මම දුටුවෙමි 03

කන්දේ ගමනේදීවුන සිද්දිය නිසා අපේ අම්මව බය කරලා සුපුන් වැඩක් ගත්තා,එක මම කලින් කිව්වනේ ඊට ටික දවසකට පස්සේ මම අපේ ගෙවල් ගාව තියන ඒජන්සි එකක වැඩට ගියා,එතන වැඩක් කියලා මහලොකු දෙයක් නැ,උදේට බඩු ගෙනියන ලොරි දෙකට ඕන ඒවා එයාලා ඇවිත් පැටව ගන්නවා මිෂෙල් මිස් ඒවා ටිකක් බලනවා,පස්සේ ඒ ලොරි ඒ ඒ අදාල රූට් කවර කරන්න ඕනේ,ඒ අය උදේට ගියාම එන්නේ හවස 4විතර, ඒ වෙනකම් ගෙදර ඉන්නේ මිශේලුයි වැඩට ඉන්න ඇන්ටි , අර තඩි බල්ලයි, දවල්ට බත්කාලා ඉවර උනාම වැඩට ඉන්න කෙනා ඒ බල්ලව නාවනවා හොදට,අප්පා උට රජ සැප අපිටවත් නෑ, පස්සේ ඒ ඇන්ටි ගෙදර යනවා, ඒ ඇන්ටි ටිකක් වයසයි,වැඩක් ගන්න බෑ, අන්න එකටත් එක්ක මිෂෙල් කැරීම කද,මිනිහා මැරිලා ටිකක් කල් වෙනවා ටිකක් මහතයි,ගෙඩි දෙක මරේ මාරු ආ, උස නිසා කැපිල පේනවා නියමට, පුකක් තියනවා සිරා.මට මේකට ගහන්නමයි හිත.

මිශේල්ගේ ගේ ගොඩක් ලොකු ගෙයක්, පැත්තකට වෙන්න පොඩියට පූල් එකකුත් තියනවා, අපේ බඩු තියන කාමර තියෙන්නේ ඒ කිට්ටුවට වෙන්න, නමුත් පුල් හරියටම පෙන්නේ නැ,මොකද බඩු කාමරේ දොර පිහිටලා තියෙන්නේ පුල් එකේ අනිත් පැත්තට වෙන්න,ඒ ගබඩා කෑල්ලේ උඩ තට්ටුව බාගෙට හදල තියෙන්නේ එක කාමරයක් විතරක් තියනවා හොදට හදපු එකේ තමයි computer එක එහෙම තියෙන්නේ, අන්න එතන ඉදන් බලනකොට නම් පූල් එක සුපිරියටම පේනවා,

මම වැඩට ගිහින් සති දෙකක් විතර වුණා,මට දැන් ඒ උඩ කාමරේට යන්නත් දෙනවා,computer එක බාවිතයට එහෙමත් එදා දෙනවා, එත් මම ඒක අනිසි ලෙස යොදාගත්තේ නැ,කොටින්ම කිව්වොත් නොන්ඩි වෙන්න ගියේ නැ , මිස් හැමදාම පූල් එකේ නාන්නෙත් නැ,ඉදලා හිටලා තමයි, නමුත් ඒ පූල් එකට බහින දවසේ විශේෂයක් තියෙනවා කියලා මට තේරෙනවා,ඔන්න ඔහොමයි ඉතින් කාලය ගෙවී ගිය අතර දවසක් මිෂෙල් දුහුල් රෙදිකඩක් හා බ්‍රා එකක් පමණක් ඇදගෙන,මම උඩ තට්ටුවේ ඉදන් බලාගෙන ඉදියා,පට්ටයි , මාර ගෙඩි දෙක,ඇදල ඉදියේ රතුපාට හා කළු පාට මිශ්‍ර බ්‍රා එකක් එකට සුවිසල් ගෙඩි දෙක දරාගෙන ඉන්න බැරි තරම් වගේම මගේ මල්ලිට ජොකා තුල ඉඩමදි වී ඇති හැඩයි,

පූල් එක දිගේ ඇවිදගෙන යනවා,මේකිගේ පැන්ටියත් ලාවට පේනවා,ටික දුරක් ආපු මිෂෙල් දුහුල් සළුව ගලවලා දැම්මා,ඔන්න දැන් මට ඉන්න බෑ,මල්ලිත් කලිසම ඉරාගෙන එන්න ලගයි,මම ඔන්න මල්ලිව එලියට ගත්තා මල්ලිත් පොඩි නැ, අගල් 6කට වැඩි, ඔන්න මම අතේ ගැසීම පටන් ගත්තා,මිෂෙල් වතුරට බහින්නයි සුදානම,මම එයා එක්ක හුකනවා කියලා හිතාගෙන අතේ ගානවා, එයා වතුරට බැහැලා එහා මෙහා පිහිනනවා, මම ඒක දිහා බලාගෙන මගේ වැඩේ කරනවා,මේකිට නියම ඇගක් තියෙන්නේ,අපේ වයසේ වගේ කොල්ලෙකුත් ඉන්නවා නමුත් ඌ ඉන්නේ රට,මෙයා බොඩි එක මාරුවට තියන් ඉන්නවා, කැරීම කද,ටික වෙලාවකින් මේකි පූල් එකේ ගැට්ටට හේත්තු වෙලා වතුර ඇතුලට අත දාලා නන්ගියව ටියුන් කරන්න ගත්තා,මට පට්ටම මෝල්, මම ගහන වේගේ වැඩිකරා,ජනේලේ ලග ඉදන් බලාගෙන ඉන්න ගමන් තමයි මගේ වැඩේ කරන්නේ, ටික වෙලාවකින් මෙකි ගොඩට ඇවිත් නැවිලා කොන්ඩේ පිහදාන්න ගත්තා, මම ඒක දිහා හොදට බැලුවා අම්මට හුඩු තන් දෙකින් බාගයක් එළියේ,මට යන්න හදන්නේ කකුල්වල ඉදන් පණනැති වේගෙන එනවා,මට නොදනිම මගේ අස් පියවුණා, මට බඩු ලෝඩ් එකක් ගියා,ගියා කිව්වට පියාබුවා උඩ තට්ටුවේ ඉදන් පහලට නමුත් අස් ඇරලා බලනකොට මිෂෙල් එතන නැ,මම ගිහින් අයෙත් වුන දේ හා මේකට ඇනීමට ප්ලැන් එකක් කල්පනා කරා කිසි අයිඩියා එකක් නැ ඒ කැරි කදමයි මතක් වෙන්නේ.

