අශේනි (XSLG Members Story)

Ok! now time to give put chance story of our valuable readers experience.This story send us a our reader and member asheni. Thanks a lot sister and to continue this to future.

To all Readers : please make your comment about this story.because its very valuable and motivate for writers.

  XSLG Staff

මගේ නම අසෙනි. දැන් වයස 24. ජොබ් එකක් කරන ගමන් ඉගෙනත් ගන්නවා. මටත් තියෙනවා කතාවක්. ඇත්තටම කතා දෙකතුනක්ම . ඉතින් මමත් හිතුව පුළුවන් විදිහට ඒවා අනිත් අයත් එක්ක බෙදාගන්න. මම ඉන්නේ මොරටුව කිට්ටුව. ඉස්කෝලේ ගියෙත් මොරටුවේ. මට සහෝදර සහෝදරියෝ නැහැ. අම්මි තාත්ති දෙන්නම වැඩ කලේ බැංකුවේ දෙන්නම oficers ල .තාත්ත නම් දැනට අවුරුද්දක විතර කලින් නැති උනා දැන් ගෙදර ඉන්නේ අම්මියි මමයි විතරයි. මම ඉස්කෝලේ යන කාලෙ කතාවක් මේ එතකොට මම big girl කෙනෙක්.16 වෙලා ඒ දවස්වල දෙසම්බෙර් මාසේ හැමදාම වගේ party තිබුනා.

