Continue

ගොඩක් කාලෙකට පස්සෙ ආයෙම කතාව ලියන්න හිතුනා. ඔයාලට මතක ඇති කියල හිතෙනව කතාව නවත්තපු තැන,
එදා අපි ගොඩක් වෙලා මුහුදෙ නෑව. හරිම විනෝදජනකයි. සිනහව, සතුට, විහිලු තහලු ආදරය වගේම තවත් මොකක්දෝ දෙයකින් ඒ හැන්දෑවම පිරිල තිබුණා. නුවන් ගොඩක් වෙලාවෙදි මාව තුරුල් කරගෙන තමයි හිටියෙ, ඒ වෙලාවට සමහර විට සිතුම් අහනව,
අයියෝ අයියෙ මටත් පොඩ්ඩක් තුරුල් කරගන්න දෙන්නකෝ..


දෙන්නම් බලන් හිටපන්.,
අයියෝ ඕකනෙ ඉතින්.
දුල්මි කියනව උබගාව ග්දයිලු. ඒක හින්ද හොදට නාගන්නලු. නැත්නම් තුරුල් කරගන්න තිය ලගට එන්නත් බැහැයිලු.
ගදද සුවදද කියල බලමුකො අපි.
අපි Dinner එක ගන්න ගියේ ඊලගට.
නුව7 කියල අහපුවහම එයත් වයින් එකක් තමයි ගත්තෙ. මම කවදාවත් ඩ්‍රින්ක්ස් අරන් නැහැ. ඒත් එදා ඒ දෙන්නම මට රෙඩ් වයින් ටිකක් try කරන්න කියල බල කලා. නුවන්ගෙ ග්ලාස් එකෙන් මට චුට්ටක් බොන්න දුන්න.
අප්පෝ… මේ මොන ජරාවක්ද මොනවද මේ ඔයාල රහයි කිය කිය බොන්නෙ ඊයා..
පලවෙනි උගුර රස නැහැ තමයි වස්තු. බොන්නකො දෙවනි උගුරත්.
මට බැහැ.
බොන්න ලමයෝ උගුරු දෙකයි
ඔන්න ඔය විදිහට තමයි මම දෙවනි වයින් උගුරත් බිව්වෙ. ඇත්තටම දෙවනි එක මට පලවෙනි එකේ ආපු තරම්ම අප්‍රසන්න රසයක් ආවෙ නැහැ.
හොදයිද?
මොන හොදද අනේ?
අක්කෙ ඔන්න අයියගෙන් බිව්වනම් මගෙනුත් බොන්න ඕන
මෙන්න වැඩක් .. ඒක හරි නීතියක්නෙ
එහෙම තමයි අද නීති දාන්නෙ මං.
අපිනම් එහෙම නීතියක් අහල නැහැ නේද නුවන්?
හ්ම්
ඒව හරියන් නැහැ. මගෙනුත් බොන්න ඕන එහෙම කියල සිතුම් එයාගෙ වයින් ග්ලාස් එක මට දුන්නා.
මම නුවන් දිහා බැලුවා. නුවනුත් හිනා වෙලා කිව්ව බොන්න කියලා.
මම එක උගුරක් යන්තමට තොල ගෑවා. ඒ මගේ ජීවිතේ තුන් වෙනි වයින් උගුර.
තව එකක් ඕන. ඒ සිතුම්
මම- දැන් ඇති සිතුම් අපි දැන් බිව්වනෙ.
නැහැ නැහැ අයියගෙන් දෙකක් බිව්ව මගෙනුත් දෙකක් බොන්න ඕන.
මේක හරි සෙල්ලමක්නෙ හි හි
අනේ අක්කියෝ
කෝ දෙන්න
මම හතර වෙනි වයින් උගුරත් බිව්ව. දැන් වයින් වල අමුතු රසයක් මට දැනෙනවා. මත් වෙනව කියන්නෙ ඒකටද කියලනම් මන් දන් නැහැ
මට පුංචි දගකාර කමක් කරන්න හිතුනා. මම සිතුම් දිහා බලලා නුවන්ගෙ ග්ලාස් එක අරන් තව වයින් උගුරක් බිව්වා.
නුවන් හිනාවෙනවා. ඇද්ද උබට?
අයියෝ අක්කි දැන් ආයෙත් මගෙන් බොන්න ඕන
බැහැ බැහැ.
බැරි නැහැ. අද විතරයිනෙ අක්කියෝ
නුවන් තාම හිනාවෙනවා.
අයියෝ අයියෙ ඔන්න හිනාවෙන්න එපා අක්කට මන් පොවනව කොහොම හරි.
මන් ආයෙම සිතුම්ගෙ ග්ලාස් එක අතට ගත්තා. සිතුම් එතකොට හිනාවෙන්න ගත්තා.
බිව්වොත් බලාගත්තැහැකි. ඒ නුවන්
ඇයි මොකද කරන්නෙ,
කරන්නෙද කරනදේ බලාගත්තැහැකි රූම් එකට ගියහම,
මන් නුවන් දිහා බලාගෙන එක දිගට සිතුම්ගෙ වීදුරුවෙන් උගුරු පහක් විතර බීගෙන බීගෙන ගියා.
නුවන්ගෙ මූනෙ ඒ වෙලාවෙත් තිබුනෙ දගකරන ආදරවන්තියක් දිහා බලාගෙන තරවටු කරන ආදරවන්තයෙක්ගෙ මූනෙ තියන හැගීම් . මන් ඒකට ගොඩක් ආසයි
හැබැයි මන් කරපු ක්‍රියාවටනම් ගොඩක්ම උඩ ගිහින් තියෙන්නෙ සිතුම්ට.සිතුම් ගෙ සතුට ඉවරයක් නැහැ. නුවන් විහිලු කරනව. නුවන්ට්ස් තරහ යන් නැති නිසා හොදයි.