කොහොම හරි හවස වැඩ ටික ඉවර වෙලා මම ගෙදර ගියා,ගෙදර යනකොට අමරේ අයියා අපේ ගෙවල් පැත්තේ ඉදන් යනවා,මොනවා කරාද දන්නේ නැ :P ,මම ගෙදර ගියා අම්මේ කියල කතාකරා,අම්මා කුස්සියේ ඉදන් අවා,

me – අම්මේ අමරේ අයියා අවේ ඇයි?

mom – ආ ඒ අර දිලීප අයියගේ හෝම් කමින් එකට යන්න එයාගේ විල් එකේ එන්න කිව්වා එකට,

me – අහ්හ් ඒක හොදයි, තත්තට වැඩි උනත් අව්ලක් නැ එතකොට

mom – ඔව් ඒක තමයි මාත් කල්පනා කරේ,හැබැයි තාත්තට වැඩිවුනාට කමක් නැ ඔය ඉලන්දාරියට මුකුත් බැ,

me – හරි හරි අම්මේ,සුපුන් එහෙම ආවේ නැද්ද
මම කතාව මගහරින්න එහෙම කිව්වේ එක සැරයක් යාලුවෝ කවලම් කරලා මට වැඩිවෙලා ගෙදරට චා උන නිසා

mom – නැ පුතා,කාලෙකින් දැක්කේ නැ

මට හිනා පුකෙන්,මම නාන්න ගියා පස්සේ ,වැලක් බැලුවා,රැට කාලා නිදාගත්තා,ටික වෙලාවක් යද්දී අම්මයි තාත්තයි වැඩ පටන් අරගෙන සද්දේ අවා,මම ඒක නම් බලන්න ගියේ නැ,මිෂෙල් ගැන සිතා අතේ පාරක් ගහලා නිදා ගත්තා, මට හීනෙනුත් පෙනුනා මිශේල්ට හුකනවා,පහුවදා නැගිටලා වැඩට යන්න සෙට් උනා,වැඩට ගියා එදා අර ඇන්ටි ඇවිත් නැ, අද ඉතින් කාලා හමාරයි,මම වැඩ කරකර ඉදියා උඩ මිෂෙල් මිස් කොහෙටද ගියා,දැන් වෙලාව 12.30ට විතර ඇති , අයෙත් එයා අවා මම ගිහින් ගේට්ටුව ඇරියා,එයා කාර් එක පාර්ක් කරලා ගෙට ගියා අතේ චයිනිස් බත් පැකට් 2කකුත් තිබ්බා.මට මිෂෙල් මිස් කතා කරන සද්දයක් ඇහුනා,මම ගියා

mis – බත් කාලා ඉන්න
මාව එක්කගෙන ගියා

me – හරි මිස්
මමත් පස්සෙන් ගියා හුකා ටමයි පුක වනනවා හරියට ට්‍රැක්ටරයක ටේලර් එක පැද්දෙනවා වගේ,පැන්ටියක් ඇදලත් නැ වගේ, ටිකක් කොට ගව්මක් තමයි ඇදල ඉන්නේ,ඒක පුකේ දාරේ අස්සේ ගිහින්

mis – එන්න පුතා වාඩි වෙන්න,මම ඩොගිව නාවන්න යනවා,
මට මෙසේ පුටුවක් පෙන්නුවා,

me – හරි මිස්,මිස් කන්නේ නැද්ද,

mis – මම අද උදේට කෑවේ දවල් වෙලා දැම්ම බඩගිනි නැ
එහෙම කියලා එයා ගියා,මම හිමිහිට හිමිහිට කැවා,අර පුකමයි මතක් වෙන්නේ,මම බත් එකේ අන්තිම හරිය කන්නේ එටකොටම ඔන්න මිෂෙල් අවා බලු තඩියාවත් එක්කෙගෙන,

mis – පුතා කාලා ඉවරද,ඔන්න ඔය ප්‍රිජ් එකේ වටලප්පන් වගයක් ඇති අරගෙන කන්න
දැන් දොගියව පිහදානවා,පිහදාලා ඉවරවුනා විතරයි ඌ ගිහින් සෝෆා එකගාව බිම දාලා තියන කාර්පට් එක උඩ නිදාගත්තා,මිෂෙල් ෆෑන් එකත් දාලා ගියා උගේ ඇග වේලෙන්න,මම කාලා ඉවරයි යන්න කියලා හැදුවේ,

mis – ඔහොම ඉන්න ටිකක් පොඩි වැඩක් තියනවා දැනගන්න
මිෂෙල් වෙන ඇදුමක් ගෙන එනවා, තදට තදේ කොට සායකුයි අත්කපපු හට්ටේකුයි ඇදගෙන,මට ආයෙත් නැගගෙන එනවා,

me – ඇයි මිස්
මම ටිකක් විතර කලබල වෙලා

mis – ඔයා සැහෙන්න ලොකු වැරද්දක් කරනවා මම දැක්කා
මාව ඩිම් වෙලා ගියා, නැගගෙන අපු එකත් බැස්සා,

me – මොකක්ද මිස් ? මම දනුවත්වනම් වැරද්දක් වෙලා නැ

mis – ඒ කොහොමද එහෙම කියන්නේ,මට තවත් බොරු කියන්න එපා

me -අනේ නැ මිස් මුකුත් නැ,
මාව හොදටම බයවෙලා,එත් මට ෂුවර් මගේ අතින් වැරද්දක් උනේ නැ කියලා,ඔන්න ඒකි මගේ ලගටම ඇවිත් ,සුවදේ බැරුවා

