaththa gaman iwarada

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 3,917 other followers