මම ඒ කරපු දේට මගේ හැගීම් ටිකක් අවදි උනා කිව්වොත් නිවැරදියි.මට නුවන්ට තුරුල් වෙන්න ඕන වුනා. ඒත් ඉතින් මේ ඒකට වෙලාව නෙවෙයිනෙ.
කොහොම හරි අපි ඩිනර් අරගෙන ඉවර උනා.
රූම්ස් වලට යන්න හදද්දි කවුරුත් කතා නැහැ.
මමයි නුවනුයි අපේ රූම් එකට ගියා.
සිතුම් එයාගෙ රූම් එකට.
නුවන් සිතුම්ට කිව්ව chat එකක් දාන්න තව ටිකකින් රූම් එකට එන්න කියලා.
අපි නිදාගන්න night dress එක දාගන්න හදද්දි මම නුවන්ගෙන් ඇහුව දැන් සිතුම් එයි නේද කියලා
නුවන් කියනව ආසයි වගේ නේද සිතුම් එනවට කියලා,
වැඩේමයි. මම අහන්න නයිරි එක නොදා ඉන්න.
නයිටි එක දාගන්න වස්තු. ඊට උඩින් හවුස්කෝට් එක දාගන්න.
මම ලා කහ පාට නයිටි එකකුයි හවුස්කොර්ට් එකකුයි එදගත්තා. දනිස්දෙකට චුට්ටක් විතර උඩට තියෙන්නෙ.
නුවන්- ලස්සනයි.
හ්ම් කොච්චර?
ගොඩක්.
එහෙම කියපු නුවන් මාව තුරුල් කරගත්තා.තුරුල්.කරගෙන පිස්සුවෙන් වගේ මාව සිපගෙන සිපගෙන ගියා.
මගේ හැගීම් වේගයෙන් අවදිවෙනවා.
අනේ රත්තරන්,,,,,
ඇයි වස්තු.
සිතුම් එයිනෙ දැන්,
කමක් නැහැ
ඇයි කමක් නැහැ කියන්නෙ
ඔයත් ආසයිනෙ.
ආඅහ්ම්.
අපි දෙන්න තාම රූම් එකේ මේසෙ ගාව හිටගෙන මම හිටියෙ දොරට පිටිපස්ස හරවලා, ඒත් එක්කම දොරට කවුද තට්ටු කලා.
ඒ සිතුම් කියලා අපි දෙන්නම දන්නව
අනේ රත්තරන්..
නුවන් මාව තුරුල් කරගෙන ඉන්න ගමන්ම රූම් එකේ දොර ඇරියා.
මට සිතුම්ව පේන් නැහැ. ඒත් එයා මට පිටිපස්සෙන් දොර වහන සද්දෙ මට ඇහුනා. නුවන් අත්දෙකෙන්ම මගේ මූන අල්ලගෙන මගේ නලල සිප ගත්තා. මම හිටියෙ ඇස් දෙක පියාගෙන. මගේ හවුස්කෝට් එක හෙමීට නුවන් අයින් කලා. මගේ ඇග ලයිට් එලියෙන් නයිට් ඩ්‍රෙස් එක හරහා විනිවිද පේනවා කියල මම දන්නවා. ඒ පහස දැනෙන්නෙ නුවන්ට විතරක් නෙවෙයි කියල මතක් වෙනකොට මගේ මුලු ඇගම කිලිපොලා යනවා.
ලස්සනයි අක්කියෝ.
මොනවද? ඒ නුවන්.
මගේ අක්කියගේ ඇග
උබේ වෙන්නෙ කොහොමද ? මේ මගේ. නුවන් එහෙම කියල මගේ මූන සිප ගත්තා.
ඔයාට විතරක් නෙවෙයි. මටත් ඕන. එහෙම කියපු සිතුම් මගේ පිට අතගාන්න ගත්තා.
නයිටිය හරහා මට සිතුම්ගෙ අත් වල පහස දැනෙනවා.
අනේ නුවන්..
ඇයි වස්තු
දන් නැහැ.
කියන්න අක්කියෝ…
හ්ම්ම්ම්ම්
සිතුම්ගෙ අත් දෙක මගේ පිටගාව.
නුවන්ගෙ අත් දෙක තාම මගේ මුහුනෙන් අල්ලන්.මගේ ඇස් පියවෙලා.
නුවන් හෙමීට මාව තවත් එයාට තුරුල් කරගත්තා.
හ්ම්ම්ම්
නුවන්ගෙ ලිංගය හොදටම ප්‍රනවත් වෙලා. එයාගෙ කලිසම අතරින් ඒක මගේ බඩේ වදිනවා. නුවන් හෙමීට මගේ අතක් අරන් එයාගෙ ලිංගය උඩින් තිබ්බා. මම ඒක අල්ලගන්නකොටම එයාට කෙදිරි ගෑවුනා.
ඇයි…
හ්ම්ම් නිකන්.
සිතුම් හෙමීට එයගෙ අත්දෙක මගේ ඇග වටේ ගේනවා .එයාට ඕන මගේ පියයුරු අතගාන්න කියල මට තේරුනා. ඒත් එයාට මගේ පියයුරු වලට ලංවෙන්න බැරි තරමට නුවන් මාව තුරුල් කරගෙන. නුවන්ටත් ඒක තේරිලාද කොහෙද එයා ග්‍රහනය චුට්ටක් බුරුල් කලා. ඒ අවසරයෙන් සිතුම් එයාගෙ අත්දෙකෙන්ම මගේ පියයුරු දෙක අතගාන්න ගත්තා.
ආආඅ…..
ඇයි වස්තු
මට ඉන්න බැහැ දෙයියෝ.
ආසයිද ?
ඔව්..
මොනවටද අක්කියෝ ආස?
එහෙම කියපු සිතුම් මගේ බෙල්ල සිපගත්තා.