mis – මොකද නැත්තේ,මම දැක්කනේ ලොකු එකක් මෙන්න මේ හරියේ තියනවා,
මගේ පයිය තියන හරිය කලිසමට උඩින් ඇල්ලුවා,මට නිකම් කරන්ට් එක වැදුනා වගේ,කවද කාපු ටකරන්ද

me – අනේ මේ මොකෝ මිස් ,
මේකි මගේ උරහිසිනුත් අල්ලාගෙන දැන්

mis – මම දැක්කා මෙයාවත් එළියේ දාගෙන මොනවද කරනවා අර උඩ කෑල්ලේ ඉදන්
මට පට්ට නොන්න්ඩිය, මේකි සේරම දැකලා වගේ,ඊට වඩා මට මෝල්,මිෂෙල් මාව ඇදගෙන යනවා එයාගේ කාමරේ දිහාවට,මගේ සිකුරා ලබලා වගේ,මමත් මුකුත් දන්නේ නැති බබාවගේ ඇහුවා මෙහෙම

me – අනේ මිස් කොහෙද මේ යන්නේ,
මෙකී පද්ද පද්ද යනවා මගේ අතින් ඇදගෙන,

mis – යමු මට පොඩි වැඩක් කරගන්න තියනවා ඔයාට කියලා,ඒකකරේ නැත්නම් මම ඔය ගැන ගෙදරට කියනවා
වැඩේ ලෙඩේ වගේ කියලා තේරුණා,මමත් ඕන හුත්තක් වෙන්න කියලා ගියා , කාමරේට එක්කගෙන ගිහින් මාව ඇදට තල්ලු කරා

මේක කාමරයක් කිව්වට සුරපුරයක් වගේ,පොඩියට බාර් එකකුත් තියනවා, ආයෙත් පිස්සු හැදිලා අයෙත් හැදෙනවා,මම දැන් ඉන්නේ සුවිසල් ඇදක් මත දණහිසෙන් ඉහල කොටස පමණක් තබාගෙන, මිෂෙල් ඇවිත් මගේ කකුල් දෙක ලගින් දැනගැහුව,ඊටපස්සේ මගේ ඩෙනිමේ සිපර් එක හා බොත්තම ගැලෙව්වා පස්සේ ඩෙනිම පහත්කරා ජොකා එක්කම,මමත් පොඩි සපෝට් එකක් දුන්නා ඉස්සිලා,එත් එක්කම මෙන්න මේකි මගේ පොල්ල උරන්න ගත්තා,මට සුර සැප, කවදාවත් කාපුනැති කැමක් කන පෙරේත පොඩි එකෙක් වගේ මේකී උරනවා,ඒ අතරේ අට දෙකත් මිරිකනවා,මට තේරුණා ටික වෙලාවක් යද්දී මට යන්න එන්නේ කියලා මම මිශේල්ගේ ඔලුවෙන් ඇල්ලුවා,ඒක තෙරිලාද කොහෙද පොල්ල අතහැරලා නැගිට්ටා,මාව තව ටිකක් අද උඩට තල්ලු කරා,පස්සේ මගේ බඩ හරියෙන් ඇවිත් වාදිවුණා ඒ ගමන්ම ඇදන් හිටපු හැට්ටේ ගැලෙව්වා,අම්මා මෙකි බ්‍රා එකක් ඇදලත් නෑ, කැරීම ගෙඩි දෙක,අපේ අම්මගේ එක පරාදයි මේක එක්ක,එහෙම්මම කකුල් දෙක දෙපැත්තට දාලා මගේ පැත්තට පහත් උනා,මට උරපන් කියනවා වගේ,ඔන්න මම ගෙඩි සෙල්ලම පටන් ගත්තා,දැන් උරනවා නියමට,මේකි කෙදිරි ගානවා, මගේ එක පුපුරන්න වගේ,එක පාරකට එක ගෙඩියක් කද්දී අනික අතගානවා.බැරි වැඩ නොකර

මම ගෙඩි කාලා ඉවර වෙලා මේකිව පෙරලා ගත්තා,පෙරලලා කකුල් දෙක පළල් කරා ,අඩෝ හුත්ත නියමයි කන්න හිතෙනවා, ඔන්න දැන් දිවේ වැඩේ පටන් ගත්තා , හොදටම කෙදිරිය දැන්,මාත් දිව දානවා මගේ ඔලුව තදකරල අල්ලාගෙන ඉන්නේ මිෂෙල්, විනාඩි 5ක් විතර ගියාට පස්සේ අනේ දාන්න පැටියෝ කියලා කිව්වා, ඒ ලැබුණු අවස්ථාවෙන් උපරිම ප්‍රයෝජන ගන්නත් එක්ක මම කකුල් දෙක පළල් කරලා හිලට තියලා තදකරා, ටිකක් විතර හිරට බැස්සා මාත් හිමින් හිමින් ගහලා හොදට බස්ස ගත්තා, දැන් තාලෙට ගහනවා,මට ටිකක් වෙලා යද්දී බල්ලෝ ගහන විදියට ගහන්න ඕන උනා, මම පක එලියට ගත්තා එලියට අරගෙන මිශේල්ව අනිත් පැත්තට හැරෙව්වා, ඇදන් හිටපු සාය තාම තියනවා, ඒක උඩට උස්සලා පිටිපස්සෙන් දාලා ගහන්න ගත්තා, දැන් නම් පුදුම සැපක්, මෙකි බෙරිහන් දෙනවා අහ්හ්හ් කියා කියා, මගෙත් පලවෙනි අත්දැකීම,මට නිකම් පිස්සු වගේ මල්ලියා අදිපෝෂණය හැදිලා වගේ නැගලා :D

