අමල්කා

මගේ නම අමල්කා. මම ඉන්නේ පානදුර. මට ඉන්නේ අම්ම and මල්ලි. එක සතියක අම්ම and මල්ලි ලොකු අම්මලාගේ ගෙදර ගිය අනුරාධපුර. මට class හින්ද යන්න බැරි උනා. මව ගෙදර දාල යන එක එචර දෙයක් නෙමෙය්. normally කරන දෙයක්. එහෙම ගියාම අල්ලපු ගෙදර ඇන්ටි තමය මන් ගැන හොයන්නේ. ඇන්ටිට පුතෙක් ඉන්නව ලහිරු කියල. ලහිරු මගේ වයස. එත් මම තනියෙන් හින්ද රෑට නිදා ගන්න එහෙම එනව. එක nromal දෙයක් ගෙවල් දෙකට. මොකද ලහිරු වැඩිය කතා කරන කෙනෙක් නෙමෙය්. ප්‍රශ්නයක් ඇහැවත් උත්තර දෙන්නේ ඔලුව වනල විතරය්. ඉතින් අපේ අම්මලා ලහිරු රෑට මගේ තනියට හිටියට එචර ගානක් නැ.

මම කිව්වනේ අපේ අම්මල අනුරපුර ගිය කියල. පලවෙනි දවසේ හවස ලහිරු ආව අපේ ගෙදර. මම පාඩම් කර කර හිටියේ. ලහිරු ඇවිල්ල හින්ද මන් උඩට ගිය පාඩම් කරන්න. ලහිරු computer එක ගෙන game එකෙක් සෙල්ලම් කර කර හිටිය. ලහුරු පාඩම් කරන්නේ රෑට. ඉතින් මම මගේ වැඩ ඉවර කරලා නිදාගන්න ගියා එතකොට මම දැක්ක ලහිරු පාඩම් කරනවා. අපි දෙන්න වැඩිය කතාවක් නැ නේ. උදේ ලහිරු මම යනවා කියල ගියා. මට computer එකකේ වැඩක් තිබිල මම computer එක ඔන් කරලා ඉන්ටෙර්නෙට් යනකොට දැක්ක ලහිරු බල බල හිටපු site වගයක් ලහිරුට මකන්න අමතක වෙලා. ඒ හැම site එකේම තිබුනේ ගැනුන්ගේ අත් කකුල් එක එක විදිහට ලනු වලින් ගැට ගහල වද දෙන ඒවා. මට හිතා ගන්න බැරි උනා එකේ තිබ්බ ඒවා. මම ටිකක් බැලුව site එකකේ පින්තුර. එතකොට මට තේරුණා මගේ තෙත් වේගෙන එන බව. මම ඇඟිල්ල දාල පොඩි අතල් එකක් ගත්ත. මටත් අස හිතුන ඒ විදිහට දුක් විදින්න.

එදා හවස ලහිරු ආවම මම කිවා මම දැක්ක කියල site ටික. ලහිරු බය වෙලා කිවා කාටවත් කියන්න එපා කියල, මම කිව්වා මටත් ඒ දේවල් කරොත් මම කියන්නේ නැ කියල නැත්තන් කියනව කියල. ලහිරු හිනා වෙලා ගෙදර ගිහිල්ල ලනු පෙට්ටියක්ම අරන් අවා. එට පස්සේ ලහිරු මගේ අත් දෙක පිටිපස්සට කරලා ගැට ගැහව්ව. සෑහෙන්න තදට. පස්සේ වැලමිට ගාවිනුත් අත් දෙක එකතු කරලා ගැට ගැහවා. පස්සේ මගේ ඉනට උඩින් ලනුවක් ගැට ගැහැව්වා අත් දෙක ඇඟට හේත්තු වෙන විදිහට. මගේ තන් වලට පහළිනුත් අත් ඇඟට හිටින්න තද කරලා ගැට ගැහවා. පස්සේ මව පුටුවක් උඩට තල්ලු කරලා මගේ ඇඳුම් ඔක්කොම ඉරල දැම්ම. වෙලාවට ඒවා ගෙදරට අඳින ඇඳුම්. මම දැන් තනිකර හෙළුවෙන්. පස්සේ ලහිරු තව ලනු අරගෙන මගේ කකුල් එකතු කරලා ගැට ගැහවා. දනිස්සට උඩිනුත් එකතු කරලා ගැට ගැහැව්වා. දැන් මට ඇවිදින්න බෑ. මගේ දැන් හොඳටම තෙත් වෙලා කියල මට තේරුණා. ලහිරු මගේ එක ඇතුලට ඇඟිල්ල දාල මට ආතල් එකක් දුන්න. මට මොනවත් කර ගන්න බැරුව ඉන්න හින්ද ආතල් එක වැඩිද මන්ද කියල හිතුන.

