දම්මි, නිලූෂ සහ කමනි (අවසාන කොටස) – ‘කාමශක්ත සමගියේ බලය’

මෙන්න දම්මි, නිලන්ත සහ පිරිවරගෙ කතාවෙ අවසාන කොටස.

කොටස් 16ක් වුන මේ කතාවෙන් උඹල යම් විදියක සැපක් ගත්ත කියල මම හිතනවා. මේ කතාවෙ ලියපු එකෙනුත් මම සෑහෙන පුද්ගලික සතුටක් ලැබුවා.

දම්මිකතාවෙන් මම දෙන පණිවිඩය තමයි සෙක්ස් අපි ඔක්කොමට අවශ්‍යම දෙයක් කියන එක. ඒක නැහැයි කියන කෙනෙක් ඉන්නව නම් එයා හිතට එකඟව කතා කරන කෙනෙක් නෙමෙයි. දම්මිකතාවෙ හැටියට අපි එක එක්කෙනාගෙ ඕනෑ කම අනුව සෙක්ස් කරන්න ඉඩ තියෙනවනම් ඒක අපේ ජීවිත වලට ලොකු සැහැල්ලුවක් වෙනව. සෙක්ස් ඕනකම් හරි ගියේ නැත්නම් ඒකෙන් ලොකු මානසික අහිතකර ආතති ඇති වෙනවා. රටක පවතින ආණ්ඩුව මේ දේවල් තේරුම් අරගෙන යම්කිසි නීති රාමුවක් තුල සමාජයේ ලිංගික අවශ්‍යතා සපුරා ගන්න ඉඩ කඩ සලස්වන්න ඕන. එහෙම නොකලොත් ස්ත්‍රී දූෂණ, බාලාපරාධ වැඩි වෙනව. මේ තත්ත්වය අද ලංකාවෙ සෑහෙන්න දරුණු වෙලා තියෙන එක ප්‍රවෘත්ති බැලුවම පේනව.

මේ අවසාන කොටසෙ මෙච්චර කල් දම්මිකතාවෙ හිටිය කට්ටිය ඔක්කොම ඉන්නවා. ඒක විශේෂ දෙයක්.

මම සාමාන්‍යයෙන් කතාවක් ලියන කොට මම ඒ කතාවෙ චරිත එක්ක සිතින් ජීවත් වෙනව. දම්මිකතාවත් ඒ වගේම තමයි. කොටින්ම කිව්වොත් මම රිෂ්නිව හීනෙනුත් දැකල තියෙනව!!!. ඒ කියන්නෙ කතාවෙ චරිත එක්ක මගේ virtual relationship එකක් තියෙනව. මේ හින්ද දම්මිඉවර කරන අවසාන පිටු දෙක ලියන කොට මම තරමක් සංවේදී වුනා. මට හිතුනෙ මම මේ චරිතවලින් සමුගන්නව වගේ හැඟීමක්. උඹලට එහෙම දෙයක් වෙන එකක් නෑ කියල මම ප්‍රාර්ථනා කරනවා.

දම්මිඉවර වුනාට මම ඉස්සරහට තව කතා ලියනවා. දැන් මට අනුශාට වැඩි කාලයක් යොදන්න පුලුවන්. මම පටන් ගත්ත කඳුරට නේවාසික පාසලචිත්‍ර කතාවෙ ඉතුරු ටිකත් දාන්න ඕන.

ඒ එක්කම ඉස්සරහට අලුත් මුහුණුවරකින් තවත් කතාවක් පටන් ගන්න මම අදහස් කරගෙන ඉන්නවා.

මනෝ

 

 

Dhammi and Nilusha_part 16

Posted on July 11, 2012, in Sinhala Story. Bookmark the permalink. 27 Comments.