මම බල්ලෝ ක්‍රමේට ටික වෙලාවක් ගැහුවා, පට්ටයි අහ්හ්, පස්සේ මම පුකේ අරින්න සෙට් උනා,මගේ පයියනම් හොදට තෙත් වෙලා තියෙන්නේ, එත් අරකිගේ පුක තෙත් වෙලා නැතුවා, ටොපාව පුකේ හිල ගාවින් තියලා හිමිහිට හිම්හිට බස්සන්න පටන් ගත්තා ,මිශේල්ට තියෙන්නේ කැරීම පුකක්, ඒ උනාට මේකනම් ටිකක් විතර තදයි,එතකොට සැප කනේ, කෙදිරිය නිකම් පුක මම පලනවා වගේ,එන්න එන්නම් මල්ලිව ඇතුලටම දැම්මා, දැන් රිදම් එකකට ගහගෙන යනවා, මේකිට ටික වෙලාවක් යද්දී ගියා ,මට ඒක හොදටම තේරුණා,මිශේල්ව පන නැති උන වගේ උනා,දැන් මටත් හොද ගණන් මටත් යන්න වගේ කකුල් පන නැති වේගෙන ආවා,මම පුකේ අරින වේගය වැඩි කරා , ඇත්තටම මට විනාඩි දෙකක්වත් වේගෙන් පුකේ අරින්න බැරිවුණා,මුළු සර්වන්ගයම කිලිපොලාගෙන බඩු ලෝඩ් එකක් මිෂෙල් මිස්ගේ පුකට විතැන්වුණා,කිසිදාක නොවූ ලෙස පට්ට කැරි ලෝඩ් එකක් ගියා,මගේ ලොකුවට හිටපු මල්ලියා එක පාරට පොඩිවෙගෙන එනවා දැනුනා,මම කපපු ගහක් කඩාගෙන වැටෙනවා වාගේ මිශේල්ගේ අග උඩට වැටුනා,ටික වෙලාවක් යද්දී මම ඇදේ අනිත් පැත්තෙන් අල උනා, පස්සේ තොලක් දාන්න පටන් ගත්තා,හැමදේම කරා මිසක් ඒ වැඩේ කරන්න බැරිවුණා නොවැ :P,

mis – අහ්හ් දැන් ඇති,
තොල දැමීම අවසන් කරමින්

me – හ්ම්ම් කොච්චර කරත් මදී වගේ

mis – අහ්හ් ඇත්තද, කොහොම හරි කමක් නැ ලොකු උදව්වක්

me – ඇයි මිස් එහෙම කියන්නේ?

mis – මම ගොඩක් අමාරුවෙන් හිටියේ කොල්ලෝ,කොච්චර යෝජනා ආවද මට නමුත් මම ඒවාට අවනත වුනේ නැ,ඔයා එදා අර කරපු එක දැකලා මාව හොදටම ඇවිස්සුනා, මම එකයි අද වැඩ කරන කෙනාටත් එන්න එපා කිව්වේ,එතකොට අපි දෙන්නා විතරක් ඉන්න නිසා,මම මගේ මහත්තයා නැතිවුනාට පස්සේ මම කව්රුවත් එක්ක ඉදලම නැ,අපි යමු වොෂ් එකක් දාගමු

හැගුම්බරව කියාගෙන ගියා,මම ඇසිපිය නොහෙලා බලාගෙන සිටියා,පස්සේ මගේ නළලට කිස් එකක් දීල මාව ඇදගෙන ගියා බාත්රුම් එකට එයා මාව හොදට හේදුව,මගේ පොල්ල හරිය එහෙම හොදට සබන් දාලා හේදුවා,මට අයෙත් නැගලා, නමුත් එයාව හොද ගත්තේ නැ හරියට,නිකම් වතුර ටිකක් විතරක් අගට අල්ලගත්තා,මම ඇහුවම පස්සේ හෝදනවා කිව්වා,අපි දෙන්නා තවම කිසිදු ඇදුමක් නොමැතිව සිටින්නේ,මාත් එක්කම එලියට ඇවිත් මම පිහදාපු තුවාය ඇදගත්තා,මගේ ලගට ඇවිත් කිස් එකක් දුන්නා,මම අයෙත් වැඩකරන තැනට ගියා,එයා නාන්න යනවා කිව්වා,

මම උඩට ගිහින් වුන දේවල් ගැන කල්පනා කරකර ඉදියා මට නිකම් සිහිනයක්ද කියා සිතුනා,ඔහොම ටික වෙලාවක් යද්දී තමයි මට මතක්වුනේ දිලීප අයියගේ හෝම් කමින් එක හෙට නේද කියලා, අප්පට හුඩු එලියට ඇවිත් බලද්දී හොදටම වහිනවා,එකපාර කඩා පත්වුන වැස්සක්,මිස්ලගේ ගෙදර පිටිපස්සේ දොරෙන් තමයි මම ගොඩක් ගෙට ඇතුළු වෙන්නේ,මම පහලට බැහැලා පිටිපස්සේ දොරලගට දුවගෙන ගියා,ටිකක් මම තෙමුනා,මම මිස් කියලා කතා කරා, වැස්සේ සද්දේ නිසා ඇහෙන්නේ නැ,මම කුස්සියෙන් ඇතුල්වෙලා කෑම කන කාමරයට යද්දී මිස් ඉන්නවා අර තුවයත් ඇදගෙන,පෙනෙන විදියට නම් නලා නෑතුවය ඇන්දට ගල් දෙකින් බාගයක්ම එළියේ ,ඇගසෝදලා විතරයි වගේ,මගේ මල්ලියා අයෙත් නැගලා එක දැකලා

මිෂෙල් කෙලින්ම යන්නේ සාලේ ඉන්න ඩොගිය ගාවට,ඩොගි බිම නිදි තවම, මිෂෙල් ගිහින් ඌ ලගින් වාඩී උනා,පස්සේ දොගියගේ ඔලුව අතගාන්න ගත්තා,දෙතුම් පාරක් ඔලුව අතගාද්දී බල්ලා ටිකක් ගෙරෙව්වා,ලාවට වගේ ඔලුව උස්සල බැලුවා, මෙන්න බොලේ මේකි බල්ලට කිස් එකක් දුන්නා,මට හොදටම අප්සෙට් වැඩේට,මට තේරුණා පොට හොද නැ කියලා, මම කොට බිත්තියට මුවාවුනා,කොට බිත්තිය කිව්වේ මිශේල්ගේ ගෙදර සාලය හා කෑම කාමරය අතර පොලිෂ් කරපු ගඩොල් වලින් බැදලා තියන බිත්තියක්, එකේ තැනින් තැන කැටයම් කව්ළු තියලා තියනවා,මම එයින් එකකින් සිද්දිය බලනවා,දැන් මෙකි ඩොගියව ඉබිනවා,බලලත් ෆෝම් වෙලා උඩබලි අතට පෙරළුනා අමුතුම බලු කෙදිරියකුත් දාගෙන,