මම හිතුව ඉවරය් කියල මොන ? මව බිමට දාල මුනින් අතට හැරෙව්වා. දැන් මම ඉන්නේ මුණ පොලව පැත්තට හරෝගෙන. මගේ කකුල් උස්සලා දනිස්ස් ගාවින් නවල මගේ අත් දෙක ගාවට අරන් කකුල් දෙක අත් දෙකට තියල ගැට ගැහව්ව. දැන් මගේ කකුල් දෙක පිටිපසෙන් උඩට ඇවිල්ල. මට හෙල්ලෙන්නැ වත් බෑ. මම එදා වෙබ් site එකේ දැක්ක ගැහැනියක්ව මෙහෙම ගැට ගහල තියනව. ඒට පස්සේ මගේ කකුලේ මහපට ඇඟිලි දෙකත් එකතු කරලා පොඩි ලනු කල්ලකින් ගැට ගැහැවා. ලහිරු අහවා දැන් කොහොමද කියල. මට දෙන්න උත්තර නෑ. මම දැන් ලහිරුගේ යටතේ ඉන්නේ. ලහිරු බිම ඉඳගෙන කලිසම ගලෝල එයාගේ එක මගේ කටට ලංකාරා, එතකොට මම අහක බැලුව. ලහිරු එතකොට මගේ කම්මුලට ගහල මගේ කොන්දෙන් ඇදල මගේ කටේ එබුවා එයාගේ එක. මම මොනව කියල කරන්නද මම දැන් බැල්ලියක් වගේ බිම ඉන්නව අසරණ වෙලා. ලහිරු කියන එක කරනවා ඇරෙන්න මට මොනවත් කර ගන්න බෑ.මම ලහිරු ගේ එක උරන්න පටන් ගත්ත, ලහිරුට හොඳටම නැගල. පස්සේ ලහිරු වේවැලක් අරගෙන මගේ යටි පතුල් වලට ගහන්න ගත්ත. මට උරණ එක නවතන්න දුන්නෙත් නෑ. ටික වෙලාවකින් මගේ කට පිරෙන්න ලහිරුගේ ඒවා.
පස්සේ මාව පැත්ත හරොල මගේ එක තුලට ඇඟිලි දෙකක් ඔබන්න පටන් ගත්ත. මට ඉන්න බෑ රිදෙනවා එත් මොනව කරන්නද, මට හොඳටම යන්න ගත්ත. ලහිරු කට තියල උරන්න පටන් ගත්ත. එතකොට නං හොඳය කියලා තේරුණා. ඔහොම ටික වෙලාවක් කරලා මාව එවිදිහටම තියල ලහිරු ට්ව එක බලන්න ගත්ත. මම ඉන්නවද නැද්ද කියලවත් බැලුවේ නෑ. මම සැහෙන්න වද වින්ද. පස්සේ පැය දෙකට පස්සේ මාව ලෙහල හෙටත් ලෑස්ති වෙලා ඉන්න කියල එය ගියා.