ආආආඅ…
මොනවටද ආස ?
දන්නෙ නැහැ.
මම ඔයාගෙ මේව මිරිකනවට ආස ද?
හ්ම්ම්ම්ම්ම් හ්ම්ම්
කියන්න අක්කියෝ
අනේ….
කියන්න රත්තරන් අක්කියෝ…
සිතුම් එහෙම කියලා තවත් මාව තුරුල් කරගත්තා. එයාගෙ ලිංගය හොදටම ප්‍රානවත් වෙලා.යකඩයක් වගේ. ඒකෙ රස්නෙත් මගේ තට්ටම් වල උඩහරියට දැනුනා.
මම මේ දෙන්න අතරට හිරවෙලා. බුද්දියට නැගිටින්න ඉඩදෙන් නැතිව හැහීම් වලින් බැදල දාල වගේ. ඇත්තටම මම මත් වෙලා. ඒ වයින් වලට නෙවෙයි. ආසාවෙන්.
නුවන් හෙමීට මගේ ඉනෙන් අල්ලගෙන ඉස්සරහට පස්සට කරන්න ගත්තා. මගේ යටි බඩ හරියෙන් එයාගෙ එක තදට දැනෙනවා. ඒ වගේම සිතුම්ගෙ යගදාවත් මගේ පිටි පස්සෙ වදිනවා. නුවන් මාව ඉස්සරහට පස්සට කරන රිද්මෙටම සිතුමුත් එයාගෙ එකෙන් මට පහර දෙන්න ගත්තා.
හ්ම්ම්ම්
අනේ රත්තරන්?
මම එහෙම කිව්වෙ කාටද දන් නැහැ
ඇයි වස්තු ඒ නුවන්
ඇයි අක්කියෝ?ඒ සිතුම්
මට හිටගෙන ඉන්න බැහැ. ඇගට පන නෑ වගේ
මෙහෙම කියපුවහම නුවන් මාව වඩා ගත්තා. එහෙම වඩාගෙන එයා මාව ඇදට අරගෙන ගිහින් මගේ නලලට කිස් එකක් දුන්නා.