උඩ අතට බල්ලා පෙරලුනා එතකොට තමයි දැක්කේ බල්ලාගේ එක, යකෝ මගේ එක තරම් විතර ඇති,හැබැයි මහත නැ,ඇට දෙක ඉදන් රතු පාටයි,බල්ලාගේ පිටිපස්සට වෙන්න තමයි තියෙන්නේ,පොල්ලේ අග හරියට වෙන්න පුංචි තුඩක් වගේ එකක් තියනවා,කොහොම හරි දැන් බල්ලට නම් නැගලා වගේ, මිෂෙල් බල්ලාගේ එක අතගාන්න ගත්තා,බල්ලා අව්ව්ව් අව්ව්ව් අව්ව්ව් ගගා ඇබරෙනවා,විනාඩි දෙක තුනක් අත ගගා ඉදලා ඉවරවෙලා මෙන්න බලු පොල්ල කටට ගත්තා,මට නැගලා තිබ්බ එකත් බැස්සා,චාටර්, නමුත් බල්ලට නම් සැප ඇති කන් දෙකේම,මොකද මම දන්නවනේ ටික වෙලාවකට කලින් මට දීපු සැප, අව්ව්ව් අව්ව්ව් ව්ව්ව්ව් ව්ව්ව් ව්ව්ව්ව් ගගා ඩොගි කෙදිරි ගානවා,අරකි බිම වාඩි වෙලා නැමීගෙන බලු පයිය උරනවා, දැන් බල්ලාගේ කෙදිරිය හොදටම වැඩි, විනාඩියකට විතර පස්සේ බලු පයිය එලියට දැම්මා, දාලා ඉවර වෙලා අතගාන්න ගත්තා අයෙත්,ටික වෙලාවක් යද්දී බලු බඩු විද්දා ඉහලට, මිශේල්ගේ මුහුණේ වැදී නොවැදී ගියේ මුහුණ ලගින්, බලු තඩියා දිව එලියට දාගෙන,හුස්ම ගන්නවා මට පේනවා

මිෂෙල් ඇදගෙන ඉන්නේ තුවාය විතරයි, ඔන්න දැන් මිෂෙල් නැගිට්ටා,නැගිටලා තුවාය කඩලා දැම්මා පුටුවක් උඩින්,සෝෆා එකේ ඇලවුණා ඇලවෙලා එක කකුලක් සෝෆා එකේ ඇන්ඳ උඩයි අනික බිමට වෙන්නයි හොදට පළල් කරලා තියාගත්තා,dogii come කියලා බල්ලට කතාකරා,ස්වාමි දුවගේ අන ලැබුණු සැනින් බලලත් නැගිටලා ආවා,මිස් එටකොට හුත්ත ටියුන් කරනවා, නැගිටලා ඇවිත් හුත්ත ලගට ඉව කරලා බැලුවා,ඒ ඉව කරලා බලන අතරතුර අරකි හුත්තට ඇගිල්ල ගහලා ජුස් එලියට ගන්නවා, එකට ඉව කරමින් ඉදපු බල්ලා හුත්ත ලෙව කන්න පටන් ගත්තා,බල්ලා හරියට වතුර බොනවා වගේ ලෙවකනවා,දිව මාර වේගයකින් වැඩ කරනවා හරියට මැෂිමක් වගේ,මිෂෙල් කෙදිරි ගාන අතරේ ගෙඩි දෙක අතගානවා,අතගානවා නෙමෙයි මිරිකනවා,අම්මෝ මාර සිද්දිය ඒක,බල්ලා දෙයි වගේ වැඩේ මිස්ගේ හුත්තට

තව ටික වෙලාවක් බල්ලා හොදට ලේවකාගෙන ගියා මිෂෙල් බාගෙට නැගිටලා බල්ලාගේ ඔලුවෙන් ඇල්ලුවා හරියට ඔය ඇති කියන්න වගේ, ඒ වැඩේ නවත්තපු බල්ලා වටයක් දෙකක්එකතැන කැරකුනා නැට්ට අල්ලන්න :D ,මිසෙල් ඉන්නේ පුල් හෙළුවෙන් ඒවගේම බල්ලා ඉන්නෙත් පුල් ෆෝම් එකේ කියාලා මට තේරුණා,මිෂෙල් බිමට බැස්සා බැහැලා පුක ඉස්සිලා එන විදියට දැනගැහුවා පස්සේ අත්දෙක බිමට තියලා කකුල් දෙක ටිකක් පළල්කරා,අම්මට හුඩු හුත්ත පේනවා නියමට එක මයිල් ගහක්වත් නැ,දැන් බල්ලට කුලප්පුව හැදිලා ආපු ගමන්ම මිශේල්ගේ පිට උඩට කකුල් දෙකක් තියලා ගහගෙන ගහගෙන ගියා නමුත් බල්ලාගේ එක හිලට වැටිලා නැ,හිල උඩ ඇතිල්ලෙනවා විතරයි,මිසෙල් බල්ලාගේ පොල්ල අල්ලලා හිලට තිබ්බා ඒ තියනකම් බල්ලා සන්සුන්ව හිටියා,තිබ්බා විතරයි බල්ලා නෙලන්න ගත්තා හිටු කියලා,බල්ලා ගහනවා දිව එලියට දාගෙන කකුල් දෙකක් කරේ දාගෙන,ඒ අතරේ මිෂෙල් හුත්තට ඇගිල්ලකුත් ගහනවා,කෙදිරියකුත් ගානවා,