  1. mano oya neyama kenak mama oyata mage hadawathenma suba patanawa oyage aneth kata okkoma me waga sartaka wenna keyala

    thanks

  2. thanks xslg

  3. අය්යෝ මචං ඇයි කතාව ඉවරකලේ. මම මේ සයිට් එකේ කියවපු ගෘප් සෙක්ස් ගැන තිබුන හොදම කතාව. උබ ඉවරයි කිව්වහම මට මාර දුකක් දැනුන. මම මේක තම කියෙව්වෙත් නැහැ.කියවල් බලල කියන්නම් හොද නරක.

    අනේ මචං පුලුවන්නම් ඊලග කතාවත් ගෘප් සෙක්ස් ගැනම ලියපන්

  4. mano oyata mawa samaharawita mathaka athi man lahiru moko machan anusha story eka parakku anusha liyana eka nathara kalada machan lahiru

  5. අනූෂාට පස්සේ තියෙන හොඳම කතාව මේක තමයි. දිගටම අනිත් කතා ලියන්න අපිට කියවලා ආතල් එකක් ගන්න

  6. අනුශා එකේ ඉතුරු ටික ඉක්මනට එවන්න​..anusha is supper than this fucking story

  7. supiri kathawak thama meka…. Niyemata negala giyapu kathawak…. Ela ela…. Niyemata kathawa godaneguwa….. Dan thiyenne anusha katha set eka ikmanata dana eka… Anusha kathanam ithin supirima supiri

  8. i love u sooooooooooooooooo much manooooooo

  9. mano, tharaha wenna epa machan kiuwata umbage hakiyawa thula me kathawata wada deyak karanna puluwan. me kathawa nawaththapu eka hondai. man hithanne apita me kathawa thama galapenne na kiyala. ape rate minissu sex walata kamathi. (ithihaseth horen sex karapu katha thiyanawane) eth mewge katha mano vikarai neda? wenna ba neda? math sex walata godak kamathi kenek eth ganna athal maskanawa wage ganna kamathi ne. man ekai kiuwe umbage me hakiyawa kapakireema lassana sinhala, apita danena, widiyata pavihchi karanna kiyala. mata umbata ana karanna aithiyak ne (meka balala ane hukapan kariyo kiyala kiyanna epa machan) eth me site eka balana XSLG set eka wenuwen umbage hakiyawa yodawapan. mehema kiuwata tharaha wenna epa. jaya wewa!!!!!!!!!!

    • uba hariyatama hari machan.mewage ewa wenne na.natural widiyata liyanawanam hakiyawa wada age karannemu…….[jaya wewa,,,]

  10. I agree with lovethne.

  11. dukai eth eth kathawanam ela……

  12. මචන් lowethne

    උඹේ විවේචනය ගැන මගේ කිසිම තරහක් නෑ. මොකද කෘතියක සාර්ථකත්වය රඳා පවතින්නෙ ධනාත්මක සහ ඍණාත්මක යන දෙවර්ගයේම විවෙචන තිබුනොත් තමයි. ධනාත්මක විවේචන විතරක් තිබුනොත්, ඒ කියන්නෙ පාඨකයන් බලල තියෙන්නේ කතාවෙ එක පැත්තක් විතරයි. ඒකෙන් කියන්නෙ පාඨක මනස විකාශණය වෙලා තියෙනව අඩුයි කියන එක. ‘දම්මි’ කතාවට දෙවිදියටම විවේචන තියෙනව කියන්නෙ පාඨකයන් කතාව තුලට ගැඹුරු විදියට බැහැල කතාව විතරක් නෙමෙයි, රචකයා ගැනත් හිතල තියෙනව කියන එක තමයි. ඒක හින්ද ඒ ගැන මම ඇත්තටම සන්තෝස වෙනව.
    උඹ විවේචනය හරියට කරල තියෙනව. ඒක කරල තියෙන විදිය හරි. Malcolm Cowley කියන අමෙරිකානු සාහිත්යනධරයා මෙන්න මෙහෙම දෙයක් කියල තියෙනවා.

    “Be kind and considerate with your criticism… It’s just as hard to write a bad book as it is to write a good book.”