කැමති නං විතරක් තව වෙච්ච දේවල් ලියන් මොකද මේක වෙනස් කතාවක් හින්ද ගොඩ දෙනෙක් කැමති වෙන එකක් නෑ

අමල්කා

Posted on September 9, 2012, in Sinhala Story. Bookmark the permalink. 61 Comments.

  1. elazzzzzzzzzzzzzzzzz patta story eka

  2. Apo Ajuthai. Mewa me loke wena dewalda?????

  3. diappointing.write possible things

  4. me mona huththakda?

  5. epa epa me monawada me..ubalage name eka thiyaganini..api kemathi incest ewata withari..eka hindi me site eka balanneth

  6. Please do write something realistic !!!!

  7. meka maha moda kathawak

  8. gon part dale kale kanna epa oii

  9. Lahiru maraine……………….

  10. paiya neggewath na

  11. amalka umbat hukoganna oyta wedeya hoda ekk heteya nada

  12. kisi athal 1 nane bn

  13. Wow fatta story eka. Ithuru tikath Kiyapan. Me wage katha walata Asa un innawa

  14. ponnayo thamai owata asa

  15. monwada hall oy katha dannako lassana kathawak

  16. ane na aoi kamathi oya liyanna sudu patiyo

  17. api kamathi

  18. meka eccharama gathiyak na aunty parak danna

  19. wena katha ndda?

  20. goo hathai

  21. eeeeeeeeeeeeeeeya chateeeeeeeeeeeeeeer…………..

  22. Lathawa nam aulak na machan habai system ekanam wadiya allanne na

  23. maru story eka eth poddak diga unanam thawath ela.. punchi feedback ekak dunne..🙂

  24. melo rahak naha. mage langa thiyenawa honda collection 1k , denne kohomada…2k aeeth damme naha site eke…daanawanam eawannam..commics in all type ,, anty.. incest…and many…! eeth daanne nathuwa wadak naha 1k dammama . ..thawa ewannam good luck for more stories…..

  25. හ්ම්ම් BDSM වලට යන්න හොද උත්සාහයක්..හැබැයි sub ගෙ කතාව dom ලියන විදියට ලියලා තියෙන්නේ
    sub ලියද්දි තව ෆැන්ටසිය වැඩි කරන්න .. dom ගාවදි අසරන වෙන එක ඉස්මතු කරන්න

  26. nodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakin wesige eka

  27. machan incest tamai hoda . mewata kollo a taram kamathi na

  28. keriyaget keriya

    kawda huttho meka liyapu ake
    WDAK NE DEN DANA KATA ANTIMAI MACHANLAAAAAA Eva beluwot sex epawenava oiiiiii

  29. monada ban me katha kisima rahak ne nikan surangana kathawak wagene

  30. machanla meka kathawak witharai.eka ekage choise eka…e nisa ewata ida deela kamathi aya balala akamathi aya nobala hitiya nam iwarai…

  31. Ela ela ituru tikath danna

  32. amalka mamath panadure thamai….ayeth ammala anuradapure giyoth kiyanna…mamath ennam sapak denna……….

  33. apppaaaaa gooo hathai bn

  34. echcharama athal 1k nane…..aya thawama tharunai story eke ithuru tika danma danne nadda??

  35. රිටිගල ජයසේන

    මේ මොන හුත්තක්ද ලියලා තියෙන්නේ.