බල්ලා වේගය වැඩිකරා එත් එක්කම බල්ලාගේ එකේ හිලෙන් පැන්නා,මුට පුදුම හදිස්සියක් තියෙන්නේ, අයෙත් මිස් හිලට ඒක තියාගත්තා,දැන් dogi ගහනවා dogi style එකට ගිනිකසයා වගේ,මිෂෙල් බෙරිහන් දෙනවා, ටික වෙලාවක් යද්දී බල්ලා කරේ තියන කකුල් දෙක හොදට බරකරලා තද කර ගත්තා,පස්සේ තව ගැම්ම අරන් ගැහුවා,පට්ට වේගයකින් බල්ලා ගහනවා,මම බලපු කිසිම වැලක එච්චර වේගෙන් ගහන්නේ නැ,අරකිත් ලතෝනි තියනවා, ඔන්න එක පාරටම බල්ලා ගහන එක තව තවත් වැඩිවුණා,ඊට ටික වෙලාවකින් බල්ලා වැඩේ නැවැත්තුවා පිට උඩ එහෙමම ඉදියා ටිකක්, පස්සේ මිශේල්ගේ මුහුණ ගාවට ඇවිත් ලෙවකැවා,මිෂෙල් කිස් එකක් දීලා පොල්ලටත් කිස් එකක දුන්නා,පස්සේ බල්ලා පැත්තකට ගිහින් ඇලවුනා,මිෂෙල් නැගිට්ටා යන්න බලු බඩු කකුල් දෙක දිගේ බේරෙනවා,තුවයත් අරන් කාමරයට ගියා,ඒ ඇසිල්ලෙන් මම අයෙත් ඔෆිස් එකට ගියා,

දැන් අර එක පාරට වැහැපු වැස්ස පයලා හොදට එලිය වැටිලා,ටික වෙලාවක් කල්පනා කර කර ඉදියා මෙකි කියපු කතාව ගැන,මේකි මිනිස්සු එක්ක ඉදියේ නැතිවුනාට බල්ලා එක්ක නම් ඉදලා තියනවා කියලා,ඒක බල්ලා ගහපු හැටියෙන් තේරුණා මට,මම නිකමට පහල මෙන්න බොලේ මිෂෙල් එනවා පුල් එකට,මමත් බලන් හිටියට මුකුත් කරන්න ගියේ නැ,මට බල්ලෝ ගහනවා දැක්කම එපා උනා, අයෙත් ඒකිට නුහුකා ඉන්නත් හිතා ගත්තා,අද වැඩි වෙලාවක් ඉදියේ නැ පුල් එකේ,ඉක්මනට ගියා,මමත් ගියා මිස්ට කියන්න මම හෙට එන්නේ නැ කියලා,යනකොට පේන්න නැ,කතාකරා මම

mis – අහ්හ් මලින් මම බාත්රුම් එකේ…

me – අහ්හ් මම පොඩි වැඩකට අවේ මිස්, මම පස්සේ එන්නම්

mis – නැ නැ කොල්ලෝ එන්න අපි විතරයිනේ ඉන්නේකියන්න මොකෝ??
බාත්රුම් එකේ දොර ඇරියා,මේකි අමූ හෙළුවෙන්

me – මම හෙට එන්නේ නැ මිස් මට වෙඩින් එකකට යන්න තියනවා

mis – අහ ඔකේ අව්ලක් නැ කොල්ලෝ, හොදට එන්ජෝයි කරන්නකෝ එහෙනෙම්

me – හරි මිස් තැන්ක්ස්

mis – මලින් මට පොඩි උදව්වක් කරන්න මගේ පිට ටිකක් අතුල්ලකෝ
මම පිට අතුල්ලනවා එතකොට අයෙත් නැග්ගා මට,කොච්චර ගහන්නේ නැ කිව්වත් අයෙත් ගහන්නමයි හිත,එකත් පට්ට ෆ්ගර් එක, එක ලපයක්වත් නැ,සුදුම සුදුයි, පුක සිරා,වැඩේ දුරදිග යන්න කලින් ඉක්මනට පැනගත්තා පිට අතුල්ලලා, විනාඩි 20කට විතර පස්සේ මිස් ආවා ඔෆිස් එකට ඇවිත් මට පඩි දුන්නා වැඩ කරපුවට,මට ඕනේනම් යන්න කිව්වා කලින්, මමත් කලින්ම ගියා ගෙදර,යනකොට අම්මා බනිනවා කාටද,බලද්දී මටයි පුසටයි,පුසා කිව්වේ කකුල් හතරක් තියන එකා හොදේ :D :D

මගුල් දා මගුල් මම දුටුවෙමි 04න්

Posted on May 21, 2013, in Sinhala Story. Bookmark the permalink. 50 Comments.

  1. එල එල මේකට පින්තුරයක් දැම්මේ නැද්ද?

  2. maru ban
    niyamai

  3. ade ammage scene ekak dapan ethakota thawath real gathiyak enawa maru bn!!!!!

  4. mama dutuwemi eke 1st eka nahane bn. link eka dahanko.. hoya ganna baha

  5. Ela mathan nagala yanawa

  6. ලංකාවෙ පටිටම පටිට sex බලන්න මෙ‍කට ගිහින්!!!!!1!!!!!!

    ගින්දරලංකා.බිලොග්ස්පොටි.කොමි
    gindara

  7. blackworrios

    ගින්දරලංකා.බිලොග්ස්පොටි.කොමි ………………………………….mona huththakda pako thoge blog eke tyenne gon kariya puka dipiya wesa balla.

  8. elakiri katwaaaaaaa

  9. add me (only girl,antiy) for webcam sex
    i will show you my everything .
    i am 21 years old hot boy
    skype Id: niki.roxxlk
    https://www.facebook.com/niki.ud.sexv.boy?ref=hl

    • pakoo umbe advertisement wena thenaka dama ganin.ochcharama puke amaruwa nam kellek soya gena marry karapan

    • සුලෝචනා

      පෙන්නන්න විතරද පුලුවන්? රූම් එකක් ගන්න සල්ලි නැද්ද ඔයාට? ඕක වෙබ් කැම් එකෙන් බලන්න ඕක රත්තරන්ද?