    “ඔබ විවේචනය කරන විට කාරුණික සහ ආචාරශිලී වන්න. වැදගැම්මකට නැති පොතක් ලිවීම හරවත් පොතක් ලිවීම තරම්ම අමාරු කාර්යයකි”

    ඒ කියන්නෙ අපි විවෙචනය කරනකොට කොට ඒක සැමට ප්රයෝජනවත් වෙන ආකාරයට කරන්න ඕන කියල. උඹ ඒ විදියටම කරල තියෙනව.

    ‘දම්මි’ කතාවෙ කියන විදියටම දේවල අපිට සමාජයේ දකින්නට ලැබෙන්නෙ නැහැ තමයි. ඒත් ඒ වගේ දේවල් (විශේෂයෙන් ඉහලයි කියලා හිතාගෙන ඉන්න කට්ටිය අතර ) වෙන්නෙම නෑ කියන්නත් බෑ. නිලන්ත, දම්මි හා රිෂ්නි කියන චරිත 3 වගේ අය මට සමාජයෙ මුණ ගැහිලා තියෙනව. හැබැයි ඒකෙන් කියන්නෙ නෑ කතාවෙ විදියටම ඔක්කොම වුනා කියලා. මම දැන් ඉන්නෙ ලංකාවෙ නෙමෙයි. ඒත් ‘දිනාලි’ වගෙ ලංකාවෙ ඉන්න ගෑණු ළමයි ගැන මට 1 st hand experience වලින් දැන ගන්න ලැබිල තියෙනව. කතාවල් 95% ම ඇත්ත නෙමෙයි. හැබැයි ගොඩක් කතාවලට පාදක වෙන චරිත සහ පසුබිම සමාජයේ පවතින යථාර්තවාදී දෙවල්. සමහර කතා ගොඩක් තාත්ත්වික පැත්තට බරයි. සමහර කතා හුදෙක් විනෝද ආශ්වාදය සඳහාම ලියන ඒවා. එතකොට එක එක පාඨකයනේ රසිකත්වය අනුව රස විඳින්න පුලුවන්. ‘දම්මි’ කතාව ගොඩක් දෙවෙනි කොටසට වැටෙන කතාවක්. ඒ වගේ කතා වලට කැමැති අයට ඒක රස විඳින්න පුලුවන්. මගේ ‘අනූශා’ කතාව ගොඩක් තාත්ත්වික පැත්තට බර කතාවක්. ඒ වගේ කතාවලට ආස අයට ඒක රස විඳින්න පුලුවන්. රචකයෙක් නිතරම බලන්න ඕන වැඩි පාඨක ප්ර මාණයට රස වින්දනය ලබා දෙන්න.

    නැවත වරක් මම උඹේ විවේචනය ස්තුති කරන අතර එය ඉතා අගය කොට සළකනව. මගේ කතා උඹල ආසාවෙන් කියවනව කියල ඒකෙන් පේනවා.

    මනෝ

  13. Machan mano, kisima vidiyakin mage udin dapu adahasen vatenna epa. oyage adahasa balapuwama ekath aththai kiyala hithenawa. api hamogema vindanaya vishamai vividakarai. ekama wehe muhunu thiyana gahanui minissui hitiyoth meloke kohoma thanak veida? enisa oyage kathawata mama 100%ta 200% ekagai.

    hambai mano oya 03 weni panthiye lumpan samaja athdakeem thiyana kenek neveine e nisa lankawe mewage site balana piripun yauwanaya venuwen samajaya sumagata ganeeme paniuda denna puluwan praweshayakata yomuwenawanam hondai kiyana ekai mage adahasa. sex gana danaganna ona wayase tharuna ayata mewage site thahanam kireemen hageem athiwena eka nawaththanna baha wage balana aya wenuwen samaja sathkarayaka niyalennath obata puluwan neda? eken man kiyanna uthsaha karanne me katha liyana eka nawaththana epa kiyala newei, me katha thulinma paniwidayak denna balana ayatath nodanenna. kochchara naha kiuwath lankawe paul sansthawa kramayen gara watenawa. habai ape kama rekune lankika kama rakune paula athule witharai. gabai mano oya lankawen pita rataka jeewath wena nisa meka mata wada hondata danenawa athi.