මගේ නලලට කිස් එකක් දුන්නු නුවන් එයාගෙ ටී ශර්ට් එක ගැලෙව්වා.
මගේ වම් පැත්තෙන් හන්සි උනු නුවන් අපි දෙන්නටම ශීට් එක පොරවනකොට මට දැනුනා සිතුමුත් මගේ දකුනු පැත්ටෙන් ශීට් එක ඇතුලට එනවා.
මේ සිදුවෙන දේ වැරදි දෙයක් කියල තේරුනාට. ඒක හරිම මිහිරියි. ඒ නිසාම මට ඒ අවස්තාවෙන් පැනල යන්න ඕන නැහැ.
ආපහු ඉස්සෙල්ල වගේමයි දෙන්නත් එක්කම මගේ දෙපැත්තට තදවෙනවා නුවන් මගේ තොල් දෙක තදින් උරා බොනව සිතුම් මගේ පිට ඉබිනවා.
හ්ම්ම්ම්ම්ම්
සිතුම්ගෙ එක අතක් මගේ කකුල් වල අනිත් එක මගේ පියයුරුවක. නුවන් එකාතකින් මගේ ඔලුව අතගානවා අනිත් අතින් මගේ අත තද කරල අල්ලගෙන. සිතුම් එයගේ අත මගේ කකුල් දෙක අර්රින් උඩට ගෙනාවා නයිටියත් උස්සගෙනම මගේ තට්ටම් නිරාවරණය වෙලා. සිතුම් අතගානවා.
හරිම සනීපයි අක්කියෝ
හ්ම්ම්ම්
මේ දෙක අතරින් මන් මගේ එක තියන්නද?
ම්හ්හ්
තියන්නම් අක්කියෝ
අනේ නුවන් .. මට ඉවසන්න බැහැ රත්තරන්.
ජීවිතේ විදින්න වස්තු. සතුටු වෙන්න. මන් ආදරෙයි දුල්මි. නුවන් මගේ අත අරගෙන එයාගෙ පපුවට තියාගත්තා. සිතුම් එයාගෙ ඇදු ම් ගලවල කියල මට තේරුනේ එයාගෙ නිරුවත් ඇග ආයෙත් මගේ ඇගේ දැවටෙනකොට.
ස්ම්ම්ම්
මගේ මුවින් නිකුත් වෙන්නෙ කෙදිරිලි විතරයි
සිතුම් එන්න එන්න රලු වෙනවා. එයාගෙ අත් දෙක වගේම එයා පිටිපස්සෙන් මට තද කරන පහරවලුත් රලුවෙනවා. මගේ ඇග ඒවට ප්‍රතිචාර දක්වන්න පටන් අරන්. මගේ සීමා බිදෙනවා. ඔය අතරෙදි සිතුම්ගෙ අතින්ම මගේ නයිටිය ගැලවිලා යනවා. එයාගෙ තොල් මගේ මුලු පිටයි බෙල්ලයි පුරාම දිව යනවා. නුවන් මගේ අත්දෙකම එක අතකින් අල්ලගෙන එයාගෙ අනිත් අතින් මගේ ම්හුන අතගානවා
මම අදනම් ඔයාට හුකනවා අක්කියයෝ
හ්ම්ම්ම්ම්ම්
ඔයාගෙ හුත්තට මගේ පයිය දානවා
හ්ම්ම්
දාන්නද?
දාන්න . ඒ මගේ වචන උනත් කතා කරන්නෙ මම නෙවෙයි. මගේ ඇගම සිතුම්ගෙ ඇගට තෙරපෙනවා.
උබට මන් අද හුකනවා..
හුකන්න. හ්ම්ම්ම් හොදටහුකන්න
සිතුම් මාව මුනින් අතට පෙරලගෙන මගේ ඇග උඩට ආවා. එයාගෙ යගදාව මගේ තට්ටම් අතර උඩට පහලට යනවා. නතරවෙන්නෙ යෝනි තොල් ලගමයි. මට මතකයි නුවන් කිව්ව කිසිම වෙලාවක ඒක ඇතුලට දාගන්න එපා කියලා. ඒත් මට තවත් ඉවසන්න බෑ වගේ
මගේ ඇගම සිතුම්ගෙ පහස ඉල්ලනව
ඇත්තටම කිව්වොත් හැම තප්පරෙන් සීයෙන් පංගුවකටම සිතුම්ගෙ පහරක් බලාපොරොත්තු වෙනවා.
රිද්මෙකට මගේ ඇග උඩ පහල යනවා.