  36. awankawama kiuwoth melo rahak naa

  37. maruuu thawa danna

  38. කතාව අතාත්විකයි තමයි. ඒත් කියවනකොට අමුතු ආතල් එකක් තියනවා…..කොහොම උනත් BDSM කියන්නෙත් වැල ලෝකයේ පිලිගත් fetish එකක් නිසා සයිට් එක පරිපූර්ණ වෙන්න නම් මේවත් ඕන කරනවා.. comments බැලුවහමත් පේන්නේ මේ theme එකට කැමති පිරිසකුත් ඉන්නවා කියන එකනේ.. ඒක නිසා මම නම් මේ උත්සාහය අගය කරනවා…
    ඒත් මෙන්න මෙහෙම දෙයක් කියන්න ඕන…කවුරු හරි යමකට කැමති/අකමැති බව කෙලින්ම ප්‍රකාශ කරන එක හොඳයි… ඒත් මට පේන විදිහට එක සහෝදරයෙක් මේක අගය කරපු අයට ජරා විදිහට reply කරලා තිබුනා…මට ඒ සහෝදරයට කියන්න තියෙන්නේ ‘අනුන්ගේ ආතල් මෙසේ වියයුතුයි’ කියලා තීරනය කරන්න අපි කාටවන් බලයක් නෑ කියන එකයි.. ඒක නිසා මේකෙන් ආතල් ගන්න අයට ඉඩ දීලා තම තමන්ගේ ආතල් බලාගත්තොත් අපි කාටත් හොඳයි…!

  39. Ela ela ituru tikath danna

  40. hodai narakama naha
    tawa hodata leyanna

  41. Chooti Putha Karry wesa

    Mew athal adui ban. Realistic na.

  42. niyamai macho thawa digata dapan.

  43. මම ෙදන්නම් අවසන් විනිච්චය ඔයාලා ඔක්ෙකාම බලන්න ෙම් කථාවට Comment කියද කියා ෙම්ච්චර අඩු කාලයකින් ෙම් තරම් ප්‍රතිචාර ඒනවා නම් හිතන්න ෙම් කථාව ෙහාදද නැදද කියා
    ප්‍රතිචාර වලින් බැන්නත් ෙහාද කිවත් ෙම් කථාව ජනප්‍රය ෙවලා තියනවා ඒ නිසා අමල්කා ඔයා ෙම්ෙක් අෙන්ක් ෙකටස් ටිකත් ලියන්න ෙම් වෙෙග් ෙවනස් ෙවනස් කථා තුළින් අළුත් විධිෙය් අාතල් තියනවා ඔයා ෙම් වෙග් ෙවනස් ෙවනස් කථා ලියන්න

  44. Machan me katha akkenek akamathi wenna puluwan thawa kenek kemathi wenna puluwan me wage kathawakata kemathi wena kena ponnayek wenna coyethma be mokada aya akamathi katha walata kemathi kiyana ayata “Uba ponnayekda ?” kiya ahan nethuwa inna nisa aya Buddimathek. me kathawata kemathi ayata banina aya thaman gena tikak hithala balanna lajja hithei. samajayaka jiwath wana api hemoma thawa kenekuge adahas walata garu karanna dena ganna ona. ahema nethuwa Ponnayek nowei kiya thamanma sitha sitiyata vedak ne. me wage katha walata akamethi u paliyata pirimiyek wennath be. thaman pirimiyekda Ponnayekda kiyana aka danne thamange wife vitharai. samahara gehenu wena pirimi gawata gihilla lamai hadagena hari thamange semiya ponnayek nowe kiya samajayata penwa gena jiwath wenawa.

  45. BDSM sex මං කැමතිම x point1ක්. මේ වගේ ඒවා තව ගොඩක් දාන්න.

  46. niyamyi digatama liyanna machan

  47. hemadama ammayi puthayi, anta paraval vala katha kiyavala athivela thiyenne. BDSM kiyanneth hoda stail ekak thamayi. venas aaraka deyak thibunneththam storyth epaveyi. enisa mevage kathath digatama liyala danna ….

  48. කතාවනම් සිරා.. පොඩ්ඩක් ෆාස්ට් වෑඩියි.. පිටිපස්සෙන් කරන වෑඩ ටිකකුත් තිබ්බනම් මරු!

  49. Machan me wage katha thawath danna kawru monawa kiwath kemathi pirisakuth innawa kiyawanna.

Leave a Reply