    oyagei magei amma thaththa paula athule me aragalaya karapu nisai api rekune neda??? lankawe NEWS walin api dakina samaja apachara, dushana, wenne me lingika adyapanayak nomaqthikama nisai. kalakanni deshapalanaya mesadaha samajaya yomukarawanne na. “Mr. Mano obatath, Administration” tarh mesadaha loku wadak karanana shakthiya dairyaya labenna kiyala pathanawa.

    man illasitinawa ape patakayangenuth mekatha balala thamange manasa aulkaraganne nathuwa, thamange lingika danumwardanaya sadaha pamank me wadasatahana balanna kiyala. admin mama hari neda? api sex walata asa wagema badapu aya dannawa athi api ape paulata bahira athdakeem enna denne na neda?

    kohoma unath mano athulu hama katha rachakayektama wada honda shungarathmaka adahas pahala wewa!!!!!!!!!!!

    jaya wewa!!!!!!!!!!

    • ubage kathawata mama 75% ekagai. namuth macha rataka anduwak widihata gatthoth sex ban karanawa kiyana eka godak risky deyak. hamoma kiyanawanam ada samajayee winashayata heethuwa ma wagee katha kiyawala ewa athadabalanna yana eka kiyala mama ekata ekaga na machan. mokada meeta awurudu keepayakata kalin lankawe sex patthara xxx cd onama thanakin ganna puluwan hakiyaawa tibba. ehemanam meeeta wadaa eda oya apachhara wadi wenna tibuna. atthama kiwwoth minissunge athathiya wadiwweemak wela. ekai oya wenasata habama hethuwa.rataka anduwak hithnawanam api sex ban karanawa kiyala mulinma kala yutthe TV eka ban karana ekai. mokad ada pawulak athulata leesiyenma katha karanna puluwan madyaya ekai.eka athule oya sex kiyana eka uparimayata mathu karanawa. namuth mama ekata ekaga naha. mama pitarataka jeewath unath api dannawa mehe tiyana thathwai ohe tiyana thathwai.

      oya sex ban karana eke wipaaka widina hodama ratawal thamai arrabi ratawal.balanna ehe minisu kocchara darunuda kiyala. thamange wada kaarayekuta unath salakanne godak darunu widihata, atthatama mata peena widihata a athathiya nisa athiwana deyak.

      sex athathiya kiyana eka harima darunu deyak uba kiwwa widihata meewa balal kawuruhari monata hari pelabenawanam ekka 0.1% wadda adu pramaanayak. moko lankawe janagahanayen 9% thamai internet kiyana eka thaama tiyenne.

      anith eka kathawak hamawitakama thathwika wenna ona kiyana thana mama naha.ubata ma athdakeema nathuwa athi. api mehedi sex shop ekakata giyoth samahara welawata comic tiyanawa machan horror, scifi wagee category wala. a kiyanne ewa nikan fantasiyak witharai. rachakayagee hithee adena kathawak eya akuruwalata harawanawa. uda haranayak widihaa ubala balana hama FILM ekakma attha nemai needa.namuth ubala balanawa.anna ekama thamai methanadi adaala wenneth. magea adahasanam a wage eka eka katha tiyenna ona kiyala. mamath ma wdawasawal alean ekka sex karana katahwak liyagena yanawa. balamu ekata kohoma prathichhara labaida kiyala.

      monawa unath mata uba wagee rasikayek inna eka gana godak sathutui. mokada nikan meeka wadak na kiyanawata wada wadak na kiyanne ai kiyana eka uba therum karala hoda wichaarayak dena ekata.eka nisa hoda achakayek bihi wenawa. ubage adahas walata godak thanks machan. digatama hitapan apith ekka.ubata jaya