තාත්ති ට නම් හැමදාම වගේ කොහේ හරි එකක් තිබ්බ. සමහර දවස්වලට අම්මිත් ගියා නැදා කට්ටියගේ ඒවාට මමත් ගියා. ත් party එකක් තිබ්බ අපේ පුන්චිලගේ ගෙදර . අපේ lane එකේමයි ඒ පාරේ ඉන්න ඔක්කොම වගේ අම්මිගේ අක්කල නංගිලා.මම පාඩම් කරන්නතියෙන නිසා ගිහින් කාල ඉක්මනට ආවා.රැ එකොළහ විතර වෙනකොට පුංචියි බාප්පයි ඇවිත් කතා කරා ඒගොල්ලෝ ඇවිත් තිබුනේ තාත්තිව එක්කරගෙන තත්තිට හොදටම වෙරි. බාප්පා තාත්තිව ඇඳට දැම්මා. පුංචි කිව්වා මටත් ලෙස්තිවෙන්න කියල එහෙ යන්න. අම්මි කිව්වයි කිව්වා එක්කරගෙන එන්නකියල. ඉතින් මමත් එයාලත් එක්ක එහෙ ගියා . බාප්පා විතරක් නෙමෙයි පුන්චිත් ටිකක් drinks අරන් හිටියේ. එයාල කොහොමත් එකතු උනාම drinks ගන්නවා. අපිටත් නත්තල් දාට wine දෙනවා beer උත් දීල තියෙනවා. ඉතින් මම යනකොට බාප්පල මාමල ඔක්කොම මිදුලේ බොනවා පුංචි මාවත් එක්කරගෙන ගෙට ගියා.සාලේ තව parity එකක් අම්මිලා නැන්දල පුන්චිල ඔක්කොමල එතන.අම්මි මව දැක්කම කිව්වා එන්න සුදු ඔයාට එන්න කියන්න කියල මේ නැන්දල පුන්චිල ඔක්කොම කියනවා කියලා. ඒ සැරේ පුංචි කිව්වා ඒකතමයි ලොකු අක්ක මේ කෙල්ලව ගේ ඇතුලේ දමා ගෙන ඉන්නවා දැන් එයත් ලොකු ළමයෙක්නේ මේවා පුරුදු වෙන්න ඕනේ කියලා. එහෙම කියලා මට sherry glass එකක් දීල කිව්වා ගන්න සුදු පාර අපේ party princes ඔයා දැන් ඔයාව අපේ ලේඩිස් සොසයිටි එකට ගන්නවා කියල . එහෙම කියල මට චියර් කලා. මටත් ආසාවක් නොතිබුණාම නෙමෙයි අම්මිලා පුන්චිලා වගේ වෙන්න. ඉතින් මමත් චියර් කරලා sherry එක බිව්වා ටික ටික . මෙයිට කලින් මම drinks අරන් තියෙනවා හොරෙන් එත් මෙහෙම අම්මිලා නැන්දලා එක්ක එකට බොනවා කියන්නේ අමුතු හැඟීමක් එන වැඩක් බව මට තේරුණා. අම්මි මට එයාගේ glass එකෙන් ටිකක් දුන්න ඒවා cherry නෙමෙයි විස්කි . ලොකු අක්ක කෙල්ලව වෙරි කරන්නද හදන්නේ කියල නැන්දා ඇහුව. එතකොට පුංචි කිව්වා මේ වැල්ලේ කෙල්ලෙක් උනාම වෙරි වෙරි නොවී බොන්න පරුදු වෙන්න ඕනේ කියල. එත් අම්මිට නම් එතකොටත් ටිකක් වෙරි වගේ අතේ සිගරට් එකකුත් තිබ්බ මම ඔය දැක්කමයි අම්මි සිගරට් බොනවා පුන්චිනන් බොනවා දැකල තියෙනවා. මම ඒ දිහා බලනවා දක්ක අම්මි ඇහුව අයි සුදු බලන්නේ ඔයා දැකල නැද්ද මම smoke කරනවා කියල. ඇත්තටම මම දැකල තිබ්බේ නැහැ . සමහර දවස්වලට party වලදී අම්මි drinks ගන්නවා ත් පොඩ්ඩක් වෙරි වෙලා ඉන්නවත් දැකල තිබුන සමහර වෙලාවට සිගරට් smell එක ආවත් මම එයා බොනවා දැකල තිබ්බේ නැහැ. මම sherry විදුරු දෙකක් බිව්වා පොඩ්ඩක් විතර ඔලුවට අමුතු ගතියක් අවා හරි සැහැල්ලු ගතියක් ඒක. ටිකක් වෙලා යනකොට පුංචි කිව්වා දැන් අපි dance කරමු කියල බාප්පලත් මිදුලේ සින්දු කියකිය හිටියේ.ඔක්කොමල නැගිට්ට. එත් ටිකක් අවුල් වගේ පොඩ්ඩක් විසික් වෙනවා වගේ දැනුන . අම්මි මාව අල්ලගත්තා. බය වෙන්න එපා සුදු වැටෙන්නේ නැහැ කිව්වා .කියල මට කිස් එකක් දුන්න සිගරට් සුවඳට ආසා හිතුන ඉස්කෝලේ දී දවසක් අක්කි කෙනෙක් එක්ක බිල තිබුනත් එක හොරෙන් නේ තිබ්බත් මෙහෙම හම්බෙන්නේ නැහැනේ පුංචි මාවත් අල්ලාගෙන dance කරා. ඒගමන් මාව එයාට හිර කරගත්තා.එයාගේ ඇඟ රත් වෙලා තිබ්බේ මට ඒක හොදට දැනුන .එයා සිගරට් ඒක උරලා මගේ මූණට පිම්බා.මං දුම අතරින් එයා දිහා බැලුවම හොරෙන් ඇහුවා ඕනෙද කියලා. මම ඔලුව වැනුවා.මගේ ඇඟට මොකක්ද වුණා වගේ හරියර අරක කලාම වගේ. මාව අල්ලාගෙන හිටපු හින්ද පුංචිට ඒක දැනෙන්න ඇති එයා මගේ කණට කරලා ඇහුවා ඔයා අවිස්සිලද සුදු කියලා . මම ලැජ්ජාවෙන් ඔලුව වැනුවා.. පුංචි මාවත් අල්ලාගෙන dance කරා ඒ අතරෙත් එයාල බිව්වා. පුංචි අන්දලා හිටියේ tight skirt එකකුයි ට එකකුයි . නටනකොට එයාගේ කුක්කු මගේ ඒවාට වදිනවා ඒක වටයක් නටල ඉවර වෙලා අයෙත් කට්ටිය බීම හදා ගත්ත . එතකොට sherry ඉවල වෙලා. අම්මි කිව්වා කමක් නැහැ සුදු මෙයින් ටිකක් ගන්න කියල. ඒ සැරේ නැන්දා කිව්වා තව එකක් හදන්නේ මොකටද ලොකු අක්කගේ එකෙන්ම ඔයාටත් ඉල්ලගන්න කියල.