      • Ripala Kolla

        හික්ස්….. වහ කාපිය ගොං නිකියා……..

  10. ela kathaawa, ithiritikath liyapan

  11. maru ban………ekmanata 4 dapan hode…………ubata jaya wewa……………..!!!!!!!!!!!

  12. mama dutuwemi part 1 link eke name eka mokakda????

  13. superb… machoooo

  14. kawuruhari kenek patan ganillako anusha wage elakiri story ekak…

  15. kollek thama

    patta machan..
    moka kohoma mokak qwath digatama liyapan..

    ane admin dawasak era dawasakwath kathawak dapanko
    plz plz plZ

  16. ela machoooooo digatama liyapan

  17. niymai ban ammata gahuwat aye antitanam gahannepa

  18. MAGE AKKA DULIKA katawa dannako

  19. dan katha naththe ayi. ikmanata dapalla…………….

  20. adimin aiya monada bn katha tikak dapanko bn ikmanata :(

  21. Adimn macho ikmanata kathan dapanko macho

  22. අද හෙටම මම දුටුවෙමි 04 දාන්නද ?

  23. ado mewa kiyawaddi mama dan awrudu ganakata alin ape ammage gediya raa eyata ninda yanakan idala mirikapu ekamai mathak wenne

  24. mokadda ban eke theruma ?

  25. අමරේ

    මේක සිද්ද වුනේ 2009, O /L කරලා ගෙදර නිකම් ඉන්නකොට, පන්ති ගිහින් ගෙදර ඉන්න ටිකේ මාර සැප, O /L ඉවර එකේ කොහෙහරි යමු කියල ගෙදර අපි කතාවුණා, අපේ ගෙවල් ලග තියනවා කන්දක් එකේ තියෙන්නේ ෆයිනස් හා තේ , එකේ උඩට ගියාම පළාතම ලස්සනට
    පේනවා මම එක සැරයක් ගිහින් තියනවා, එකේ මුල් ටික වාහනයකින් යන්න පුළුවන් අග හරිය ෆයිනස් වත්තක් මැදින් පයින් යන්න ඕනා

    ඔන්න ඉතින් කට්ටිය ගමන යන්න ලැස්ති උන,සුපුන් කියල මගේ යාළුවෙකුටත් එන්න කිව්වා ඌ මගේ පන්තියේ එකෙක්, ගමන යන්න අමරේ අයියගේ 3 wheel එකට් සෙට් කර ගත්තා,මිනිහත් එල පොරක් තමයි, ඔන්න යන දවසේ උදේම තාත්තට කෝල් එකක් ආව ඔෆිස් එකෙන් හුකා ටමි ඔෆිස් එකේ හදිසි වැඩක්ලු , මොනවා කරන්නද ටත්ත කිව්වා මටයි අම්මටයි සුපුන්ටයි අමරේ අයියා එක්ක යන්න කියලා,ඔන්න අපි දැන් ෆයිනස් තියන හරියටත් ආවා,මායි සුපුනුයි උඩටම ගියා අම්මයි අමරේයි පහල හිටිය උඩ කුඩල්ලෝ කියලා, අපි දෙන්නා උඩටම ගියා ගිහින් ටික වෙලාවකින් හිටපු තැනටම අවා අම්මයි අමරෙයි පෙන්න නැ

    සුපුනයා එහාට ගිය පොඩ්ඩක් ගහක් පෙරලලා එන්න , උ ටික වෙලාවකින් සු.. සු… ගාලා මට කතාකරනවා මමත් ගියා එතන පල්ලැහැ වදුල වගේ බලද්දී අම්මයි අමරෙයි ඉගෙන ඉන්නවා කොටයක් උඩ බර කතාවක් ,

    Amare – අක්කගේ වයස කියද ?

    Mom – 36i

    A – බොරු කියන්න එපා මටනම් පෙන්නේ 25 කෙල්ල වගේ

    M – අනේ යනවා යන්න , මල්ලිගේ කෙල්ල එහෙම සනිපෙන්ද ?

    A -ඔහේ ඉන්නවා අක්කේ

    M – ඒ මොකෝ මල්ලි

    A – එයාව මට දැන් එපා වෙලා තියෙන්නේ කිසි ෆන් එකක් නැ , හම්බවෙන්න ආපුවම ඉක්මනට යනවා,ගෙදරින් හොයනවා කියලා

    M – එහෙම තමයි කෙල්ලෝ උනාම ඔයාලට වගේ නිදහස නැ

    A – හ්ම්ම් අපිත් හැගීම් දැනීම් තියන මිනිස්සුනේ (මු එන්නේ වැඩේට තමයි කියලා අපිට තේරුණා )

    M – මොනවද අප්පේ ඔය හැගීම් ?

    A – අක්කා බබානේ එකවත් නොදන්න

    M – නැ ඉතින් දැන් ඒ කාලේ වගේ නෙමෙයිනේ කොල්ලෝ වෙනස් වෙලානේ,මම හිතුවා ඒවත් වෙනස් වෙලා ඇති කියලා..
    පුතාලා දෙන්නා තාම නැ කොහෙට ගියාද මන්දා

    A – මම දැක්කා උඩටම යනවා, කව්රුහරි දැක්කොත් හිතයි අපි දෙන්නා ලවර්සලා කියලා
    M – ලවර්සලා ? ඔව් එකත් ඇත්ත , තනියම ෆයිනස් කෑල්ලට එන්නේ

    A – අක්කා අද හරිම ලස්සනයි

    M – ඇයි වෙනදට කැතද ?