  14. මචන් lowethne,

    මම උඹේ අරමුණ ඉතාමත් අගය කොට සලකනවා. ඇත්තම කිව්වොත් ලෝකය දියුණු රටවල අනුගමනය කරන පිළිවෙතත් ඕකම තමයි. ඒ කියන්නේ නිසි ලිංගික අධ්යාඅපනයක් දීල ලිංගික සතුට ලබා ගන්න සමාජයට ක්රිමවේදයන් සකස් කිරීම. මම දැන් ඉන්නෙ ඕස්ට්රේලියාවෙ. මේ රටේ ළමයින්ට ගොඩක් පොඩි කාලෙ ඉඳන් child protection & sexuality ගැන ලොකු දනුමක් ලබා දෙනවා. ඒක හින්දා ගොඩක් කට්ටිය නිසි කල වයස ආවම හොඳට සෙක්ස් එන්ජෝයි කරනව. අපිට මේව දැක්කම අපිටත් මේව තිබුනනම් කොච්චර ෂෝක්ද කියල හිතෙනව. හැබැයි ඉතින් මෙහෙත් අයාලේ යන කට්ටිය ඕන තරම ඉන්නව. එහෙම අයාලේ යන අයටත් ආපහු rehabilitate කරන්න වෙනම වැඩ සටහන් තියෙනවා.

    මම ‘අනූශා’ පටන් ගත්තෙ ගොඩක් උඹ කියන අරමුණ ඔස්සෙ යන්න තමයි. ‘අනූශා’ තුලින් මම බලාපොරොත්තු වෙන්නෙ සෙක්ස් සැපක් දෙන ගමන් ඒ තුලින් සමාජ පණිවිඩයක් දෙන්න. ඒක සෑහෙන්න දුරට සාර්ථකයි කියල මට ලැබුන කමෙන්ට්ස් වලින් පේනවා. ඒ හින්දා ‘අනූශා’ මම පුද්ගලිකව හරිම තෘප්තියක් ලබන කතාවක්. ‘අනුශා’ කතාවෙ ගොඩක් මගෙ personal experience තියෙනවා. ඒ එක්කම මම කලින් යාලුවෙලා හිටිය ගෑණු ළමයෙක් ගෙ අත්දැකීමුත් තියෙනවා. ‘අනූශා’ ඒ අතින් ගොඩක් සමජ යථාර්තයට කිට්ටු කතාවක්. ‘දම්මි’ මම පටන් ගත්තේ තනිකරම අධිලිංගිකත්වය පමණක් තේමා කරගෙන. මොකද ඒවට ආස කරන කට්ටිය සෑහෙන්න ඉන්නවා. ඒ ගොල්ලො ඒව කියවල හොඳ සැපක් ගන්නවා. මම හිතන්නේ ඒකෙන් ඒ ගොල්ලන්ගෙ සෙක්ස් ආතතිය අඩු වෙනව කියල. එහෙම නැතුව ඒකේ තියෙන ඒව ඇත්තට කරන්න යන එකක් නෑ. ඒත් අන්තිම කොටස් වලදි මම යම් විදියක පණිවිඩයක් දෙන්න උත්සාහ කරා. හැබැයි ඒක ‘අනූශා’ තරම් සාර්ථක නෑ. ‘දම්මි’ අන්තිම කොටසෙන් මම ‘සමගිය’ කියන හිතවාදි මිනිස් ගුණාංගය මතු වෙලා පේන විදියට තමයි ලිව්වෙ. හැබැයි කතාවේ තේමාව නිසා ඒක 100% සාර්ථක උත්සාහයක් නෙමෙයි.