අම්මි ඒ සැරේ glass ඒක මට දීල සිගරට් එකක් පත්තුකලා අනිත් අයත් සිගරට් ගත්ත. මම අම්මිගේ වීදුරුවෙන් සිප් ක‍ර ක‍ර හිටියා. අම්මි විදුරුව ගන්නකොට සිගරට් ඒක මට දුන්නා. ඕනෙනං බිල බලන්න කියල. ඒ වෙනකොට අම්මිට හොදට වෙරි අස් දෙක බාගෙට වැහිලා . අම්මි අදාල හිටියේ ඩෙනිම් tight pant එකකුයි shirt blows එකකුයි මේ වෙනකොට shirt එකේ buttons undo කරලා ගොඩක් අනිත් අයත් එහෙම තමා හිටියේ. ඊලග සැරේ නටනකොට මම නැටුවෙ අම්මි එක්ක. අම්මිගේ glass එක වැඩිය බිව්වේ මම. අම්මිම ඒක මගේ කටට ලං කලා සැරෙන් සැරේ . ඒ අතරේ සිගරැට් එකත් . ඔය වෙනකොට රැ දොළහත් පහුවෙලා. දැන් ගෙදර යන්න ලෑස්තිය. අම්මිව නං විසික් වෙනවා මටත් නිකන් පාවෙනවා වගේ කොහොම හරි අපි දෙන්න පාරට ඇවිත් ගෙදර පැත්තට අවා.අම්මි මගේ කරේ අතක් දාලා මම අම්මිගේ ඉන වටේ අත දාලා . එත් අම්මි විසික් වෙනවා . මම ඇහැව්වා අයි අම්මි කවදාවත් නැති තරන් බීලා කියල. ඒ සැරේ කිව්වා සුදු මට හරි සන්තෝසයි එකයි කියල . එහෙමකියල මාව කිස් කලා . ඉතින් අපි කොහොම හරි ගෙදර ආවා.තාත්ති හොදට දොයි office කාමරේ අපි දෙන්නා අම්මිලගෙ කාමරේට ගියා .අම්මි ඇතුලට ගියහම මම මගෙ කාමරයට ගිහින් change එකක් දාගත්තා. තවමත් පාවෙනවා වගේ. පෑන්ටි එකත් තෙත වෙල හොදටොම මම ඇදුන් මාරු කරලා nity එක ඇඳගන්නකොට අම්මි ආයෙත් මට කතාකලා. අනේ සුදු ඇවිත් මට උදව්ව් වෙන්න කියලා. මම යනකොටත් අම්මි ඇඳ උඩ ඉදල නැගිටින්න හදනවා එත් එයාට අමාරුයි මට අතින් කිව්වා වමනේ කරන්න ඕනේ කියලා. මම එක්ක කරේ අත දා ගෙන බාත් රූම් එකට ගියා . අම්මි බිත්තියට අත ගහගෙන වමනේ කළා. දැන්න්නම් අම්මිට හොඳටෝම වෙරි.වමනේ කරලා ඉවර වෙනකොට අම්මිට කෙලින් ඉන්න බැහැ. මම කරේ අත දා ගෙන අපහු ඇඳට ගෙනාවා. ඇඳට වැටුන අම්මිට ආපහු නැගිටින්න බැහැ . මටත් දැන් ඔලුව කැරකෙනවා. කොහොම හරි අමාරුවෙන් අම්මිගේ blows එකයි ඩෙනිමයි ගැලෙව්වා එත් nity එක අඳින්න එයාට හැරෙන්න බැහැ panty එක හොදටෝම තෙතයි. මම ඔය දැක්කමයි ඒ මදිවට දැන් මටත් වෙරි වෙලා හොදටම. අමාරුවෙන් panty එක ගැලෙව්වේ එත කොට අම්මි වෙරි මතේම කකුල් දෙක පළල් කළා. මාව හිරි වටෙන්න වගේ උණා. අම්මි නින්දෙන් වගේ oh fuck will කියලා කිව්වා . මටත් ආපහු මගේ රූම් එකට යන්න බැරි වගේ නිසා මමත් අම්මිලගේ ඇඳෙම ඇල උණා. ටික වෙලා යනකොට ඇඳ ඔන්චිල්ලාව වගේ පැද්දෙනවා මම හය්යෙන් කෝට්ටේ බදාගත්තා. ආයෙත් ඇහැ ඇරුනේ උදේ අම්මි බිත්තර කෝපි එකකුත් හදල කතාකරත්දී අම්මිගේත් මුණ තඩිස්සි වෙලා අස් රතු වෙලා අම්මි ඇවිත් මාව kiss කළා තාමත් විස්කි සුවඳ . අම්මි ඇහුව අමාරුද කියලා . මම කිව්වා මටය අම්මිටනේ අමාරු උනේ කියලා . ඒ සැරේ අම්මි කිව්වා ඒවාට පුරුදු වෙන්න ඕනේ කියලා . මගේ ඔලුව කැක්කුම අරගෙන තිබ්බේ. අම්මිට කිව්වම කිව්වා බිත්තර කෝපි එකට brandy ටිකක් දාල බොන්න කියලා. ඔහොම තමයි මම ඉස් ඉස්සෙල්ලම වෙරි උනේ

Posted on March 4, 2012, in Sinhala Story and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 12 Comments.

  1. nice one Asheni…digatama liyanna….

  2. meka supiri. hondatama rasawindaa elanga kotasath ikmanata dannna

  3. me wage real stories danawanan kiyawanda kammali na digatama liyanna hoda story ekak realistic ekak

  4. ithuru tikath dannako..

  5. thanks for replys
    But give me some time for new posts

    Aseni

  6. ok get your time and post with realistic one

  7. waiting for next episode please update soon

  8. ela.

  9. asheni mama asay oyata…..

  10. asheni,damuda sex chat 1k.
    sathsaraliyanage@yahoo.com ta mail karanna…..
    patiyo……

  11. Ane me kata dowmlord kara ganna vidiya me mail ekete ewanawada plzzzzzz “dannekauda@gmail.com”

Leave a Reply