    A – නැ නැ ඔයා කොහොමත් low cut t shirt ඇද්දම ලස්සනයි

    M – ඔයා ආසද ? අයියා නම් කැමති නැ මම මේවා අදිනවට

    A – අයියා ආස නැති ගොඩක් ඒවාට මම ආසයි අක්කේ

    අපේ අම්මා වල් හිනාවක් දැම්මා, අමරේ අතක් අරන් අම්මගේ කකුල උඩින් තිබ්බා, අත ටික ටික උඩට යනවා, අම්මා ඇස් පියා ගත්තා දෙන්නා හයියෙන් බදා ගත්තා,සුපුනයයි මායි ඩිම්, මගෙත් හොදටම නැගල තිබ්බේ, අමරයා අම්මගේ තොල් උරනවා පිස්සුවෙන් වගේ අම්මා අහ්හ් අහ්හ් කියා කියා කෙදිරි ගානවා,

    දැන් දෙන්නම ෆයිනස් කොටේ උඩ පෙරලිලා අමරේ අම්මගේ tshirt එක ගැලෙව්වා,අපේ අම්මා සුදුයි ඇදල ඉදියේ කළු බ්‍ර එකක් , එකනම් පට්ටටම පේනවා ,අමරේ අම්මගේ බ්‍ර එක උඩ පිස්සුවෙන් වගේ ලෙවකනවා අම්මා අමරයාගේ ඔලුව පපුවට තද කරගෙන අම්මත් හොදට මෝල් වෙලා,
    අමරේ අම්මගේ බ්‍ර එක ගැලෙව්වා අමහ්හ් සුපිරි තන් 2ක කිරි කොක්කු වගේ , අපේ තාත්තා මාර ලක් කාරයා කියල මට හිතුනා, හැබැයි එයාගේ වාසනාව දැන් අමරගේ ඔඩොක්කුවේ,
    අමරේ තන් දෙක හොදට ලෙවකලා එහෙම්ම පහලට ඇවිත් බුරිය වටේ දිව දානවා , අමරගේ කෙල වටලට තන් දෙක දිලිසෙනවා ,මාර ගති , අම්මත් හොදට දගලනවා.

    අම්මා ඇදන් ඉදපු සායයි යටසයයි අමරේ පහත්කලා, අම්මා black පැන්ටියක් ඇදල හිටියේ , මාර ගති
    කලව දෙක මිරිකන ගමන් අරු කිම්බ ඉබිනවා පැන්ටියට උඩින් , දැන්නම් බුදු සැප , අරු පැන්ටිය අදාල දැම්මා , එකෙන් ජුස් ගලනවා තෙත් වෙලා , තාම අමරේ ඇදුම් ඇදගෙන , අමරේ t shirt එක ගැලෙව්වා,
    ඩෙනිම කකුල් දෙක ගාවට පහත් කරා , ජොකා පිම්බිලා පුපුරන්න වගේ, අම්මා ජොකා පහත් කරා , 7ක් විතර දිග පයියක්, අම්මා ඒක අරන් කම්මුල් දෙකේ අතුල්ලන්න ගත්තා,අරුට මාර සැප,,
    පස්සේ අම්මා පයිය කටට ගත්තා,විනාඩි 5ක් විතර යද්දී අරුට කටේම බඩු ගිය බව අපිට තේරුණා ,

    අමරේ පහත් වෙලා පක අරගෙන අම්මගේ හිලට තියල තදකරා,අම්මා හීන් කෙදිරියක් දැම්මා,හිමිහිට අරූ ගහනවා තාලෙට ලතාවට අම්මත් උස්ස උස්සා හොදට දෙනවා, එකපාරටම අම්මගේ ෆෝන් එක
    රින් උනා,අම්මා අරු ගහන ගමන් ෆෝන් එකට කතාකරා,අපේ තාත්තා කතා කරන්නේ බැලින්නම්,අපි මේ ෆයිනස් කෑල්ලේ ඉන්නේ ළමයි ටික ඉන්නවා අව්ලක් නැ කියලා , අම්මා ගහන ගමන් කියනවා, එක තමයි මරු සින් එක.

    ඔහොම ටික වෙලාවක් හිමිහිට ගහපු අමරේ වේගේ වැඩිකරා ,
    අම්මත් අහ්හ්.. අහ්හ්… ගගා කෙදිරිය , ඒ අස්සේ අමරේ අහනවා අක්කේ මට යන්න වගේ ඇතුලේ යවන්නද කියල ,එපා මල්ලී … කියලා අම්මා හිලෙන් පක එලියට ගන්නකොටම කැරි ලෝඩ් එකම අම්මගේ මුහුණේ නහය දෙපැත්තෙන් බේරෙනවා ,මල්ලි ඔයානම් නියමයි මම ලබපු හොදම සැප මේක කියලා අම්මා කිව්වා තොලක් දැම්මා

    අමරයා කියනවා අක්කේ ඔයාගේ ඔය සුදු පස්සත් මට දෙනවද කියලා , දැන් බැ මල්ලි පුතාලා එනවා ඇති කියලා ඇදුම් ඇදගත්තා,පස්සේ වතුර බෝතලෙන් මුහුණ හෝදගෙන අපහු වීල් එක ලගට ගියා ,සුපුනටයි මටයි මරු අතල් නමුත් මට සුපුනගේ මුහුණ බලන්න මොකක්ද වගේ ,මොනවා උනත් අම්මනේ සුපුනයා කියනවා අඩෝ බොලගේ අම්මනම් සුපිරි කියලා,අපි මුකුත් නොදැක්කා වගේ ඉමු කියලා මම කිව්වා , දෙන්නත් එක්ක මුකුත් නොවුන ගානට ඉන්නවා , එදා ගෙදර අවා , පස්සේ අම්මා හොරෙන් හොරෙන් අමරේ අයියට කෝල් ගන්නවා මට මට්ටු උනා, ඊට අමටාව සුපුනයත් අපේ දිහා එනවා වැඩි කලින්ට වඩා ………………………මතු සම්බන්දයි

  26. mama sirawatama ammage gediya mirikala tiyanawa a/l karanakota

  27. නියමයි මචන් 01 කොටස හොය හොයා හිටියේ දිලටම ලියපන් good luck thanx

  28. ko ban aluth katha. ubala meka wahannada hadanne.

  29. ko bn aththata aluth katha !!!!?????????????

  30. 0778763944 coll me

  31. meke 2 damme koheda?

  32. part 4 arakku wenawada bun…

  33. part 4 parakku wenawada bun

  34. ko thama na ne bun…. publish karala nadda

  35. part 4 nadda machan

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 3,909 other followers