    උඹ කිව්ව වගේ මේ වෙබ් සයිට් එක බලන අපේ සහෝදර සහෝදරියන් විවිධ රසඥතා තියෙන කට්ටිය. ඒක තමයි මනුශ්ය ස්වභාවය. අපිට ඒක වෙනස් කරන්න බෑ. අපි ඒක තේරුම් ගන්න ඕන. උදාහරණයක් වශයෙන් අපේ සහෝල ඉන්නව ‘අම්මා/පුතා’ සෙකස් කතා කියවන්න කැමති. පුද්ගලිකව මම ඒවගේ කතාවලට ආස නැහැ. ලේ නෑයන් (විශේෂයෙන් අම්මා/පුතා, තාත්තා/දුව ) අතර ලිංගික වැඩ ස්වාභාවික නැහැ. In-laws අතර නම් සෙක්ස් වැඩ ඕන තරම් වෙනව, ඒත් ලේ නෑයන් අතර සෙක්ස් වැඩ සමාජ සාරධර්ම වලට පටහැනි දෙයක්. හැබැයි මම එහෙමයි කියල ඒ වගේ කතා කියවන අයත් එක්ක මගේ කිසිම ආකාරයක කහටක් නෑ. අනික ඒ වගේ කතා කියෙව්ව කියල ඒ සහෝල ඒව ඇත්තට කරන්න යන්නේ නෑ. ඒකෙන් වින්දනයක් ගන්නව විතරයි. මම හිතට එකඟව නැති වුනත් කරපු ලොකු වැරැද්දක් තමයි ගොඩක් කට්ටියගෙ ඉල්ලීම පිට දම්මියි නිලූයි දෙන්නගෙ සෙක්ස් සීන් එකක් දාපු එක. මම ඒ ගැන 1000 වාරයක් පසු තැවෙනවා. මම දැන් ඒ කෑල්ල සම්පූර්නයෙන් අයින් කරා. ආයිත් කවදහරි කතාව දැම්මොත් ඒ කෑල්ල නැතුව තමයි දාන්නේ.

    මම ඉස්සරහට ලියන කතා ගොඩක් ‘අනූශා’ ශෛලියට ලියන්න තමයි බලාපොරොත්තු වෙන්නේ. හැබැයි ශෘංගාරත්වය මතු කරලා හොඳ සැපක් දෙන්න විදිහට තමයි ලියන්න හිතන් ඉන්නෙ.හැබැයි මම පරිවර්තනය කරන්න ඉන්න චිත්ර කතා නම් එහෙම කරන්න බෑ, මොකද ඒව මගේ කතා නොවෙන හින්දා !!

    උඹේ අදහස් වලට නැවත වරක් ගොඩක් ස්තුතියි.

    මනෝ

    • mano lankawe ape tharuna paramparawa pau kiyala hithenawa umba inna rata gana kiyanakota. mage adahas walata anith un baneeda manda.

      • na machan e eka patthak witharari. lankawe meheta wada godak hoda dewal tiyanawa. minissu grameeya bawa ewa godak lankawe ihalai. mehe life eka harima fast. api ohee duwanawa. spapahasuwa witharari.😛 a magee adahasa😀

      • ඒක ඇත්ත. ඕනම රටක, ඕනම තැනක ධන සහ ඍණ පැති දෙකම තියෙනවා.

  15. machan admin

    mage saharaadahas oaya therum gathathe waradiyatada manda. mama kisima welawaka kiyanne me site eka waradi kiyala. eth obata, mano vage ayata me aluth internet madya thula ape piripun yauwanayata (umbala dennama lankawen pita innawai liyapu nisa) ithama honda lingika sanwardana padam malawa wewai kiyalai prarthana karanne. oya kiyanawa wagema ape gambada daruwanta labiya uthu sex pilibada niwaradi adahas shungaraya thulama laba denna. mama nikanwath chodana karanne ne me thulin nomagata tharuna aya yomu venawa kiyala hitha ridynanam sorry.

    rahchkayekge hitha athule prasthuthayak masa gananawak thisse moranawa. hariyata amma kenekge bade daruwek moranawa wage. kathawa widiyata eliyatha enne e morapu kalalayai. (meka api igenagaththe sannasgalage “A/L PANTHIYEDI”) eka film ekakda sex kathawakda drama ekakda kiyala wadak ne. nirmanayai watinne. man oayata ekagai 100%