මම මගේ තට්ටම් උස්සල තව තවත් සිතුම්ගෙ පහස හොයනවා.
ආආ.
අතීතයේ අමතක කරන්න උත්සහ කරපු එක අප්‍රසන්න සිදුවීමක් මෙහෙම ඉන්නකොට මට මතක් උනා. ඒක මට හැමදාමත් වදයක් උනා. හැබැයි අද ඒ මතකය මගේ සතුට , පිබිදීම නැති කරන්න හේතු වුනේ නැහැ. මම මත් වෙලා. හොදටම.
කකුල් ඈත් කරන්න අක්කියෝ මට ඇතුලට දාන්න ඕන.
මට නුවන්ගෙ වචන මතක් උනා.
මම නුවන්ගෙ මුහුන බැලුවා. තාමත් මගේ රත්තරන් මගේ මුහුන දිහා බලන් ඉන්නවා.
මගේ මුහුනෙ හැගීම් කියවන්න උත්සහ කරනව වගේ.
ආදරය, රාගය, වරදකාරී හැගීම, දුක,සතුට, සැනසීම, ඔක්කොටම වඩා වල් කම මේ ඔක්කොම මගේ මුහුනෙන් නුවන්ට කියවන්න පුලුවන් වෙන්න ඇති.
ඒත් මට නුවන්ගේ මුහුනෙ පෙනෙන්නෙ ආදරය විතරමයි.
නුවන් මගේ ඔලුව අතගෑව.
සමාවෙන්න රත්තරන්. මට තවත් ඉවසන්න බැහැ. මම හිතින් එහෙම කිව්වා. ඒත් එක්කම මම සිතුම්ට ඉඩ හැරිය මට ඇතුල් වෙන්න. මගේ කකුල් ඈත් කරලා .
ආඅම්ම්ම්ම්
කොහොමද අක්කියෝ? සැපයිද?
හ්හ්හ්හ්හ්ජ්හ්
කියන්න අක්කියෝ සැපද?
ඔව්ව්
සිතුම්ගෙ වගේම මගෙත් ලිංගික ශ්‍රාවයන් එලියට ගලලා චක් චක් ගාල සද්දයක් එනවා.
සිතුම්ගෙ පහරවල් දැන් ෂැර වැඩියි. මම ඇදගෙන වැටෙනවා.
ඒත්මට තව ඕන.
මමත් අතඅරින් නැහැ. මගේ තට්ටම් උස්සල සිතුම්ට සහයෝගය දෙනවා.
කෙදිරිලි වලින් කාමරය පිරිලා.
අයියෙ අක්කිගෙ හුත්තනම් මරු.
ආහ්හ්
හුකන්න සිතුම් මට හුකන්න.
හුකනවා අයියටත් වඩා හොදට හුකනවා.
හාම් අම්ම්
අයියට වඩා සැපද?
මට වචන එන්න නැහැ. හ්ම්ම්ම් කෙදිරිල් විතරයි.
කියන්න අයියට වඩා සැපද
ඔව්ව්ව්ව්ව් තව හුකන්න. තවා තවා.
සිතුම් මට හොදටම තද වෙලා නතර උනා. මගේ යටිබඩ කොරවෙලා කවදාවත් දැනිල නැති මිහිරක් එක්ක මම ඇද උඩ අප්‍රනික උනා.
මොහොතක් ඒ සුවය විදගත්ත මට දැනුන දේ හිතාගන්න බැහැ. මට නුවන්ගෙ මූන බලන්නනත් බැහැ.
මට සමාවෙන්න රත්තරං …. නැගගෙන් එන ඉකිය අතරින් මන් අමාරුවෙන් කිව්වා.

ඔයා සතුටුවෙනවනම් මට ඕන එච්චරයි වස්තු. මං ඔයාට ආදරෙයි හැමදාම…

 

 

Posted on August 10, 2016, in Sinhala Story. Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Keep writing…… .

  2. sawendra bro wa anduranawa nam kiyanawada bank job ithurutika daanna kiyala plz

  3. මේ කතාවෙ මුල් කොටසෙ නම මොකක්ද

Leave a Reply