  16. na mama ubage comment eka hinda iyapu deyak nema machan. kisima awulak naha. okkotama ekkai a kathawa kiwwe. mama eka kiwwe ma siteka sadaranai kiyanna nemi. sex waladi ban karanna ona minissunge privecy eka nemai. minihek sit ekakata awilla kathawak ho film ekak balanne a miniha kamathinam witharari. namuth TV ekakadi ehema na.apita thoraganeemee nidahasak na. ekai mama ethanadi therum kalee. minissunge privacy eka block karanna narakai. sit eka blok karanna ona anawashya widihata eka pracharaya karanawanam onna block kalaata awulak na. namuth lankawe wenne okkoma narakatati

  17. maru athuth ekak patan ganna

  18. මමත් lowethne ගේ කතාවේ සමහර දේවල් වලට එකඟයි. මේ වගේ ශෛලියකට වඩා හෙමින් ගලාගෙන යන ස්වභාවිකත්වයට බර කතාවක් ගොඩක් වටිනවා…. ඒත්…වැල කතාවල අන්තර්ගතයට සීමාවල් පනවන්න කරන යෝජනාවකට නම් මම තදින්ම විරුද්ධයි. එක එක පුද්ගලයන්ගේ ආසාවල්, සිහින, Fantasy, විවිධයි. ඒ නිසා සාමාන්‍ය sex වලට අමතරව incest, CP, gay, lesbian, විවිධ fetishes වලට අදාලව කතා ලියවෙන්න ඕන. උදාහරනයක් විදිහට මට නම් Gay කතා අප්පිරියයි..ඒත් මම කවදාවත් ඒ වගේ තකාවකට විරුද්ධ වෙන්නේ නෑ. අනිත් එක ඒ වගේ fantasy එකකට අදාල කතාවක් කියෙවුවාම ඒක ගැන යම් පුද්ගලයෙකුගේ හිතේ තියන pressure එක අඩු වෙනවා මිසක ඒවා අත්හදා බලන්න යයි කියන එක මම නම් පිලිගන්නේ නෑ. ඒ නිසා මම අපේ Mano සහෝදරයා ප්‍රධාන xslg ලේඛකයින් ගෙන් ඉල්ලන්නේ තමන්ගේ හිතට එන කතාවල් එක එක මත වලට යටත් නොකර නිදහස්ව ලියලා අපට කියවන්න අවස්ථාව ලබාදෙන්න කියන එක තමයි….!

    • machan oya mawa waradiyata thwrum gaththa wage, mama mage adahas wala mulinuth kiuwa wage kisima katha rachakayekta neethi danne naha. ekata mata aithiyakuth ne. mama kale yojanawak witharai. me katha thulinma “samaja shodanayakuth karamu, lingika adyapanayak demu” kiyana de witharai!!!!!

      balanna me sadaha oyage ekweemath sathutak. oya athulu XSLG bavitha karana boho aya nugathun newei. mata ona uneth mekamai!!!! apita puluwan matha wedikawak godanaganna. gedarin iskolen tutariten apita me de labenne na. mama kiyanna mama 100% megana dannawa kiyala newei. MANO ADMIN OYA athulu ayagen mamath godak dewal igena gaththa. EKE PALAMU KARANAWA THAMAI ” PUDGALAYEKTA AGAMIKA, DESHAPALANA, ARTHIKA, SAMAJEEYA, SANSKRUTHIKA WAGEMA LINGIKA AITHIYATH APE WAGE RATAWAL WALATH LABENNA ONEI KIYANA EKA. NEETHI GATHAWENNA ONEI KIYANA EKA. mata ona une matha wedikawak godanaganna withrai!!!!!!!!!

      jaya wewa!!!

      • ඇත්ත මචං….අපි බුද්ධිමත්ව, මතවාදීව පමණක් හැප්පිලා වඩා හොඳ නිර්මානයක් සඳහා පසුබිමක් සකස් කරගමු….
        උඹටත් ජය වේවා…!

Leave a Reply

